دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مانتوهای بارداری خانم های شیک پوش برای روزهای گرم سال

  • ندا خوشرو
  • ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷
  • ۰

در این مطلب تصاویری از انواع مدل مانتو بارداری تابستانی با جدیدترین و زیباترین طرح های مد سال را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

در دوران بارداری انتخاب مدل مانتویی مناسب و در عین حال شیک برای خانم ها از بزرگترین معضل ها است و اگر شما تمایل دارید در این دوران شیک پوش و خوش اندام تر به نظر برسید بهتر است مدل مانتوی بارداری تابستانه را از بین طرح و رنگ های مناسب انتخاب کنید.

مدل مانتوی بارداری تابستانی در انواع طرح و رنگ های متنوع موجود است و بهتر است خانم ها در انتخاب این مدل مانتوها به فرم بدن و سایر ویژگی های ظاهری خود توجه نمایند.

مدل مانتو تابستانه بارداری

مدل مانتو بارداری تابستانی با جدیدترین طرح های کوتاه و بلند

بارداری یکی از حساس ترین و شیرین ترین دوران ها برای خانم ها است در این دوران بدن خانم ها حساس و آسیب پذیر می شود بنابراین بهتر است هر خانمی در دوران بارداری در انتخاب طرح و رنگ و جنس انواع لباس و مانتو حساسیت لازم را به خرج دهد. در ادامه تصاویری از انواع مدل مانتوی بارداری تابستانه با زیباترین طرح های مد سال را مشاهده خواهید کرد.

مدل مانتو طرح دار تابستانی

مدل مانتوی بارداری تابستانه

خانم های باردار باید در انتخاب طرح و جنس و رنگ مانتوی تابستانه خود دقت لازم را به خرج دهند. مانتوهای تابستانه با پارچه های غیر حساسیت زا و خنک نظیر مانتو نخی مخصوص بارداری و مدل مانتو حریر و … می توانند برای خانم های باردار انتخاب ایده آل و مناسبی باشند.
مدل مانتو حاملگی تابستانه رنگ روشن برای روزهای گرم و طاقت فرسای تابستان انتخابی مناسب هستند زیرا این مدل مانتوها گرمای کمتری را جذب می کنند و در نتیجه از تعریق زیاد شما جلوگیری می نمایند.
توجه به سایز مانتو یکی دیگر از نکاتی است که باید مورد توجه قرار بگیرد اغلب خانم های باردار در دوران بارداری خود از مدل مانتوهای گشاد استفاده می کنند در صورتی که این مدل مانتو ها فرم اندام را نامطلوب نشان می دهند و باعث می شوند تا شکم شما بزرگ تر از حد معمول به نظر برسد بنابراین بهتر است خانم های باردار از مدل مانتوهایی استفاده کنند که کاملا اندازه آن ها است.

مدل مانتو حریر بارداری

مدل مانتوی بارداری حریر

 

مدل مانتو کوتاه تابستانه

مدل مانتو نخی بارداری

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

 

مدل مانتو زیبا و شیک بارداری

مدل مانتوی ساده و زیبا بارداری

 

مدل مانتو نخی تابستانی

 

مدل مانتو اسپرت بارداری

مدل مانتو شیک و زیبا بارداری

مدل مانتوی تابستانه بارداری

مدل مانتو بلند تابستانی بارداری

مدل مانتو بارداری مجلسی

 

مدل مانتو بلند تابستانی

مدل مانتوی بارداری تابستانه بلند

مدل مانتو کوتاه و زیبا تابستانه

مدل مانتو کوتاه بارداری

مدل مانتو مشکی تابستانی

مدل مانتوی مشکی مجلسی تابستانه

مانتوهای بارداری تابستانه ساده و بدون طرح برای پوشیدن در مکان های عمومی مناسب هستند توجه داشته باشید که این مدل مانتوها برای پوشیدن در مجالس انتخاب مناسبی محسوب نمی شوند و بهتر است شما از مدل مانتوی بارداری مجلسی برای پوشیدن در مجالس و مهمانی های رسمی و بزرگ استفاده کنید.
انتخاب یقه مانتو بارداری یکی دیگر از نکاتی است که باید مورد توجه قرار بگیرد. اگر شما تمایل دارید صورت و فرم اندام تان در دوران بارداری ایده آل و مناسب تر به نظر برسد بهتر است از مدل مانتوهای بارداری یقه هفت استفاده کنید.
اغلب خانم ها تصور می کنند که در دوران بارداری باید تیپی ساده داشته باشند در صورتی که شما می توانید در این دوران با پوشیدن لباس ها و مانتوهای اسپرت شیک پوش و زیباتر از همیشه به نظر برسد.
مدل مانتوی بارداری تابستانه کوتاه برای خانم هایی که به پوشیدن مانتوهای کوتاه علاقه زیادی دارند طراحی می شوند و بهتر است شما در صورت تمایل به پوشیدن مانتوهای کوتاه در دوران بارداری اندازه قد مانتو را تا روی زانوهایتان انتخاب کنید. اگر تمایل دارید حجاب و پوششی کامل داشته باشید بهتر است مدل مانتوهای بلند بارداری تابستانی را برای پوشیدن انتخاب نمایید.        مدل مانتو کوتاه و طرح دار تابستانه

مدل مانتو کوتاه بارداری

مدل مانتو نخی تابستانه

مدل مانتو تابستانه مخصوص بارداری

مدل مانتو طرح دار تابستانه

مدل مانتو طرح دار مخصوص بارداری

مدل مانتوی مشکی بارداری

مدل مانتو مشکی بارداری

مدل مانتو سفید تابستانه بارداری

مدل مانتو سفید مخصوص بارداری

مدل مانتو زیبا و شیک تابستانه

مدل مانتوی بارداری

  مدل مانتو تابستانه مجلسی بارداری

مدل مانتو مجلسی بارداری

مدل مانتو کوتاه و شیک بارداری

مدل مانتو اسپرت مخصوص بارداری

مانتو طرح دار تابستانه

مدل مانتو جلوباز مخصوص بارداری

مدل مانتو بلند تابستانه بارداری

مدل مانتو مجلسی بارداری

مدل مانتوی بارداری تابستانی

مدل مانتو بارداری زیبا و جدید

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا انواع مدل مانتو بارداری تابستانی را مشاهده کردید که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید از بین آن ها مانتو با تن پوش و رنگ مناسبی را برای خود انتخاب کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *