دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

با انواع مدل های آرایش چشم گربه ای آشنا شوید

  • ندا خوشرو
  • ۲۴ تیر ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب انواع مدل آرایش چشم گربه ای زنانه و دخترانه را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند و بتوانید از بین آن ها میکاپ چشم مناسبی را برای خود انتخاب کنید.

آرایش چشم گربه ای از انواع مدل میکاپ های پرطرفدار و جذاب است و شما می توانید از این مدل میکاپ چشم برای جذابیت بیشتر چشم های خود استفاده کنید. توجه داشته باشید که نحوه میکاپ چشم گربه ای برای روز و شب با یکدیگر متفاوت است و بهتر است شما در انتخاب این مدل میکاپ چشم حساسیت لازم را به خرج دهید.

آرایش چشم ها تاثیر زیادی در جذابیت ظاهری خانم ها و دختران جوان دارند بنابراین بهتر است خانم ها در هنگام انتخاب مدل آرایش چشم های خود به فرم چشم ها و سایر ویژگی های ظاهری شان توجه کنند تا بتوانند چشم هایشان را به زیباترین شکل ممکن میکاپ کنند.

مدل آرایش چشم گربه ای زنانه

مدل آرایش چشم گربه ای با جدیدترین متدها

میکاپ چشم گربه ای، در انواع مدل های متنوع موجود است و اگر شما تمایل دارید میکاپ چشمی مناسب و ایده آل داشته باشید بهتر است از این مدل میکاپ برای میکاپ چشم هایتان استفاده کنید. در ادامه انواع مدل آرایش چشم زنانه و دخترانه گربه ای، با جدیدترین متدها را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

مدل آرایش چشم گربه ای

مراحل مختلف کشیدن خط چشم گربه ای

خط چشم گربه ای یکی از زیباترین مدلهای میکاپ چشم است که از محبوبیت زیادی برخوردار می باشد و انواع مختلف آن را می توان به صورت خط چشم ضخیم، خط چشم دوتایی و سیاه کردن خط مژه انجام داد. حال هر کدام از انواع میکاپ چشم گربه ای را می توان برای مدلها و فرم های مختلف چشم استفاده کرد، در ادامه ضمن آشنایی با انواع مدلهای میکاپ چشم گربه ای برای روز و شب با مراحل آرایش خط چشم گربه ای آشنا می شوید :

میکاپ چشم گربه ای

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز
  • کشیدن خط صاف

به منظور کشیدن خطوطی صاف و تمیز می توانید از کارت یا نوار چسب کمک بگیرید، البته این روش بیشتر برای تازه کار ها می باشد که با تمرین زیاد و به مرور نیازی به این ابزار نخواهید داشت.

حال لبه کارت را در گوشه خارجی پایین چشم قرار داده و به شکل زاویه دار نگه دارید، سپس خط چشم را به شکل مستقیم و رو به بالا با زاویه ای حداقل ۴۵ درجه بکشید.

  • شروع میکاپ و کشیدن خط چشم

خط را به سمت انتهای کارت هدایت کنید، باید کشیدن خط کاملا شلاقی شروع شود، سپس به سمت انتهای ابرو رسم کنید، برای این نوع خط چشم می توانید از هر نوع خط چشمی که دوست دارید، مثلا خط چشم مایع، خط چشم ژله ای، مداد و یا سایه استفاده کنید.

  • تمرکز بر گوشه داخلی و خارجی خط چشم

در ابتدا، خطی را در نزدیک ترین فاصله به خط مژه رسم کنید، سپس با کمی فاصله, خط دیگری در بالای خط اول و در امتداد آن کشیده و بعد انتهای دو خط را به یکدیگر وصل کرده و داخل این دو خط را با خط چشم پر کنید.

آرایش چشمهای گربه ای

  • شناخت فرم چشم

برای این منظور لازم است در ابتدا با انواع فرم چشم گربه ای که شامل چشمان درشت و باز، چشمان کشیده، چشم های کوچک و ریز، چشم های بادامی، پلک های افتاده، چشم های سر بالا، چشم های سر پایین و پلک های صاف آشنایی پیدا کرده و سپس خط چشم متناسب با هریک از آنها را استفاده کنید.

مدل میکاپ چشم گربه ای برای روز

برای میکاپ چشم گربه ای در روز بهتر است از خط چشم گربه ای ظریف استفاده کنید و با کمک ریمل میکاپ چشم هایتان را جذاب تر کنید. برای این مدل میکاپ چشم در روز بهتر است از رنگ های روشن سایه نظیر صدفی و صورتی و مقداری سایه چشم دودی برای گوشه چشم هایتان استفاده کنید تا میکاپ چشم هایتان زیبا و متفاوت تر از همیشه به نظر برسد.

مدل میکاپ چشم گربه ای زنانه مدل میکاپ چشم گربه ای زیبا و شیک مدل آرایش چشم دخترانه گربه ای مدل خط چشم گربه ای آرایش چشم دخترانه گربه ای مدل میکاپ چشم شیک گربه ای مدل میکاپ چشم ساده و زیبا مدل خط چشم ساده گربه ای آرایش چشم مجلسی گربه ای آرایش چشم زنانه میکاپ چشم زیبا و ساده آرایش چشم دخترانه گربه ای مدل آرایش چشم شیک مدل خط چشم ساده گربه ای مدل آرایش چشم شیک و ساده زنانه میکاپ چشم ساده و گربه ای

مدل میکاپ چشم گربه ای برای شب

برای میکاپ چشم گربه ای در شب دست شما باز است و می توانید از خط چشم گربه ای ضخیم و پهن و دنباله دار و سایه چشم تیره و روشن استفاده کنید. برای کشیدن خط چشم ابتدا با کمک مداد چشم خط چشم گربه ای را بکشید سپس روشن ترین سایه را روی پلک هایتان بزنید و با کمک تیره ترین رنگ سایه گوشه بیرونی چشم ها را سایه بزنید و زدن سایه را تا وسط پلک هایتان ادامه دهید سپس سایه چشم را محو کنید. توجه داشته باشید که سایه چشم نیز باید مانند خط چشم گربه ای با زاویه درجه ۴۵ کشیده شود و بعد از زدن سایه روی پلک چشم ها می توانید خط چشم تان را دوباره پر رنگ کنید.

مدل خط چشم گربه ای شیک و زیبا مدل آرایش چشم شیک گربه ای مدل خط چشم شیک گربه ای مدل آرایش چشم شیک گربه ای مدل آرایش چشم مدل خط چشم مدل سایه چشم شیک آرایش چشم گربه ایآرایش چشم گربه ای جدید

در این مطلب با انواع مدل میکاپ چشم گربه ای آشنا شدید که امیدواریم این مدل میکاپ ها مورد توجه تان قرار بگیرند و از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع مدل میکاپ چشم به بخش آرایش چشم مجله آرگا مراجعه کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *