دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

رنگ موی قهوه ای زیتونی و فرمول ترکیبی آن

  • ندا خوشرو
  • ۳۱ شهریور ۱۳۹۶
  • ۰

رنگ موی قهوه ای زیتونی از انواع رنگ موهای پرطرفدار و محبوب در بین خانم ها در هر رده سنی است و شما می توانید در صورت تمایل از این رنگ زیبا برای رنگ کردن موهای خود استفاده کنید.

رنگ مو قهوه ای در انواع طیف های مختلف رنگ مو موجود است و شما می توانید با توجه به رنگ پوست و رنگ چشم و رنگ موهای طبیعی خود از بین این رنگ موهای متنوع رنگی مناسب را انتخاب کنید. در ادامه فرمول ترکیبی رنگ مو قهوه ای زیتونی به همراه تصاویری از این رنگ مو را مشاهده خواهید کرد.

رنگ موی قهوه ای طلایی، رنگ مو زیتونی قهوه ای، و رنگ موی زیتونی طلایی از انواع مدل رنگ موهای پرطرفدار و محبوب در بین خانم ها هستند و این رنگ موها برای خانم ها در هر رده سنی مناسب می باشند و تغییرات زیادی را در چهره آن ها ایجاد می کنند.

رنگ موی زیبا و شیک قهوه ای زیتونی

فرمول ترکیبی رنگ موی قهوه ای زیتونی به همراه تصاویر

رنگ موی قهوه ای، از انواع رنگ موهای تیره است و این رنگ مو برای افراد با چهره روشن و سفید می تواند انتخاب ایده آل و مناسبی باشد. در رنگ مو قهوه ی زیتونی از واریاسیون استفاده می شود و این رنگ مو به دلیل وجود واریاسیون زیبایی و جذابیت خاصی دارد.

رنگ موی قهوه ای

فرمول رنگ مو قهوه ای زیتونی

  • ۳۰ میل رنگ موی زیتونی شماره ۵
  • ۷۰ میل رنگ موی زیتونی شماره ۶
  • ۳۰ میل رنگ موی دودی شماره ۶
  • اکسیدان شماره ۲
  • ۱۰ سانت واریاسیون سبز

برای رنگساژ کردن موها می توانید رنگ مورد دلخواهتان را با مقداری آب و اکسیدان ترکیب کنید و برای تثبیت رنگ مو روی موهای خود می توانید به اندازه ۳ سانتی متر رنگ مشکی را به آن بیفزایید و سپس رنگ مو را به صورت شامپو روی موهایتان بزنید.

رنگ موی قهوه ای زیتونی

  •  آرون گروپس

تصاویر رنگ موهای قهوه ای زیتونی زنانه و دخترانه

رنگ مو اگر بدرستی انتخاب شود تغییرات زیادی را در چهره و رنگ موهای شما ایجاد می کند از این رو بهتر است خانم ها در انتخاب مدل رنگ مو خود حساسیت و دقت لازم را به خرج دهند. رنگ مو قهوه ای زیتونی زیبایی و جذابیت خاصی را به موهای شما می بخشد و باعث می شود تا موهای شما حالت و رنگ مناسبی را به خود بگیرند. توجه داشته باشید که این رنگ مو برای افراد با پوست سفید و روشن مناسب است و بهتر است قبل از زدن این رنگ روی موهایتان از مطابقت آن با رنگ پوست خود مطمئن شوید تا تغییرات مثبتی در چهره شما ایجاد شود.

عکس رنگ مو قهوه ای رنگ موی دخترانه قهوه ای زیتونی رنگ موی قهوه ای زیتونی روشن رنگ موی زیبا و جذاب قهوه ای زیتونی رنگ موی زیتونی قهوه ای رنگ موی قهوه ای شیک رنگ موی قهوه ای تیره رنگ مو قهوه ای تیره زیبا و جدید رنگ موی تیره قهوه ای زیتونی رنگ موی قهوه ای تیره رنگ موی قهوه ای زیتونی رنگ موی قهوه ای زیتونی روشن رنگ موی تیره رنگ مو قهوه ای شیک و متفاوت رنگ مو قهوه ای

در این مطلب فرمول ترکیبی رنگ مو قهوه ی زیتونی به همراه تصاویری از این رنگ مو را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این رنگ مو خاص و متفاوت مورد پسند شما عزیزان قرار بگیرد.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *