دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

ارزان شدن قیمت هیوندای سوناتا هیبرید 2018 نسبت به هیوندای 2017

  • سمیه نیک فرجام
  • ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷
  • ۰

با ایجاد تغییرات ظاهری در تولید خودروهای هیوندا سوناتا هیبرید، شرکت کره ای سازنده این خودرو قیمت آن را کاهش داده است و با قیمت پیشنهادی 25 هزار دلار وارد بازار می شود.

هیوندا با ارائه مدل به روز سدان سوناتا در سال 2018 از این خودرو رونمایی کرده است و قابلیت سیستم الکتریکی این خودرو را روبه افزایش قرار داده است.

ارزان شدن قیمت هیوندای سوناتا هیبرید

شرکت کره ای خودرو سازی در قسمت های کاپوت، سپر و پنجره این خودرو طراحی های جدیدی را به کار گرفته است قیمت مدل پایه ای آن با 500 دلار رونمایی می شود. و با وجود قابلیت هایی به روزی که به کار برده است قیمت گذاری های مناسبی را ارائه داده است.

ارزان شدن قیمت هیوندای سوناتا هیبرید

در طراحی این خودرو به روز رسانی شده، شاهد تغییراتی در سیستم سوخت رسانی، چراغ HID، سیستم چهار چرخ فرمان پذیر و امکانات ویژه دیگر از جمله قابلیت های مناسب در این خودرو با نسخه جدید آن است.

ارزان شدن قیمت هیوندای سوناتا هیبرید

فضای داخلی طراحی شده در این خودرو از چراغ LED با قابلیت روشنایی داخلی برخوردار است و یسیتم ترمز خودکار از امکانات دیگر در این خودرو محسوب می گردد.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

ارزان شدن قیمت هیوندای سوناتا هیبرید

پیشرانه خودرو سدان سوناتا 4 سیلندره با 2.0 لیتر بنزین مصرفی است همچنین قدرت 51 اسب بخار در این خودرو به کیفیت سرعت و عمکلرد آن منجر می شود. جعبه دنده 6 سرعته و اتوماتیک قدرت انتقال را در چرخ ها افزایش می دهد و رانندگی را ایمن تر می کند.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *