دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل های زیبا برای دوخت دستگیره یخچال فانتزی و جذاب

  • ندا خوشرو
  • ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب انواع دستگیره یخچال با مدل های عروسکی و گلدار و طرح دار را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده این مدل ها نهایت لذت را ببرید و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها دستگیره شیک و زیبایی را برای درب یخچال خود بدوزید.

دست گیره دوختنی یخچال از انواع وسایل تزیینی است که شما می توانید با نصب کردن آن ها روی دست گیره های یخچال زیبایی و جذابیت خاصی را به درب یخچال بدهید. دست گیره یخچال در انواع مدل ها و رنگ های مختلف موجود است که انتخاب طرح و رنگ این مدل دست گیره ها به سلیقه شخصی شما بستگی دارد.

دستگیره آشپزخانه و دست گیره گاز و یخچال از انواع وسایل ضروری هستند که در سرویس آشپزخانه موجود می باشند و هر کدام از این دست گیره ها کاربرد های خاص و متفاوتی دارند و اگر شما در دوخت انواع دست گیره مهارت دارید می توانید این نوع دست گیره ها را به راحتی در منزل بدوزید و از آن ها در محیط آشپزخانه تان استفاده کنید.

انواع مدل های دستگیره عروسکی و فانتزی برای یخچال

مدل دستگیره یخچال با طرح های فانتزی و جالب

در دوخت دست گیره یخچال از پارچه ها با جنس و رنگ مختلف استفاده می شود و بهتر است رنگ دست گیره های یخچال از بین رنگ هایی انتخاب شود که دیرتر کثیف می شوند. در ادامه این مطلب انواع مدل دست گیره برای یخچال های مختلف را مشاهده خواهید کرد.

مدل دستگیره یخچال شیک

مدل دست گیره گلدار و طرح دار یخچال

برای دوخت دست گیره های یخچال اغلب از پارچه های گلدار و طرح دار استفاده می شود. بهتر است رنگ و طرح دست گیره های یخچال با رنگ سایر سرویس آشپزخانه نظیر دم کنی و دست گیره های آشپزخانه و پیش بند آشپزخانه و … همخوانی و مطابقت داشته باشد. اگر دست گیره ای که برای یخچال خود انتخاب می کنید دارای طرحی شیک و متفاوت باشد تزیین درب یخچال زیباتر به نظر می رسد. دست گیره های گلدار از انواع دست گیره های پرطرفدار و محبوب هستند و شما می توانید این نوع دست گیره ها را با کمک پارچه های گلدار بدوزید و هچنین برای تزیین و دوخت زیباتر دست گیره های یخچال از هنر گلدوزی و ربان دوزی استفاده می شود.

دستگیره گلدار یخچال مدل دستگیره گلدار یخچال مدل دستگیره گلدار یخچال مدل دستگیره طرح دار یخچال مدل دستگیره قلاب بافی یخچال مدل دستگیره شیک برای تزیین درب یخچال مدل دستگیره طرح دار یخچال مدل دستگیره برای یخچال با طرح گل آفتابگردان مدل دستگیره یخچال با طرح میوه مدل دستگیره یخچال با طرح قوری مدل دستگیره گلدار برای تزیین درب یخچال مدل زیبا و جذاب دستگیره برای یخچال مدل دستگیره گلدار و شیک برای یخچال مدل دستگیره گلدوزی شده برای یخچال

  •  آرون گروپس

مدل دست گیره عروسکی برای یخچال

اگر شما به دست گیره های یخچال با طرح فانتزی علاقه مند هستند بهتر است طرح های عروسکی را برای نصب روی دست گیره های یخچال انتخاب کنید. دست گیره ها با طرح عروسکی اغلب زیبایی و جذابیت خاصی دارند و این مدل ها می توانند زیبایی خاص و بی نظیری را به دست گیره های یخچال بدهند. دست گیره ها با طرح عروسکی در انواع رنگ های روشن و زیبا موجود هستند که انتخاب هر یک از این رنگ ها به سلیقه شخصی شما و رنگ هایی که در دکوراسیون آشپزخانه استفاده کرده اید بستگی دارد.

مدل دستگیره عروسکی یخچال
مدل دستگیره شیک و زیبا برای یخچال       مدل دستگیره عروسکی و شیک برای یخچال مدل دستگیره یخچال با طرح عروسکی       مدل دستگیره عروسکی و شیک برای یخچال ساید بای ساید مدل دستگیره شیک برای یخچال ساید بای ساید مدل دستگیره یخچال با طرح زرافه      مدل دستگیره یخچال با طرح آدم برفی   مدل عروسکی و شیک دستگیره برای یخچال     مدل دستگیره با طرح کفشدوزک برای یخچال مدل دستگیره طرح دار و عروسکی یخچال

 دوخت ساده و سریع دست گیره برای یخچال

همانگونه که در بالا نیز مشاهده کردید با استفاده از وسایل تزیینی ساده همچون دستگیره های زیبا می توان محیط آشپزخانه را زیباتر کرد تا با آرامش خیال و علاقه و ذوق بیشتری در آن آشپزی کرد. این نوع تزیینات جذاب و دوست داشتنی برای بسیاری از خانم ها از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد و در تزیینات جهیزیه و سایل آشپزخانه عروس بیشترین کاربرد را دارد.

حال که از انواع مدل دستگیره یخچال دیدن کردید شما همراهان عزیز می توانید در ادامه با نحوه دوخت یک مدل ساده از این دستگیره ها آشنا شوید که وسایل مورد نیاز برای انجام این کار عبارت است از:

  • پارچه معمولی یا نمدی : ۲۵×۱۵ سانتیمتر
  • چسب نر و ماده: به طول ۲۵ سانتیمتر
  • چسب حرارتی

لازم به ذکر است که با استفاده از تکه پارچه های اضافی در منزل می توانید در تهیه دوخت دستکش آشپزخانه و دستگیره در یخچال استفاده کنید و نیازی به خرید پارچه های جدید نیست.

برای دوخت دستگیره چنانچه از پارچه های معمولی استفاده می کنید برای زیبایی کار و مانع شدن از ریش ریش شدن لبه پارچه باید دور تا دور پارچه را به سمت داخل کوک بزنید و یا نوار دوزی کنید و قسمت دو لبه طولی کار را چسب نر و ماده بدوزید یا با چسب حرارتی بچسبانید. البته در بالا و پایین لبه های طولی پارچه می توانید به جای چسب از دکمه استفاده کنید و با بندهای کوچک در طرف دیگر کار، دو طرف را به یکدیگر متصل سازید.

برای دوخت دستگیره با پارچه نمدی نیز منوال کار به همین ترتیب می باشد و شما روی کار را می توانید با کمک روبان، پاپیون، گل های پارچه ای، گلدوزی و غیره به زیبایی تزیین کنید.

دستگیره پارچه ای زیبا

دوخت دستگیره یخچال

در این مطلب با انواع مدل دست گیره یخچال آشنا شدید که شما می توانید با ایده گرفتن از این مدل ها دست گیره با طرح شیک و فانتزی را برای یخچال خود بدوزید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده دوخت انواع دست گیره ها و وسایل مختلف به بخش آموزش خیاطی مجله آرگا مراجعه کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *