دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

تزیین راه پله با گلدان و وسایل ساده

  • پرستو محمدی
  • ۲۰ مرداد ۱۳۹۹
  • ۰

برای تزیین را پله می توانید از اشیا و وسایل ساده استفاده کنید که برای تهیه آن نیاز به پرداخت هزینه نباشد، را پله ها یکی از مکانهای عمومی در منزل هستند که بیشترین محل آمد و رفت را دارند و می توانید بهترین تزیینات را برای آن فضاها برای راه پله ها با کمترین هزینه داشته باشید.

راه پله یکی از مکانهایی است که بیشترین محل عبور و مرور را دارد بنابراین می توانید برای آن محلها ایده های خلاقانه خود را به کار برید و با وسایل ساده و حتی گلدان آنجا را به شکلی زیبا دیزاین کنید. شما برای تزیینات راه پله حتما نیاز نیست که از وسایل گران قیمت استفاده کنید. در این مطلب تصاویری هست که می توانید از آن ایده گرفته و پلکان و راه پله منزل خود را با حداقل امکانات دیزاین کنید.

تصاویری از تزیین راه پله و پلکان منزل خود

برای هر تزیینی به خصوص تزیینات راه پله ها و پلکان و محل ورودی خانه نیاز است که بدانید که چگونه آنجا را طراحی کنید که با دکوراسیون منزل و محل کارتان جور و هماهنگ باشد تا علاوه بر شیکی و زیبایی از دیدن آنجا در هنگام رفت و آمد لذت ببرید. می توانید با استفاده از وسایل دور ریختنی مثل تورهایی که برای پنجره ها استفاده می کنید و یا حریر و یا حتی گلدان و گل و گیاه آنجا را به شکلی جذاب و با شکوه دیزاین و طراحی کنید.

گل یکی از مواردی است که می توانید برای آن محلها مانور بدهید. استفاده از گلهای طبیعی و گلدان یکی از مواردی است که می توانید برای تزیین راهرو و راه پله آن را به کار ببرید. در ادامه نمونه هایی از این عکسها را ببینید که برای شما می تواند جالب و ایده آفرین باشد.

ایده های جالب برای تزیین راه پله

انواع تزیینات راه پله

انواع طرحهای زیبا برای تزیین راه پله منزل خود

  •  آرون گروپس

دنیای تزیینات منزل برای پلکان و راه پله ها

رویایی ترین راه پله ها با تزیینات زیبا گلهای طبیعی در تزیین راه پله و پلکان

گلها و توپهای تزیینی نیز می تواند در هر محلی که بیشترین رفت و آمد را در منزل و یا محل کارتان دارد، استفاده شود. برای هرچه جلوه دار کردن این تزیینات می توانید از اشیا براق و توپکهای رنگی و روبانها و حریرهای رنگارنگ و براق نیز در تزیینات راه پله استفاده کنید.

دنیای مد تزیینات منزل زیبا و شیک

استفاده از حلقه هایی که با نخهای کیسه های نایلونی و یا الیاف پشمی هستند نیز این گونه تزیینات را هرچه زیباتر و شیک تر می نماید.

عکس و تزیینات راه پله برای منزل و محل کار خود

گیاهان چون طبیعی هستند نمایی زیبا و شکیلی به دکوراسیون و فضای محل زندگیتان می دهند میتوانید از انواع گلهای رنگی با رنگهای سفید و صورتی و قرمز که شکوه آن را بیشتر می کند استفاده کنید. گلهای طبیعی به خاطر رنگ و بویی که دارند طراوت و شادابی خاصی نیز به محل زندگیتان می دهند. برای دیزاین و زیبایی راه پله ها و پلکان منزل خود و یا محل کارتان بهتر این است تا از گلهای طبیعی و یا گلدانهای تزیینی با گل طبیعی استفاده شود که جلوه آن را بیشتر کند. می توانید از وسایل دیگر نیز برای تزیینات راه پله و پلکان منزل خود نیز استفاده کنید.

تزیین راه پله ها با گلهای طبیعی

تزیینات راه پله و پلکان با وسایل ساده

بعضی از افراد دوست دارند که پلکان و محل ورودی منزلشان را وسایل بسیار ساده تر دیزاین کنند، که این کار امکانپذیر است . شما می توانید با اشیا و وسایل ساده مثل کاغذ کادو های رنگی و مقواهای رنگی و یا اشیایی مثل سنگ و سایر اشیاء این کار را بکنید. گاهی یک وسیله ساده نمای زیبای راه پله و پلکان خانه شما را دو چندان می کند. کاغذهای رنگی می تواند بسیار پر کاربردی تر باشد زیرا که ارزانتر و دارای تنوع بیشتری است. می توانید از چیز های رنگی دیگر نظیر شرشره های رنگی و یا توپهای اکلیلی نیز برای این کار استفاده کنید، یا حتی می توانید راه پله های خانه خود را برای تزیینات، نقاشی و رنگ کرده و دیزاین نمایید.

ایده های خلاقانه برای تزیین راه پله و پلکان

تزیینات راه پله با کاغذ رنگی

تزیین و سنگ فرش راه پله

استفاده از موکتهای پلاستیکی طرحدار برای تزیینات راه پله

دنیای زیبای تزیین منزل و دکوراسیون داخلی دکوراسیون داخلی زیبا برای خانهراه پله دیزاین شده با حروف انگلیسی

تنوع و دنیای مد تزیینات داخلی خانه طرحهای زیبایی از تزیین را پله ها د رخانهتزیینات ساده راه پله با گلدان

عکسهای تزیینات داخلی خانه

انواع تزیین و سنگ فرش برای پله ها

تزیینات جدید راه پله با کاغذ دیواری

تزیینات راه پله ایده ای جذاب برای دیزاین بهتر فضای داخلی و بیرونی منازل می باشد که همانطور که در بالا مشاهده کردید با استفاده از ترفندهای مختلف می توان به زیباسازی پله کمک کرد. یکی از روش های دیگر دیزاین راه پله ها استفاده از انواع کاغذ دیواری با طرح های منحصر به فرد و زیبا می باشد که مورد توجه بسیاری از افراد قرار خواهد گرفت. تنوع و زیبایی موجود در انواع طرح های کاغذ دیواری موجب پر طرفدار تر شدن این طرح برای دیزاین راه پله شده است. به کار بستن و اعمال این تزیینات می تواند نقش قابل توجه ای در تزئین منزل داشته باشد.

تزیین راه پله با ایده های خلاقانه

در ادامه این مطلب، سعی کرده ایم نمونه های بسیار زیبا و شکیلی از انواع تزیینات راه پله به وسیله کاغذ دیواری را به اشتراک گذاشته ایم. این نمونه های جذاب و فوق العاده شیک انتخابی ایده آل برای دیزاین هر چه بهتر راه پله و منزل شما خواهد بود و شما را در انتخاب طرح مورد دلخواه تان کمک خواهد کرد. از این رو شما را به تماشایی این مدل تزیینات زیبای راه پله دعوت می کنیم.

ایده جدید برای تزیینات راه پله

ایده منحصر به فرد برای تزیینات راه پله

ایده دوست داشتنی برای تزیینات راه پله

ایده خاص برای تزیینات راه پله

ایده منحصر به فرد برای تزیینات راه پله

تزیین راه پله با ایده های زیبا

ایده استثنایی برای تزیینات راه پله

ایده قشنگ برای تزیینات راه پله

ایده هنرمندانه برای تزیینات راه پله

ایده دیدنی برای تزیینات راه پله

ایده بی نظیر برای تزیینات راه پله

تزیین راه پله با ایده های متنوع

زیباترین ایده برای تزیینات راه پله

جالب ترین ایده برای تزیینات راه پله

متفاوت ترین ایده برای تزیینات راه پله

منحصر به فرد ترین ایده برای تزیینات راه پله

شیک ترین ایده برای تزیینات راه پله

نمونه هایی از تزیین راه پله و پلکانهای محل رفت و آمد را مشاهده نمودید، که با کاغذهای رنگی و یا کاغذ پارکرهای زیبا طراحی شده است. چنانچه هنر و مهارت طراحی و نقاشی خوبی داشته باشید می توانید از طرحهای سنتی و یا تذهیب نیز برای دکوراسیون داخلی و فضاهای داخلی خود استفاده کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *