دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

۲ فرمول ترکیبی برای رنگ موی شرابی بدون دکلره + عکس

  • ندا خوشرو
  • ۲۶ اسفند ۱۳۹۶
  • ۰

در این مطلب دو فرمول ترکیبی رنگ موی شرابی بدون دکلره به همراه مدل هایی از رنگ مو شرابی زنانه و دخترانه بدون دکلره را مشاهده کردید که امیدواریم این رنگ مو مورد توجه تان قرار بگیرد.

رنگ مو شرابی بدون دکلره از انواع مدل رنگ موهای پرطرفدار و جذاب در بین خانم ها است و اگر شما تمایل دارید از رنگ مویی خاص و منحصر به فرد برای رنگ کردن موهای خود استفاده کنید این رنگ مو می تواند برایتان انتخاب ایده آل و مناسبی باشد.

رنگ موی شرابی، رنگ موی بادمجونی و رنگ موی رز گلد از انواع رنگ موهای خاص و فانتزی هستند و شما می توانید با کمک این رنگ ها تغییرات مثبتی را در رنگ موهای خود ایجاد کنید.

رنگ مو شرابی تیره

رنگ موی شرابی بدون دکلره

رنگ موهای بدون دکلره از انواع رنگ موهای شیمیایی مناسب هستند و اگر شما تمایل دارید در هنگام رنگ کردن موهایتان آسیب کمتری به موها وارد شود بهتر است از این مدل رنگ موها استفاده کنید. در ادامه دو فرمول ترکیبی رنگ مو شرابی بدون دکلره را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم.

رنگ موی تیره شرابی

 

فرمول شماره یک

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

رنگ V2 به اندازه دو سوم تیوپ + رنگ مو شماره ۳.۶ به اندازه یک سوم تیوپ + اکسیدان ۹ درصد

رنگ موی شرابی روشن بدون دکلره

فرمول شماره دو 

رنگ موی شماره ۴.۶ پرفکت به اندازه یک سوم تیوپ + رنگ موی شماره ۴۴.۶۵ پرفکت به اندازه دو سوم تیوپ + اکسیدان ۶ درصد

رنگ موی زیبا و جذاب شرابی

مدل رنگ مو شرابی بدون دکلره

رنگ مو شرابی از انواع رنگ موهایی است که برای هر رنگ پوستی می تواند انتخاب مناسبی باشد. رنگ مو شرابی در انواع طیف های متنوع موجود است و اگر شما تمایل دارید از این رنگ زیبا برای رنگ کردن موهایتان استفاده کنید بهتر است در ترکیب رنگ ها دقت لازم را به خرج دهید تا موهایتان رنگ قهوه ای و یا حنایی به خود نگیرد. خانم ها با رنگ پوست روشن و صورتی می توانند از این رنگ زیبا برای رنگ کردن موهای خود استفاده کنند همچنین این مدل رنگ مو برای خانم ها با رنگ پوست تیره و سبزه می تواند انتخاب ایده آلی باشد.

رنگ مو شرابی

در ادامه تصاویری از انواع مدل رنگ مو شرابی بدون دکلره را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل رنگ موها مورد توجه تان قرار بگیرند.

رنگ موی زیبا و جذاب شرابی رنگ موی تیره شرابی رنگ موی تیره شرابی رنگ موی زیبا شرابی رنگ موی زنانه شرابی رنگ مو تیره شرابی رنگ موی شرابی بدون دکلره دخترانه رنگ مو شرابی زیبا و شیک دخترانه رنگ مو بدون دکلره شرابی رنگ موی شیک و پرطرفدار شرابی رنگ موی زنانه و دخترانه شرابی رنگ موی زیبا و جذاب شرابی رنگ موی زنانه شرابی تیره رنگ موی شرابی بدون دکلره رنگ موی شرابی بدون دکلره تیره رنگ موی زنانه و دخترانه شرابی

در این مطلب با فرمول های ترکیبی رنگ موی شرابی بدون دکلره و انواع مدل های این رنگ مو زیبا و خاص آشنا شدید که امیدواریم این رنگ مو با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشد و بتوانید با کمک فرمول های ترکیبی رنگ مو شرابی بدون دکلره موهایتان را به راحتی به رنگ شرابی در آورید و تغییرات مثبتی را در رنگ موهای خود ایجاد کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *