دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

مجموعه عکس گربه های بامزه و دوست داشتنی

  • مرضیه شاکری
  • ۳۱ شهریور ۱۳۹۴
  • ۰

زیباترین عکس گربه را در این مجموعه گردآوری کرده ایم و برای شما عزیزان به نمایش می گذاریم. با این مجموعه همراه باشید تا نکات جالبی از زندگی گربه ها را به همراه عکس های زیبایی از این حیوان برایتان بازگو کنیم و به نمایش بگذاریم.

عکس گربه به همراه نکاتی جالب درباره این حیوان:

شاید برای شما هم جالب باشد که بیشتر در مورد گربه ها بدانید و با آنها بیشتر آشنا شوید. در این مقاله به همراه عکس گربه نکاتی را بازگو می کنیم که جالب توجه است . حقایق علمی که شاید تاکنون نشنیده باشید.

حقایق جالب علمی درباره گربه ها:

  1. گربه ها قادر به تشخیص رنگ هستند.
  2. سیبیل گربه ها را نکنید!!!! سیبیل گربه مانند یک خط کش عمل میکند و گربه می تواند عرض محلی را که در حال عبور از آن است را با آن اندازه گیری کند. اگر سیبیل گربه را بکنید دیگر قادر نخواهد بود از بلندی ها ، مانند لبه دیوار و درخت و … عبور کند و به زمین می خورد.
  3.  قدرت یادگیری گربه ها بالاست به گونه ای که می توانند باز کردن در و یا به صدا درآوردن زنگ را یاد بگیرند. آنها حتی می توانند میزان حرارت آب را بسنجند.
    عکس گربه دوست داشتنی
  4.  اگر در منزل گربه دارید حتما در غذای او از چربی استفاده کنید، چون بدن او قادر به ساخت چربی نیست.
  5. بینایی و قدرت دید آنها 6 برابر قدرت دید انسان ها در ساعات شب است.
  6.  شاید شما هم دیده باشید که گربه هایی وجود دارند که یک چشمشان سبز و دیگری آبی است، بهتر است بدانید که گوشی که نزدیک چشم آبی قرار گرفته است کر است و نمی شنود. ( این موضوع فقط در مورد گربه های سفید صدق می کند).
  7.  آنها قادرند افرادی را که آنها را اذیت می کنند به خاطر بسپارند و از این رو حافظه خوبی دارند. آنها همچنین افرادی که نسبت به انها مهربان و دوستانه رفتار می کنند را نیز به خاطر می سپارند.
  8.  با گربه هایتان صحبت کنید، آنها از اینکار بسیار لذت می برند.
  9.  سم هایی که برای گربه ها بسیار مضر است شامل شکلات و قرص های استامینیفون و مسکن هایی که برای درد مورد استفاده انسان هاست، فوق العاده برای گربه ها سمی هستند.

عکس گربه های ناز:

عکس گربه جدید عکس گربه زیبا  کربه های ناز گربه های دوست داشتنی گربه های ملوس تصاویر گربه های جدید تصاویر گربه های ملوس زیباترین تصاویر گربه ها ملوس ترین تصاویر گربه ها شیرین ترین تصاویر گربه ها عکس گربه ناز

گربه های پشمالو:

گربه های پشمالو بسیار زیبا و دوست داشتی هستند. بیشتر این گربه ها را به عنوان گربه های خانگی نگه داری می کنند، در ادامه عکس های گربه های پشمالو را ببیند.

عکس گربه ملوسگربه های زیباگربه های شیرینتصاویر گربه های نازتصاویر گربه های دوست داشتنیتصاویر گربه های شیرینجدیدترین تصاویر گربه هانازترین تصاویر گربه ها

امیدواریم که از نکات این مقاله و عکس گربه در این مجموعه لذت برده باشید. در ادامه عکس های بیشتری را برایتان به نمایش گذاشته ایم.

  •  آرون گروپس

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *