دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مدل براشینگ مو جذاب و زیبای زنانه و دخترانه

  • ندا خوشرو
  • ۸ آذر ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب تصاویری از انواع مدل براشینگ مو زنانه و دخترانه برای موهای کوتاه و بلند را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند و بتوانید با الگوبرداری از آن ها به موهای خود فرم و حالت خاص و زیبایی بدهید.

به عمل حالت دادن به موها با کمک برس و حرارت براشینگ موها گفته می شود. از مدل براشینگ مو می توانید برای فرم دادن به موهای کوتاه و بلند استفاده کنید و این مدل آرایش موها باعث جذابیت و زیبایی بیشتر مدل موهای شما می شود.

برای آرایش موهای بلند و متوسط و کوتاه می توانید از انواع وسایل فرم دهنده مو نظیر بابلیس و سشوار و بیگودی و … استفاده کنید که هر یک از این وسایل حالت دهنده مو جذابیت خاصی را به موهای شما می بخشند.

مدل براشینگ مو بلند

مدل براشینگ مو زنانه و دخترانه

امروزه اغلب خانم ها تمایل دارند برای آراسته تر به نظر رسیدن موهایشان از براشینگ استفاده کنند توجه داشته باشید که براشینگ موها حالت و فرم زیبایی را به موهای شما می بخشد و می توانید از این نوع آرایش مو برای فرم دادن به موهای خود برای شرکت در مهمانی ها و مجالس مختلف استفاده نمایید. در ادامه تصاویری از انواع مدل براشینگ مو با جدیدترین متدهای آرایش مو روز دنیا را مشاهده خواهید کرد.

مدل براشینگ مو بلند

مدل براشینگ برای موهای کوتاه

برای حالت دادن موها با کمک سشوار می توانید از برس فلزی استفاده کنید و بهترین حالت و فرم را به موهای کوتاه خود بدهید. با کمک براشینگ می توانید موهایتان را صاف و یا حالت دار کنید هچنین براشینگ, موهای شما را خوش حالت و مرتب می کند و با حجمی که در قسمت های زیری لایه موها ایجاد می کند باعث می شود تا حالت موهای شما جذاب و متفاوت تر به نظر برسد. برای حالت دادن موها با کمک سشوار می توانید همه موها را به طرف زیر و یا رو سشوار کنید که هر کدام از این مدلها جذابیت خاص خودشان را دارند.

مدل سشوار مو کوتاه

  •  آرون گروپس

مدل آرایش موی کوتاه با سشوار

براشینگ مو کوتاه و زیبا

مدل سشوار موی زنانه

مدل سشوار موی کوتاه

مدل آرایش موی زنانه زیبا و شیک

مدل براشینگ موی زیبا

مدل سشوار موی کوتاه

مدل سشوار موی زنانه

مدل براشینگ برای موهای کوتاه

مدل براشینگ مو کوتاه

مدل براشینگ زیبا برای موهای کوتاه

مدل موی ساده

مدل آرایش مو با کمک سشوار

مدل براشینگ موی کوتاه و زیبا

مدل سشوار موی کوتاه زنانه

مدل سشوار موی خرد

مدل سشوار برای موهای کوتاه

سشوار موی کوتاه

مدل آرایش موی کوتاه و زیبا

مدل براشینگ موی کوتاه و زیبا

مدل آرایش موی کوتاه و شیک

مدل براشینگ برای موهای کوتاه

مدل سشوار برای موهای کوتاه

مدل سشوار برای موی کوتاه زنانه

مدل سشوار موی زنانه

مدل موی ساده

مدل سشوار برای موهای کوتاه و لخت

مدلهای براشینگ برای موهای بلند

برای سشوار کردن, موها باید تمیز باشند همچنین پوست سر نیز باید خشک باشد و قسمت ساقه موها نم دار باشد. برای براشینگ کردن مو ابتدا باید موها را به ۵ قسمت مساوی تقسیم کنید توجه داشته باشید که اولین تقسیم بندی در قسمت پایین موها انجام می شود سپس می توانید بقیه موهایتان را تقسیم بندی کنید و با کمک سشوار و برس فلزی به موهایتان فرم و حالت مورد نظر خود را بدهید. برای جلوگیری از الکتریسته ساکن در هنگام سشوار کردن موهای لخت بهتر است از موس مو استفاده کنید توجه داشته باشید که در هنگام براشینگ کردن موهای فر نباید از هیچ نوع وسایل فرم دهنده مو نظیر موس و ژل مو استفاده کنید.

براشینگ موی بلند

مدل براشینگ موها

مدل سشوار موی بلند

مدل شینیون فر

مدل سشوار موی بلند

مدل سشوار موی بلند

مدل براشینگ موی بلند

مدل براشینگ برای موهای بلند

مدل براشینگ موی بلند

مدل سشوار برای موی بلند

مدل براشینگ مو زنانه

مدل براشینگ برای موی بلند

مدل سشوار مو

مدل آرایش موی بلند دخترانه

مدل سشوار مو همراه با بافت مو

مدل آرایش مو همراه با بافت مو

براشینگ موی بلند

مدل براشینگ برای موهای فر و بلند

مدل براشینگ مو

مدل سشوار برای موی بلند و لخت

جدیدترین مدلهای براشینگ موی دخترانه

همانطور که می دانید مو یکی از زیبایی خانم ها و آقایان می باشد و در واقع داشتن موهای زیبا و سالم نقش مهمی در زیبایی چهره خانم ها ایفا می کند که مدل های مختلفی برای موها وجود دارد و امروز اکثر افراد علاقه زیادی به خصوص دختر خانم ها به براشیگ مو دارند که می توانید با رفتن به سالن های زیبایی یا در منزل اینکار را به راحتی انجام دهید و در مهمانی ها و دور همی ها زیبا تر و شیک تر شوید.

براشینگ موی شیک

به شکل حرفه در سالن های زیبایی برایشنگ مو انجام داده می شود که با انجام اینکار برخی از ایرادت چهره را نیز برطرف خواهد شد که البته بسته به مهارت فرد آرایشگر نیز دارد که باید بر روی چهره شناسی و طریقه براشیگ مو مهارت کافی داشته باشد، که دارای مدل هایی مختلفی هستند که بسته به فرم صورت تان  و موهایتان می توانید مدلی شیک و زیبا انتخاب کنید، در ادامه مطلب جدیدترین مدل براشینگ مو را گرد آوری کرده و در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم تا بسته به سلیقه تان مدلی شیک و زیبا انتخاب کنید و زیبایی چهره تان را چندین برابر کنید.

 مدل آرایش موی کوتاه با سشواربراشینگ موی دخترانه شیکبراشینگ برای موهای کوتاهمدل سشوار برای موهای بلندمدل براشینگ موهامدل براشینگ برای موهای بلندبراشینگ موی بلندمدل براشینگ برای موهای فرمدل براشینگ برای موهای بلندجدیدترین مدل براشینگ موشیک ترین مدل براشینگ موآرایش موی دخترانه زیباآرایش موی کوتاهزیباترین مدل براشینگ مو

در این مطلب انواع مدلهای براشینگ مو کوتاه و بلند را مشاهده کردید که امیدواریم از مشاهده این مدلها نهایت لذت را ببرید و با ایده گرفتن از آن ها بتوانید موهایتان را به زیباترین شکل ممکن فرم و حالت دهید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع مدل های شینیون مو به بخش آرایش مو مجله آرگا مراجعه کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *