دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

تزیین حلوا با قاشق برای مجالس و مهمانی ها

  • ندا خوشرو
  • ۲۷ آبان ۱۳۹۹
  • ۰

تزیین حلوا با قاشق از انواع روش های ساده برای تزیین کردن حلوای مجلسی است و شما می توانید با کمک قاشق ها در انواع سایزهای کوچک و متوسط و بزرگ ظرف حلوا را به زیباترین شکل برای مهمانی ها و مجالس مختلف تزیین کنید.

حلوا از انواع دسرهای پرطرفدار است که در مجالس افطاری و ختم و نذری از این دسر خوشمزه برای پذیرایی از مهمان ها استفاده می شود. توجه داشته باشید همانقدر که طعم و مزه حلوا اهمیت زیادی دارد تزیینات آن نیز دارای اهمیت است بنابراین بهتر است بعد از پخت حلوا آن را به زیباترین شکل تزئین کنید. در ادامه آموزش تزیین حلوا با قاشق و مدل های دیزاین حلوا با کمک قاشق را مشاهده خواهید کرد.

تزیینات حلوا با قاشق از انواع روش های ساده و در عین حال جذاب است و اگر شما زمان کافی برای تزئینات حلوا با قالب و شابلون و قیف و … را ندارید می توانید با کمک قاشق به راحتی حلوا را دیزاین کنید.

تزیین زیبا و جالب حلوا با قاشق

آموزش تزیین حلوا با قاشق به همراه مدل های تزیین حلوا

دیزایین حلوا با قاشق دارای مدل های متنوعی است و شما می توانید با بهره گیری از هنر و ابتکارتان حلوا را به کمک قاشق به زیبایی درست کنید توجه داشته باشید که با کمک قاشق ها در انواع سایزهای مختلف می توانید حلوا را به صورت خلاقانه و زیبا شکل دهید.

تزیین حلوای هویج با قاشق

دو روش مختلف برای دیزاین حلوا با کمک قاشق

روش اول

تزئین حلوا به شکل گل رز از انواع روش هایی است که اغلب خانم های با سلیقه از این روش برای تزئین حلوا مجلسی استفاده می کنند. شما می توانید بدون نیاز به ابزار خاصی و با کمک قاشق حلوا را به شکل گل رز به راحتی دیزاین کنید.
برای شکل دهی حلوا به شکل گل رز ابتدا حلوا را درون دیس و یا بشقاب بکشید و سطح حلوا را به خوبی صاف کنید.

  •  آرون گروپس

مراحل تزیین حلوا با قاشق

از مرکز حلوا شروع کنید و با کمک قاشق گلبرگ ها را روی سطح حلوا ایجاد کنید.

تزیین زیبا و حرفه ای حلوا با قاشق تزیین حلوا به شگل گل رز ایده هایی برای تزیین کردن حلوا
بعد از ایجاد گلبرگ ها بهتر است برای زیبایی گل رز طرح برگ های گل را با کمک قاشق روی سطح حلوا ایجاد کنید.

مراحل تزیین حلوا با قاشق مدل تزیین حلوا

سپس اطراف حلوا را هم به زیبایی تزیین کنید.

تزیین حلوا زیبا

روش دوم 

حلوا را ابتدا درون ظرف مناسبی برای سرو بکشید و سپس سطح حلوا را صاف کنید و آن را به شکل مربع در آورید برای آسان تر شدن مراحل دیزایین حلوا با قاشق با کمک چاقو دو خط عمودی روی سطح حلوا بکشید.

تزیین زیبا و جالب حلوا

قاشق را در وسط یکی از خطوط عمودی بکشید تا شکل قاشق روی حلوا بیفتد و تا پایین خط کشیده شده تزئین را با فاصله های کم ادامه دهید و این روش را برای ۴ خط عمودی کشیده انجام دهید.

تزیین حلوا به صورت تصویری

در انتهای کار فضاهای باقی مانده را با کمک قاشق تزیین و پر کنید.

مراحل تزیین حلوا با قاشق

انواع مدل هایی تزیینات حلوا مجلسی با قاشق

شله زرد و فرنی و حلوا از انواع دسرهای پرطرفدار و خوشمزه هستند و برای تزیین شله زرد و تزیین فرنی و حلوا ایده های زیادی وجود دارد و بهتر است شما بعد از پخت این دسرهای محبوب و خوشمزه آن ها را به زیبایی دیزاین کنید.
برای تزیین حلوا می توانید از سیخ کباب و چاقو و شابلون و قالب و قاشق و قیف و پودر پسته و خلال بادام و خلال پسته و ترافل رنگی و پورد نارگیل و … استفاده کنید که هر کدام از این مدل تزیینات زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند.

تزیین حلوا با کمک قاشق
در ادامه انواع ایده های جالب برای تزیینات حلوا با قاشق را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرند.

تزیین حلوا آرد گندم با قاشق تزیین حلوا با قاشق برای مجالس نذری و ختم تزیین حلوا با قاشق به شکل گل تزیین حلوا با کمک قاشق تزیین حلوا به شکل گل تزیین ساده حلوا با قاشق تزیین زیبا حلوا تزیین حلوا با قاشق به شکل ساده تزیین ساده و زیبا حلوا تزیین حلوا

تزیینات شیک حلوا با قاشق و چاقو

هنر سفره آرایی از جمله هنرهای است که تنوع ایده در آن بسیار زیاد است و علاقمندان به این هنر زیبا می توانند با الگوبرداری از این ایده های مورد دلخواه خود، بهترین تزیینات را در دیزاین غذاها، انواع دسرها و پیش غذاها انجام دهند. حلواها با طعم های متفاوت از دسرهای فوق العاده خوشمزه می باشند که با شیوه های گوناگونی می توان آنها را دیزاین کرد و حتی به عنوان یک غذا نذری در مناسبت های مختلف تهیه و تدارک دید.

همانگونه که در مطالب بالا نیز اشاره شد با استفاده از وسایل مختلفی می توان تزیینات حلوا را به بهترین صورت انجام داد و طرح و شکلی زیبا به حلواها بخشید. علاوه بر آن مخلفات گوناگونی همچون مغز پسته، بادام، گردو، پودر نارگیل و …  را می توان برای تزیین روی حلوا به کار برد. از این رو در ادامه این بخش سعی کرده ایم ایده های متنوع و مجلسی از تزیینات حلوا با چاقو و قاشق را به اشتراک بگذاریم که امیدواریم این ایده ها نیز مورد توجه شما واقع گردند. یکی دیگر از ایده های تزیین حلو با چاقو می باشد که با هنرمندی تمام می توانید طرح های زیبای روی حلو ایجاد نماید و با مخلفات روی این طرح ها را دیزاین کنید.

تزیینات جالب حلوا با قاشق و چاقو

تزیینات شیک حلوا با قاشق و چاقو

تزیینات دوست داشتنی حلوا با قاشق و چاقو

تزیینات فوق العاده حلوا با قاشق و چاقو

تزیینات دیدنی حلوا با قاشق و چاقو قشنگ ترین تزیین حلوا با قاشق

تزیینات منحصر به فرد حلوا با قاشق و چاقو

تزیینات خواستنی حلوا با قاشق و چاقو

تزیینات متنوع حلوا با قاشق و چاقو

تزیینات ساده حلوا با قاشق و چاقو

مدل جدید دیزاین حلوا با قاشق و چاقو

خاص ترین تزیین حلوا با قاشق

جدیدترین تزیین حلوا با قاشق

مدل قشنگ دیزاین حلوا با قاشق و چاقو

مدل فوق العاده دیزاین حلوا با قاشق و چاقو

مدل هنرمندانه دیزاین حلوا با قاشق و چاقو

مدل منحصر به فرد دیزاین حلوا با قاشق و چاقو

مدل خاص دیزاین حلوا با قاشق و چاقو

انواع تزیین حلوا با قاشق

مدل خلاقانه دیزاین حلوا با قاشق و چاقو

در این مطلب آموزش تزیین حلوا با قاشق و ایده های مختلفی را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم که امیدواریم بتوانید با ایده گرفتن از این تزیینات حلواهای مختلف نظیر حلوای آرد گندم و حلوای هویج و حلوای شیره انگور و حلوای آرد برنج و … را به زیبایی دیزاین کنید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده تزئین دسر کلیک کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *