دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

از نسل جدید سانتافه رونمایی شد

  • نرگس کوهستانیان
  • ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
  • ۰

نسل جدید سانتافه که در سال 2019 به فروش می رسد دارای ظاهری شیک و طراحی زیبایی می باشد. این نسل در مقایسه با نسل پیش از خود تفاوت هایی دارد. یکی از این مشخصات منحصر به فرد جلوی داشبورد است که دارای امکانات بیشتری است و آن به طور جالبی طراحی شده است.

قرار است در سال 2019 نسل چهارم هیوندای سانتافه به عرصه فروش می رسد. این خودروی شیک و شاسی بلند با نسل قبل تفاوت های چشمگیری دارد. یکی از خصوصیات جدید این خودرو این است که جلو داشبورد آن بسیار جالب است و لامپ های باریکی بالای آن مشابه چراغ های هیوندای کیا است.

جلوی پنجره این خودرو آبشاری مانند است که اولین بار در مدل i30 به نمایش گذاشته شد. یکی از زیبایی هایی که در این خودرو نمایان است خطوط برجسته ی آن است که از جلو تا عقب  به طرز  زیبایی طراحی شده است.

نسل جدید سانتافه

این خودروی کره ای دارای پیشرانه توربودیزل 2 و 2.2 لیتری است. و پیشرانه بنزینی آن 2.0 لیتری توربوشارژ  می باشد. در مورد جعبه دنده ی آن هم بگوییم که قدرت توسط اتوماتیک هشت سرعته به چرخ ها انتقال می دهد.

نسل جدید سانتافه

نسل جدید سانتافه

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

اطلاعات جزیی و بیشتری از نسل جدی سانتافه در دست نداریم و باید تا سال آینده منتظر نمایشگاه خودروی نیویورک باشیم. در این نمایشگاه خودروسازان از محصولات خود توضیحات و جزییات بیشتر و کاملتری ارائه می دهند.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *