دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدل تخت خواب سلطنتی با طرح های شیک و جذاب

  • نرگس بستگان
  • ۲۲ مرداد ۱۳۹۶
  • ۰

مدل تخت خواب سلطنتی با طرح های شیک و جذاب امروزه جای تخت خواب های مدرن را بر عرصه مد گرفته است اگر شما هم به این مدل تخت خواب زیبا علاقه مندید و برای دکوراسیون اتاق خواب خود دنبال تخت سلطنتی می گردید ادامه مطلب را از دست ندهید.

تخت خواب یکی از مهم ترین ارکان  دکوراسیون یک اتاق خواب است، که در طرح های مدرن، کلاسیک و سلطنتی تولید می شود. ما در مطلب انواع مدل تخت خواب سلطنتی را برای شما به اشتراک گذاشته ایم.

در دورانی نه چندان دور از تخت خواب های چوبی منب کاری پرکار استقبال زیادی می شد، اما در گذشت زمان این نوع تخت خواب های سلطنتی جای خود را به تخت خواب های مدرن و امروزی همچون فرفروژه داد، اما چیزی نگذشت که مدل تخت خواب های سلطنتی با همان منبت کاری های زیبا و پرکار روی مد آمد و نظر همه گان را به خود جلب کرد، امروزه بسیاری از زوجین مدل سرویس خواب خود را از میان انواع مدل سرویس خواب کلاسیک و سرویس خواب سلطنتی انتخاب می کند و این مدل را به تخت خواب های مدرن ترجیح می دهند.

تخت خواب سلطنتی

دکوراسیون اتاق خواب

انواع مدل تخت خواب سلطنتی جدید با طرحی متفاوت

تخت های سلطنتی معمولا با منبت کاری های به اشکال هندسی یا گل و کمتر به صورت نقش برجسته های فرشته کوچک آراسته می شوند، انتخاب رنگ برای روتختی هم نقش به سزایی برای زیبا تر شدن این تخت خواب ها برعهده شما می گذارد، در هنر نقاشی رنگ های از نظیر آبی فیروزه ای، سبز یشمی، قرمز را رنگ سلطنتی می نامند، زیرا این رنگ ها در دوران دور به سختی ساخته و تهیه می شد و فقط درباریان توانایی خرید این رنگ ها را داشته اند اما امروزه رنگ های سفید و طلایی و نقره ای هم به این پالت رنگی اضافه شده است. همچنین مدل تخت سلطنتی گزینه ای مناسب بعنوان تخت خواب عروس به حساب می آیند.

مدل تخت های زیبا و شیک   تخت خواب دونفره سلطنتی شیک و لاکچریمدل تخت خواب سلطنتی          دکوراسیون اتاق خواب

  •  آرون گروپس

استفاده از رنگ ها طلایی، زرشکی و سفید برای مدل تخت خواب سلطنتی به شما کمک میکند تا دکوراسیونی لوکس و شیک داشته باشید.

دکوراسیون اتاق خواب سلطنتی

سرویس خواب سلطنتی

مجله آرگا از ژورنال های به روز و زیبای این مدل تخت خواب های سلطنتی گالری لوکس و شیک جمع آوری کرده است که برای شما به نمایش می گذاریم.

مدل اتاق خواب سلطنتی

تخت خواب های سلطنتی زیبا

طراحی دکور اتاق خواب

تخت خواب های زیبا

اتاق خواب سلطنتی

تخت خواب های شیک

مدل تخت خواب سلطنتی

تخت خواب های سلطنتی

دکوراسیون تخت خواب

طراحی دکور تخت خواب

عکس های تخت خواب سلطنتی

مدل تخت خواب سلطنتی

امیدوارم شما دوستان عزیز بتوانید از گالری عکس های مدل تخت خواب سلطنتی ما ایده های زیبایی را برای خود برگزینید و تخت خوابی شیک و مجلل را برای خود انتخاب کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *