دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

تصاویر مدل مانتو ساده زنانه و دخترانه جدید و زیبا

  • مرضیه شاکری
  • ۱ شهریور ۱۳۹۹
  • ۰

مجموعه بی نظیر و زیبای مدل مانتو ساده را از بین بهترین مدل های روز، جمع آوری کرده ایم و در اختیارتان قرار می دهیم، مدل هایی جذاب و شیک از مانتو ساده که می توانید برای الگو برداری استفاده کنید.

مدل مانتوی ساده را اغلب برای اداره جات و مکان هایی که جوی رسمی و غیر صمیمی دارند استفاده می کنند. البته افرادی هستند که به جز این مکان ها، دوست دارند که در مکان ها و مهمانی های دیگر نیز مانتوی ساده بپوشند و به نوعی وقار و متانت خود را حفظ کنند. در این مجموعه قصد داریم انواع زیبای مدل مانتوهای ساده را به نمایش بگذاریم.

انواع زیبا و شیک مدل مانتو ساده:

یکی از محسناتی که مدل مانتو  ساده نسبت به مدل های مجلسی و دیگر مدل ها دارد، این است که، می توان در هر شرایط و هر زمانی از آن استفاده کرد، بدون اینکه نگران باشیم که ایا این مدل مناسب این بزم و مهمانی هست یا نه، برخی از افراد دوست ندارند که از لباس ها و مانتوهای مجلسی استفاده کنند و در عوض علاقه خاصی به مدل مانتوهای ساده نشان می دهند و در زمان ها و مکان های مختلف از این مدل ها استفاده می کنند. ما برای این دسته از افراد مجموعه ای را جمع آوری کرده ایم که می توانند به راحتی مدل مورد نظر خود را از بین آنها پیدا کنند.

مانتو ساده جذابمانتو ساده مدرنمانتو ساده شیکمانتو ساده جدیدمانتو ساده زیبامدل مانتو ساده جذابمدل مانتو ساده مدرنمدل مانتو ساده شیک مدل مانتو ساده جدیدمدل مانتو ساده زیبا

اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که سادگی و ساده زیستی را به تجملات و زرق و برق ترجیح می دهید، پیشنهاد می کنیم که مدل های زیبای این مجموعه را از دست ندهید. ما بهترین مدل ها را از بهترین مد روز انتخاب کرده ایم و در این مجموعه برای شما عزیزان به نمایش گذاشته ایم تا بتوانیم در راستای انتخاب مدل مورد نظرتان کمک خوبی کرده باشیم. در ادامه انواع دیگری از مدل های مانتوی ساده را با هم ببینیم.

مدل های مانتو جذابمدل های مانتو مدرنمدل های مانتو شیکمدل های مانتو جدیدمدل های مانتو زیبامانتوهای جذاب و ساده مانتوهای مدرن و ساده مانتوهای شیک و ساده مانتوهای جدید و ساده مانتوهای زیبا و ساده

مدلهای مانتو ساده و بلند زنانه

مدل مانتوهای بلند ساده یکی دیگر از انواع مانتوهای زنانه و دخترانه می باشند که طرفداران زیادی دارند، ضمن اینکه جزو طرح های جدید و مد سال نیز هستند، حال در صورتی که علاقمند به داشتن استایلی ساده و در عین حال شیک و آراسته می باشید، در ادامه انواعی از مدلهای مانتو زنانه و دخترانه ساده و بلند قرار داده ایم که می توانید مدل مانتوی دلخواه خود را با توجه به سلیقه و استایل خود از بین این طرح ها انتخاب کرده و سفارش دهید.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

تصاویری از مدلهای مانتوی ساده

انواع مدل مانتوی ساده

مدل مانتوی ساده و دخترانه

مدل زیبای مانتوی ساده

 

مدل مانتوی ساده رنگی

مدل مانتو ساده زیبا

مدل مانتوی ساده شیک

مدل مانتوی ساده و زیبا

مدل مانتو ساده دخترانه

مانتو ها در طرح و رنگ های مختلف برای تمامی سلیقه ها و نیز برای فصول مختلف طراحی می شوند؛ مدل مانتوهای ساده با رنگ مشکی نیز در بین خانوم ها محبوبیت زیادی دارد، ضمن اینکه این مانتو ها دارای مزایای زیادی می باشد و شما می توانید به راحتی آن را با لباس های دیگر ست کنید، مانتوهای مشکی برای خانم های چاق که دوست دارند لاغر تر به نظر رسند، نیز بسیار مناسب بوده و تاثیر زیادی در لاغر نشان دادن آنها دارد، همچنین از مانتو هایی با رنگ مشکی می توان در مجالس های مختلف شادی و ختم استفاده کرد و ظاهری زیبا و آراسته داشت، در اینجا انواع مدلهای جدید و زیبای مانتوی مشکی ساده و بلند را می توانید ببینید.

زیباترین مدل مانتوی ساده

مدل مانتو ساده مشکی

مدل مانتوی ساده جدید

مدل مانتوی ساده

مدلی از مانتو ساده

جدیدترین مدل مانتوی ساده

امیدواریم که مجموعه مدل مانتوی ساده، توانسته باشد شما را در انتخاب مدل مورد نظرتان یاری دهد، برای مشاهده انواع مدل های مانتو به بخش مدل مانتو مراجعه کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *