دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

بیوگرافی بهنام بانی و عکس های جالب این خواننده متفاوت

  • نرگس کوهستانیان
  • ۲۹ خرداد ۱۳۹۷
  • ۰

در بیوگرافی بهنام بانی باید گفت این خواننده محبوب و جوان متولد مهرماه 1366 است که با آهنگ من یه دیوونم معروف شد و تاکنون توانسته موفقیت های چشم گیری در رشته موسیقی کسب نماید و به یکی از خوانندگان محبوب تبدیل شود.

بهنام بانی با خواندن تیتراژ ماه عسل 97 به محبوبیت بیشتری دست یافت و شناخته تر شد. با این حال شاید برای شما نیز جالب باشد که با بیوگرافی بهنام بانی این خواننده نسل جوان بیشتر آشنا شوید. از این رو در این مطلب از مجله آرگا قصد داریم به معرفی این خواننده بپردازیم. تا پایان همراه ما باشید.

بیوگرافی بهنام بانی

بهنام بانی خواننده جوان کشورمان ایت که این روزها از محبوبیتی بیشتری برخوردار شده است، وی متولد 11 مهر 1366 در دامغان سمنان می باشد و از کودکی به خوانندگی علاقه مند بوده است. او می گوید دوران ابتدایی سر صف همیشه قرآن قرائت می کرده است و این پیش زمینه ای بود تا خواننده شود. این خواننده خانواده دوست از علاقه اش به مادرش و خانواده اش می گوید. او 19 سال از مادرش کوچکتر است و فقط یک خواهر دارد که یکسال از بهنام بزرگتر می باشد.

بهنام بانی از پدرش می گوید که مشوق او در نوازندگی بوده است. او از ده سالگی موسیقی را از پدرش آموخت و در دوران نوجوانی حرفه ای آن را دنبال کرد.

بیوگرافی بهنام بانی

فعالیت های هنری بهنام بانی

یکی از گروه های موسیقی که بهنام با آن همراهی کرده است، گروه موسیقی روژان است که در دوران دانشجویی در دانشگاه شاهرود با آن آشنا شد.

بهنام با آهنگ من یه دیونه م معروف شد. این آهنگ محبوبیت زیادی پیدا کرد. یکی دیگر از آهنگ های بسیار زیبای این خواننده آهنگ عاشقم کرده، می باشد که جایگاه او را در موسیقی بسیار بالا برد.

  •  آرون گروپس

اجرای بهنام بانی

بهنام بانی در یکی از شب های سال 96 مهمان برنامه دورهمی مهران مدیری بود و با اجرای آهنگ های زیبایش در این برنامه، با استقبال شدید علاقه مندان روبرو شد.

بهنام بانی و مهران مدیری

وی از فعالیتش نزد استاد بزرگ موسیقی و خواننده محبوب ایران زمین یعنی زنده یاد محمد نوری می گوید. بهنام بانی از موسیقی سنتی می گوید که در عرض 4 جلسه در پیشگاه این استاد بزرگ عرصه موسیقی یاد گرفته است. اما با گذشت زمان پی می برد که علاقه ای به این سبک موسیقی یعنی سنتی ندارد و آن را رها می کند و پاپ را ادامه می دهد. ناگفته نماند که این خواننده جوان می گوید از کلاس هایی موسیقی سنتی چیزهایی یاد گرفتم که مفید واقع شد و توانستم در موسیقی پاپ اصولی تر و بهتر کار کنم. بهنام بانی با خوانندگان پاپ کشورمان از جمله بابک جهانبخش، مهدی یغمایی، حامد همایون، حمید عسگری و… دوستی قوی ایی دارد.

بیوگرافی بهنام بانی

عکس های جدید بهنام بانی

حال که تا حدودی با بیوگرافی بهنام بانی آشنا شدید، پیشنهاد می کنیم عکس های جدید و زیبای این خواننده دوست داشتنی را نیز مشاهده نمایید.

خواننده سرشناس بهنام بانی  بهداد سلیمی و همسرش در کنسرت بهنام بانی

تیپ بهنام بانیعکس جدید بهنام بانی

   بهنام بانی خوش لباسبهنام بانی   عکس بهنام بانی و در کنار بازیگران کتایون ریاحی و بهنام بانی  حضور بهنام بانی در جشنعکس جشن تولد بهنام بانی

 بهنام بانی در کنار بازیگرانبهنام بانی و خواهرشعکس های متفاوت بهنام بانی  حمید استیلی و بهنام بانی

خواننده خوش صدا بهنام بانیعکس زیبای بهنام بانی و مادرش

بهترین عکس های بهنام بانیکنسرت بهنام بانی

 بهنام بانی در کنار ترلان پروانهترلان پروانه و بهنام بانی  عکس بهنام خوش تیپعکس جدید بهنام بانی   تیپ عالی بهنام بانیسارا منجزی و بهنام بانی

خواننده محبوب بهنام بانینیوشا ضیغمی و همسرش در کنسرت بهنام بانی

امیدواریم مطالعه بیوگرافی بهنام بانی برای شما عزیزان نیز جذاب بوده باشد، از همه شما دوستان علاقه مند دعوت می نماییم برای مشاهده بیوگرافی و عکس های دیگر خوانندگان و بازیگران خوب کشورمان، به بخش عکس بازیگران مجله آرگا مراجعه نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *