دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

حل مشکل ثبت نام در اسنپ چت و آموزش مرحله به مرحله عضویت در اسنپ چت

  • نرگس کوهستانیان
  • ۴ اسفند ۱۳۹۷
  • ۱

ثبت نام در اسنپ چت مراحلی را دارد که باید قدم به قدم انجام شود. این مراحل عبارتند از: نصب اپلیکیشن اسنپ چت، وارد کردن اطلاعات خواسته شده، وارد کردن شماره موبایل، فالو کردن دوستان، فعال سازی بعضی از قسمت های اپلیکیشن، اشتراک گذاری عکس و فیلم ها.

در این مقاله قصد داریم به زبانی ساده به آموزش ساده در ثبت نام در اسنپ چت بپردازیم. شاید بسیاری از شما خوانندگان عزیز می خواهید طریقه ساخت کاربری اسنپ چت را بدانید و از آن استفاده کنید. شما می توانید با مطالب پایین مراحل ساخت آن را یاد بگیرید، پس با ما همراه باشید.

آموزش ثبت نام در اسنپ چت

در ادامه مراحل ساخت اسنپ چت را به ترتیب می گوییم. 

مرحله اول: اسنپ چت را نصب می کنیم

ابتدا لازم است از snapchat را از گوگل پلی یا اپ استور دستگاه دانلود کرده و سپس بر روی گوشی خود نصب می کنیم.

مرحله دوم: یک حساب کاربری را می سازیم

در اینجا صفحه ای باز می شود و دو گزینه دارد که شما گزینه login را انتخاب کرده و بعد به قسمت  sign in رفته و حساب کاربری برای خود می سازیم. اطلاعات خواسته شده را صفحه می دهیم.

مرحله سوم: رمز تایید را وارد می کنیم

کد فعال سازی که به شماره موبایل شما ارسال شده است را در این قسمت وارد می کنیم.

 اسنپ چت یک شبکه اجتماعی

مرحله چهارم: مخاطبین گوشی خود را به اسنپ چت وارد کنید

بعد از آنکه وارد صفحه می شوید. اپلیکیشن از شما سوال می کند که آیا مایلید دوستان خود را فالو کنید؟ شما می توانید برای انتخاب follow my friend با کلیک بر روی OK آن را اجرا کنید.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

مرحله پنجم: به قسمت تنظیمات می رویم

اگر خواستید تغییرات مورد نظر را انجام دهید یا اطلاعات شخصی خود را ویرایش کنید می توانید قسمت setting بروید و آن را اعمال کنید.

مرحله ششم: شماره موبایل را وارد می کنیم

شماره موبایل خود را وارد کنید

مرحله هفتم: سرویس ها را فعال سازی کنیم

شما می توانید به قسمت تنظیمات رفته و هر کدام از سرویس ها را که می خواهید فعال کنید.

مرحله هشتم: ساخت اسنپ

بعد از گذراندن مراحل پیشین برای ثبت نام در اسنپ چت حالا شما وارد صفحه اسنپ چت خود شده و می توانید عکس و فیلم های خود را به اشتراک بگذارید.

ساخت اسنپ چت

حل مشکل ثبت نام برای اسنپ چت

اگر در ثبت نام در اسنپ چت مشکل دارید می توانید با اجرای روش های زیر آن را حل کنید.

راه اول: زبان سیستم عامل گوشی را به زبان انگلیسی تغییر بدهید.

راه دوم: برنامه هایی را به کار ببرید که تغییردهنده آی پی  هستند. این برنامه ها Hotspot Shield و یا دیگر برنامه های رایگان هستند.

راه سوم: از نسخه های قدیمی برنامه ها جهت ثبت نام استفاده کنید. اگر ثبت نام  با نسخه های جدید با ارورهایی مثل Snapchat login یا temporarily failed مواجه می شود. نسخه های قدیمی را می توانید در سایت apkmirror پیدا کنید.

راه چهارم: از نسخه های رسمی استفاده کنید. چنانچه با استفاده روش فوق نتوانستید مشکل ثبت نام را حل کنید برنامه sanpchat  حذف شود و دوبراه از گوگل پلی دانلود کرده و نصب کنید.

راه پنجم: پیش از ثبت نام اسنپ چت در اندروید وارد حساب گوگل خود شوید.

روش ششم: کش برنامه اسنپ چت و کش گوگل پلی سرویس در اندروید را حذف کنید به قسمت تنظیمات گوشی رفته و  بر روی اسنپ چت کلیک کرده و بعد Storage option را انتخاب کرده و بعد گزینه Clear Cache را انتخاب می کنید.

راه هفتم: باید برنامه ی Google Play Services اجرا شود. برای اطمینان از اجرای آن به قسمت تنظیمات رفته و تیک گزینه Restrict background Data را برداشته تا نشان دهد Google Play Services فعال است یا خیر.

ثبت نام در اسنپ چت

در این مطلب سعی کردیم نحوه ثبت نام در اسنپ چت و حل مشکلات احتمالی آن را را به شما آموزش دهیم. امیدوارم برایتان مفید واقع شده باشد.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۱ دیدگاه برای این نوشته
  • ناشناس گفت:

    من با ایمیلم یه اسنپ چت درست کردم بعد چند وقت پاک کردم الان می تونم یا همون ایمیل یکی دیگه اکانت درست کنم یا مثل اینستا هر ایمیل یه اکانت می شه زد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *