دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

رنگ موی بلوند دودی و فرمول ترکیبی آن

  • ندا خوشرو
  • ۷ خرداد ۱۳۹۶
  • ۰

رنگ موی بلوند دودی از انواع رنگ موهای زیبا و پرطرفدار در بین خانم ها است که این مدل رنگ مو می تواند تغییرات مثبتی را در چهره شما ایجاد کند, در ادامه فرمول های ترکیبی و انواع مدل های رنگ مو بلوند دودی را مشاهده خواهید کرد.

رنگ مو بلوند دودی در انواع طیف های رنگی تیره و روشن و متوسط موجود است و اگر شما تمایل دارید از رنگ مویی زیبا و جذاب برای رنگ کردن موهای خود استفاده کنید این رنگ مو می تواند برایتان یک انتخاب ایده آل و مناسب باشد.

رنگ مو بلوند دودی، رنگ موی بلوند و رنگ موی دودی از انواع رنگ موهای پرطرفدار و جذاب در بین خانم ها هستند و اگر شما به دنبال رنگ مویی متفاوت و خاص برای رنگ کردن موهای خود هستید بهتر است از این رنگ موها برای رنگ کردن موهایتان استفاده کنید.

انواع رنگ موهای بلوند دودی

انواع مدل ها و فرمول های ترکیبی رنگ موی بلوند دودی

رنگ مو بلوند دودی مانند سایر رنگ موها از ترکیب رنگ موهای مختلف با اکسیدان و واریاسیون تهیه می شود, در ادامه فرمول های ترکیبی و انواع مدل رنگ موهای بلوند دودی را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم که امیدواریم این رنگ مو زیبا مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرند.

رنگ موی بلوند زیبا و شیک دودی

فرمول ترکیبی رنگ مو بلوند دودی

این رنگ مو برای افراد با رنگ پوست روشن و سفید مناسب است همچنین برای رنگ زدن موها با کمک این رنگ مو باید ابتدا موها را به پایه ۹ دکلره برسانید.

فرمول رنگ مو

  •  آرون گروپس

۲/۳ تیوپ از رنگ موها با شماره C7 یا C6 ( بلوند دودی تیره و یا روشن ) + ۱/۳ از واریاسیون دودی + اکسیدن شش درصد + آب

رنگ موی دودی روشن

فرمول ترکیبی رنگ مو بلوند دودی زیتوتی

برای رنگ کردن موها با کمک رنگ مو بلوند دودی زیتونی ابتدا باید ۴۰ سی سی از اکسیدان شش درصد را با بیست سی سی آب به خوبی مخلوط کنید سپس رنگ مو ترکیبی را روی موهای خود به مدت ۲۵ دقیقه قرار دهید.

فرمول رنگ مو

۱/۲ تیوپ از رنگ مو شماره ۸.۱۱ + ۱/۲ تیوپ از رنگ مو شماره ۷.۲ + اکسیدن شش درصد به نسبت دو به یک + پایه دکلره هشت

رنگ موی بلوند دودی زیتونی

انواع رنگ موهای بلوند دودی

رنگ مو بلوند دودی از انواع رنگ موهای گرم و زیبا است که در تن این رنگ مو زیبا رنگ طلایی به چشم نمی خورد. رنگ موهای بلوند دودی در سه طیف مختلف تیره و روشن و متوسط موجود هستند که هر کدام از این رنگ موها برای افراد با رنگ پوست خاصی مناسب هستند.

رنگ مو بلوند دودی روشن از انواع رنگ موهایی است که باید روی موهای دکلره شده اعمال شود این رنگ مو نسبت به رنگ مو بلوند دارای طیف سفید تری است و برخی از متخصصان آرایش و زیبایی این رنگ مو را رنگ مو پلاتینی سرد نیز نامیده اند. رنگ مو بلوند دودی روشن برای افراد با رنگ پوست روشن می تواند انتخاب ایده آل و مناسبی باشد.

رنگ مو بلوند دودی روشن
رنگ مو بلوند دودی تیره را می توانید به راحتی روی موهای مشکی و یا قهوه ای اعمال کنید همچنین این رنگ مو جزء رنگ موهای طبیعی به شمار می رود و برای افراد با رنگ پوست روشن و سرد می تواند انتخاب ایده آل و مناسبی باشد. اگر شما تمایل دارید این رنگ مو زیباتر و جذاب تر به نظر برسد می توانید از هایلایت مو استفاده کنید.

رنگ موی بلوند دودی تیره
رنگ مو بلوند دودی متوسط سفیدی و تیرگی رنگ موهای بلوند دودی روشن و تیره را ندارد و این رنگ مو نیز برای افراد با رنگ پوست سرد و روشن مناسب است. شما می توانید به جای هایلایت از لولایت در بین موهای بلوند دودی متوسط استفاده کنید.

رنگ موی بلوند دودی متوسط
در ادامه تصاویری از انواع مدل رنگ موهای بلوند دودی تیره و روشن و متوسط را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این رنگ موها مورد توجه شما همراهان عزیز و گرامی قرار بگیرند.

رنگ مو دودی روشن

رنگ موی دودی   رنگ مو بلوند دودی       رنگ موی روشن و شیک دودی رنگ موی بلوند دودی زنانه و دخترانه رنگ موی دودی بلوند دخترانه مدل رنگ مو بلوند دودی رنگ مو دودی زیبا و جذاب رنگ موی دخترانه دودی رنگ مو شیک و زیبا بلوند دودی

در این مطلب با فرمول های ترکیبی و مدل های رنگ موی بلوند دودی آشنا شدید شما می توانید در صورت تمایل با کمک فرمول های ترکیبی ارائه شده در این مطلب موهایتان را با کمک رنگ بلوند دودی به زیبایی رنگ بزنید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع فرمول های ترکیبی و مدل های مختلف رنگ موها به بخش ترکیب رنگ مو  مراجعه کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *