دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

آموزش نقاشی تام و جری و انواع رنگ آمیزی های زیبای موش و گربه

  • ندا خوشرو
  • ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب آموزش نقاشی تام و جری به همراه رنگ آمیزی های مختلف از این موش و گربه بانمک و دوست داشتنی را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم کودکان عزیز از کشیدن و رنگ آمیزی این دو موجود کارتونی جذاب و محبوب نهایت لذت را ببرند.

تام و جری شخصیت کارتونی دوست داشتنی و محبوب در بین کودکان هستند و شما می توانید انواع نقاشیهای جالب این دو شخصیت کارتونی را برای رنگ آمیزی در اختیار کودکان دختر و پسر قرار دهید و آن ها را با نحوه صحیح رنگ آمیزی آشنا سازید.

نقاشی تام و جری، نقاشی سیندرلا دو نقاشی پرطرفدار در بین کودکان هستند و اگر شما تمایل دارید کودکان را در مهدکودک و یا منزل به بهترین شکل ممکن سرگرم کنید بهتر است نقاشی این شخصیت های کارتونی را برای آن ها تهیه کنید.

رنگ آمیزی تام و جری

آموزش نقاشی تام و جری و انواع رنگ آمیزی موش و گربه

در مطالب قبلی آموزش نقاشی پری دریایی و آموزش نقاشی کارتونی و چند آموزش نقاشی دیگر را در اختیار کودکان عزیز قرار دادیم در این مطلب آموزش نقاشی تام و جری، همچنین انواع رنگ آمیزی نقاشی این دو شخصیت کارتونی جالب و دوست داشتنی را برای کودکان عزیز گردآوری کرده ایم.

نقاشی تام و جری برای رنگ آمیزی کودکان

آموزش کشیدن کودکانه تام و جری

برای کشیدن نقاشی کودکانه تام و جری؛ ابتدا باید مطابق تصویر صورت گربه و موش را کامل کنید که بهتر است ابتدا چشم ها را بکشید تا بتوانید بقیه اجزای صورت را به راحتی بکشید و بعد از کامل کردن صورت باید گوش ها را بکشید و سپس با کمک خط های منحنی بدن و دست و پای گربه و موش را کامل کنید و بعد از اتمام مراحل کشیدن از کودکان بخواهید که این نقاشی را به بهترین شکل ممکن و با کمک رنگ های زیبا رنگ آمیزی کنند.

 

  •  آرون گروپس

آموزش نقاشی تام آموزش نقاشی جری

رنگ آمیزی تام و جری برای کودکان

بهترین روش برای علاقه مند کردن کودکانه به کشیدن نقاشی تهیه انواع نقاشی شخصیت کارتونی برای کودکان است. تام و جری دو شخصیت کارتونی دوست داشتنی در بین کودکان دختر و پسر هستند و همه کودکان علاقه زیادی به این دو موجود کارتونی دارند و تمایل دارند نقاشی آن ها را به زیباترین شکل ممکن و با کمک مداد رنگی های مختلف رنگ آمیزی کنند برای رنگ آمیزی این نقاشی بهتر است به کودکان بیاموزید که از رنگ هایی مناسب استفاده کنند و علاوه بر این رنگ هایی را برای رنگ آمیزی کردن استفاده کنند که نقاشی آن ها جالب و متفاوت تر به نظر برسد. توجه داشته باشید که نحوه صحیح رنگ آمیزی را باید ابتدا به کودکان آموزش دهید و از آن ها بخواهید با تمرکز کافی نقاشی را رنگ آمیزی کنند و رنگ کردن آن ها از خطوط کشیده شده بیرون نزد تا نقاشی رنگ آمیزی شده آن ها جلوه خاص و متفاوتی داشته باشد.

رنگ آمیزی کودکانه و جالب موش و گربه

نقاشی جالب تام و جری نقاشی جری و تام نقاشی تام و جری برای کودکان رنگ آمیزی زیبا و جالب تام و جری نقاشی تام و جری کودکانه   نقاشی تام و جری برای کودکان نقاشی کودکانه تام و جری نقاشی تام و جری برای رنگ آمیزی کردن کودکان رنگ آمیزی جری و تام نقاشی تام و جری برای بچه ها نقاشی جالب و کودکانه تام و جری نقاشی جری و تام برای رنگ آمیزی کودکان دختر و پسر نقاشی جالب تام و جری رنگ آمیزی زیبا و جذاب تام و جری رنگ آمیزی نقاشی تام و جری نقاشی تام و جری برای رنگ آمیزی بچه ها رنگ آمیزی تام و جری رنگ آمیزی جری و تام برای کودکان نقاشی جالب و کودکانه تام و جری نقاشی جالب و زیبا تام و جری رنگ آمیزی جری و تام نقاشی آدم برفی و تام و جری رنگ آمیزی کودکانه موش و گربه   نقاشی جری برای رنگ آمیزی بچه ها نقاشی موش و گربه زیبا و جالب   نقاشی تام و جری برای کودکان دختر و پسر

تصاویری زیبا از مدلهای نقاشی موش و گربه

نقاشی یک خلاقیت زیبا و بسیار سرگرم کننده است که اغلب کودکان تمایل زیادی به انجام آن دارند، بنابراین با کمک و همراهی آنها می توانید موجب پرورش و شکوفایی استعداد های هنری آنها در این زمینه شوید، البته توجه داشته باشید که اجبار و پافشاری در این خصوص و نیز استفاده از شیوه های نادرست آموزش می تواند نتیجه برعکس داشته باشد، حال با قرار دادن برخی الگو های زیبا و کودکانه نقاشیها و مدلهای رنگ آمیزی می توانید آنها را به کشیدن نقاشی علاقمند کنید، در تصاویر بالا نمونه هایی از انواع نقاشیهای زیبای تام و جری را ملاحظه کردید، در ادامه می توانید تصاویر جذاب دیگری را ببینید و لذت ببرید.

نقاشی بدون رنگ موش و گربه

تام و جری یکی از خاطرانگیز ترین و جذاب ترین برنامه های کارتونی مخصوص کودکان است که بزرگتر ها نیز از دیدن آن لذت می برند و حتی تماشای آن برای نسل امروزی نیز با استقبال روبه رو می شود، از این رو در این بخش تصاویر متنوع و جذابی از نقاشیهای رنگ آمیزی شده تام و جری گردآوری کرده ایم که ضمن لذت بردن از تماشای آنها و تداعی خاطرات زیبای دوران کودکی بتوانید از این مدلهای طراحی زیبا الگوگیری کنید. بنابراین برای دیدن تصاویر تا پایان این بخش همراه ما شوید.

انواع نقاشی موش و گربه

نقاشی موش و گربه+عکس

مدلهای نقاشی موش و گربه

 تصاویری از نقاشیهای موش و گربه

نقاشی جذاب موش و گربه

نقاشی تام و جری برای بچه ها

نقاشی جدید موش و گربه

نقاشی زیبای موش و گربه

نقاشی زیبای تام و جری

نقاشی فانتزی موش و گربه

نقاشی موش و گربه

نقاشیهای تام و جری

نقاشی با حال تام و جری

در این مطلب آموزش و رنگ آمیزی نقاشیهای تام و جری برای کودکان دختر و پسر را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم که امیدواریم کودکان با کمک این آموزش بتوانند این شخصیت کارتونی را به زیباترین شکل ممکن بکشند و انواع رنگ آمیزی های آن را با کمک رنگ های جالب و زیبا رنگ آمیزی کنند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *