دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

فرمول های ترکیبی رنگ مو دودی نقره ای + عکس

  • ندا خوشرو
  • ۸ تیر ۱۳۹۶
  • ۰

در این مطلب فرمول ترکیبی رنگ مو دودی نقره ای به همراه تصاویری از این مدل موی زیبا و شیک را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم از تماشای این مدل موها نهایت لذت را ببرید.

رنگ موی دودی در انواع طیف های مختلف روشن و تیره وجود دارد که رنگ موی دودی نقره ای یکی از مدل های این رنگ موی زیبا و جذاب است و اغلب خانم ها تمایل دارند برای تنوع بیشتر موهایشان را به رنگ دودی نقره ای در آورند.

رنگ موی دودی نقره ای و رنگ موی بلوند دودی از انواع مدل رنگ موهای دودی هستند و اگر شما طرفدار موهای دودی رنگ هستید بهتر است موهایتان را با کمک این رنگ موها رنگ بزنید.

رنگ موی دودی نقره ای

فرمول ترکیبی رنگ مو دودی نقره ای

برای رنگ کردن موها به کمک رنگ موی دودی نقره ای باید موهایتان را به پایه دکلره ۱۰ برسانید سپس با کمک ترکیب رنگ مویی که در ادامه مشاهده می کنید موهایتان را رنگ بزنید:

  • رنگ موی دودی شماره ۱۰
  • رنگ موی دودی شماره ۹ : ۳۰ میل
  • واریاسیون نقره ای : ۱۰ سانت
  • واریاسیون دودی : ۵ سانت
  • اکسیدان یک در صد

فرمول ترکیبی رنگ مو دودی نقره ای

تصاویر رنگ موهای دودی نقره ای زنانه و دخترانه

قبل از زدن رنگ موی دودی نقره ای به موهای خود ابتدا بهتر است از مطابقت و هماهنگی این رنگ موی با رنگ پوست خود مطمئن شوید سپس از بین رنگ موی تیره و روشن دودی نقره ای، رنگ مویی زیبا و جذاب را برای رنگ کردن موهای خود انتخاب کنید. رنگ موهای تیره و روشن دودی نقره ای از انواع رنگ موهای خاص و زیبا هستند و این مدل رنگ مو برای خانم هایی که به رنگ موی خاکستری، رنگ موی دودی و رنگ موی نقره ای علاقه مند هستند می تواند انتخاب ایده آل و مناسب باشد.

رنگ موی زیبا و متفاوت دودی نقره ای

  •  آرون گروپس

در ادامه توجه شما را به چند مدل رنگ موی زیبا و شیک دودی نقره ای جلب می کنیم که امیدواریم از مشاهده این مدل ها نهایت لذت را ببرید.

 رنگ موی زیبا و شیک دودی نقره ای رنگ موی شیک و متفاوت دودی نقره ای رنگ موی دودی نقره ای   رنگ موی دخترانه دودی نقره ای رنگ موی تیره دودی نقره ای رنگ موی روشن دودی نقره ای رنگ موی تیره و شیک دودی نقره ای   رنگ موی زیبا و شیک دودی نقره ای فرمول ترکیبی رنگ مو دودی نقره ای رنگ موی شیک و زیبا دودی نقره ای رنگ موی زنانه دودی نقره ای رنگ موی روشن و شیک نقره ای دودی

در این مطلب فرمول ترکیبی رنگ موی دودی نقره ای، به همراه تصاویری از این رنگ موی جذاب را مشاهده کردید که امیدواریم این رنگ موی شیک مورد پسند شما عزیزان قرار بگیرد. اگر شما تمایل دارید با انواع فرمول های ترکیبی رنگ موهای مختلف آشنا شوید می توانید به بخش های رنگ مو و ترکیب رنگ مو مجله آرگا مراجعه کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *