دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

عکس های مدل مانتو مجلسی ۲۰۱۵ زیبا و شیک

  • مرضیه شاکری
  • ۱۹ مهر ۱۳۹۴
  • ۰

مجموعه ای دیدنی و منحصر به فرد از انواع مدل مانتو مجلسی ۲۰۱۵ را در این مقاله برای آن دسته از عزیزانی که قصد خرید مانتو مجلسی دارند، گردآوری نموده ایم تا بتوانند الگو و ایده هایی ناب و دوست داشتنی از بهترین مدل های روز مانتو داشته باشند.

مدل مانتوی مجلسی یکی از آن دسته مجموعه هایی است که بسیاری از بانوان خوش پوش دوست دارند که از آن دیدن کنند. سال جدید سال انواع مانتوهای جلو باز بود که به تازگی وارد بازار شد و در مدت زمان کوتاهی طرفداران بسیاری پیدا کرد. این مدل از مانتو های را در مجموعه زی مشاهده کنید.

مدل مانتو مجلسی ۲۰۱۵ شیک و مدرن :

مدل مانتوهای مجلسی را می توان پدیده ای در دنیای مد و مدل مانتو دانست. مانتوهایی که بسیار شیک و مجلسی هستند و می توانند به عنوان یک مدلی جذاب در مانتوی شما باشند و  زیبایی و وقار شما را دو برابر کنند.

همواره سعی کنید مدل مانتویی را انتخاب کنید که در شان و منزلت شما باشد. همچنین در انتخاب پارچه و جنس مناسب دقت لازم را داشته باشید. مدل هایی که انتخاب می کنید را از بین زیباترین مدل های این مجموعه برگزینید تا شاهد جذابیت روز افزون خود باشید.

انواع جدید و زیبا از مدل مانتو مجلسی :

در انتخاب و ترکیب رنگ مانتو و شلوار و حتی کفش خود دقت داشته باشید. مانتویی که هم رنگ با شلوار و در برخی مواقع کفش باشد نمی تواند زیبایی خود را نمایان کند. همیشه سعی کنید که رنگ مانتو خود را متفاوت از رنگ شلوار انتخاب کنید. به عبارتی دیگر، مانتو و شلوار و کفش خود را در رنگ های مختلف برگزینید، رنگ هایی که در کنار و در ترکیب با یکدیگر زیبایی چشم نوازی دارند.

مدل مانتو مجلسی 2015 زیبامدل مانتو مجلسی 2015 جدید مدل مانتو مجلسی 2015 شیک مدل مانتو مجلسی 2015 مدرن مدل مانتو مجلسی 2015 جذاب مانتو مجلسی زیبا مانتو مجلسی جدید مانتو مجلسی شیک مانتو مجلسی مدرن مانتو مجلسی جذاب

مدل مانتوی مجلسی ویژه بانوان شیک پوش:

نکاتی دیگر در مورد انتخاب مدل مانتو مناسب این است که، اگر انوام و هیکلی ریز و کوچک دارید، هر گز از مدل های مانتو گشاد و آزاد استفاده نکنید، اینکار باعث می شود تا قامت شما در فضای باز مانتو گم شده و دیده نشود. مدل مانتو کوتاه تا روی زانو و همچنین اندامی، بسیار می تواند شما را جذاب تر کند. بالعکس، اگر اندام شما چاق و درشت است، باید مانتویی را انتخاب کنید که دقیقا اندازه سایز شما باشد، نه تنگ و نه گشاد.

  •  آرون گروپس

هرگز از مانتوهایی که اندامی و تنگ هستند استفاده نکنید، این کار درشتی هیکل شما را به بدترین شکل ممکن نمایان می کند. از مانتوهایی با راه راه های عمودی استفاده کنید، اینکار شما را قد بلند تر نشان می دهد. راه راه های افقی می تواند شما را فربه تر نشان دهد. (در بخش مدل مانتو برای افراد چاق، می توانید مدل هایی که مناسب شماست را ببینید.)

انواع زیبا از مانتو مجلسی انواع جدید از مانتو مجلسی انواع شیک از مانتو مجلسی انواع مدرن از مانتو مجلسی انواع جذاب از مانتو مجلسی مدل های باکلاس از مانتو های مجلسی زیبا مدل های باکلاس از مانتو های مجلسی جدید مدل های باکلاس از مانتو های مجلسی مدرن مدل های باکلاس از مانتو های مجلسی جذابمدل های باکلاس از مانتو های مجلسی شیک

با تواجه و رعایت تمامی نکاتی که گفته شد، می توانید مانتویی را انتخاب کنید، که در هر سایز و اندازه ای که باشید، شما را جذابتر و باکلاس تر نشان می دهد. امیدواریم که مجموعه مدل مانتو مجلسی ۲۰۱۵ برای شما عزیزان، مفید و سودمند واقع شده باشد. شما را به دیدن انواع مدل مانتو دعوت می نماییم.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *