دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مجموعه عکس های نمای ساختمان مدرن و جدید

  • یلدا محمدی
  • ۲۹ مرداد ۱۳۹۹
  • ۰

انتخاب نمای ساختمان مدرن و شیک برای همه ما، خصوصا طراحان دکوراسیون و افرادی که دستی در ساخت و ساز دارند با اهمیت و قابل توجه است. در ادامه با مشاهده سری جدید تصاویر نمای خارجی ساختمان همراهمان باشید و از این مدل ها و ایده ها نهایت استفاده را ببرید.

استفاده از نمای ساختمان مدرنیته و شیک یکی از ایده های زیبا و جالب است که علاوه بر ایجاد فضایی مناسب و ایده آل در محیط پیرامون، بر ارزش ساختمان افزوده و باعث می شود تمام کسانی که در آن مکان ساکن هستند به گونه ایی احساس رضایت داشته باشند و از فضای ایجاد شده لذت ببرند. در ادامه چند نمونه زیبا و جدید از انواع نمای ساختمان را ملاحظه می فرمایید که هر یک از این تصاویر می تواند ایده مناسبی برای ساختمان شما باشد. تا پایان همراه ما باشید.

تصاویر جدید نمای ساختمان مدرن و شیک :

مجموعه ایی که پیش رو دارید مربوط به تصاویر و مدل های زیبای نمای ساختمانهای مدرن است که اغلب توسط طراحان بزرگ دکوراسیون طراحی و اجرا شده اند. نمای بیرونی ساختمانها جلوه خاصی به ساختمان می بخشد و اغلب بر اساس تمایلات و سلیقه شخصی انتخاب و اجرا می شود. در ادامه ضمن معرفی انواع نمای ساختمان، تصاویر زیبا و مدل های شیک و جدید نمای بیرونی چند ساختمان مدرن را مشاهده می فرمایید.

نمای ساختماننمای ساختماننمای ساختماننمای ساختماننمای ساختماننمای ساختمان

انواع نماهای ساختمان:

نمای سنگی : که برای فراهم آوردن این نما اغلب از سنگ های طبیعی و همچنین انواع سنگ مصنوعی استفاده می شود که هر یک جلوه خاصی به نمای بیرونی ساختمان می بخشند.

نمای ساختماننمای ساختمان مدرن

نمای آجر : نماهای آجری تنوع و ثبات رنگ زیادی دارن و باعث زیبایی بیشتر ساختمان می شوند. علاوه بر این، نمای اجری نقش عایق حرارتی و برودتی را در ساختمان ایفا می کند.

نمای ساختمان جدیدنمای ساختمان

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

نمای سرامیک : این نوع نما به دلیل قیمت مناسب و همچنین وزن کمتر نسبت به انواع سنگ از جایگاه خوبی برخوردار شده است، اما به این دلیل که بازتاب نور زیادی دارد برای مکان های شلوغ و پر رفت و آمد مناسب نمی باشد.

نمای خارجی ساختمان

نمای کامبوزیتی : امروزه از کامبوزیت ها جهت زیباسازی نمای ساختمانهای مدرن و شیک استفاده می شود و به دلیل سهولت در مونتاژ، سبک بودن و همچنین تعمیر و نگهداری راحت کاربردهای فراوانی در زیباسازی منزل دارد.

نمای ساختمان مدرننمای ساختمان

نمای بایرامیکس : بایرامیکس نوعی پوشش تزیینی است که کاربردهای زیادی در نمای خارجی و داخلی منزل دارد، علاوه بر این نکته بایرامیکس مزایای زیادی از جمله تنوع رنگ زیبا، قابلیت شستشو، انعطاف پذیری و کاربرد آسان دارد که البته با وجود مزایای زیاد، با فرهنگ و سلیقه ایرانی همخوانی ندارد.

نمای ساختماننمای ساختمان

نمای ساختمان شیشه ای: این نوع نمای ساختمان زیبایی خاص و جلوه زیبایی برای ساختمان به همراه دارد و از نماهای مدرنیته و زیبا محسوب می شود اما به دلیل ضخامت کم و مقاومت حرارتی اندک مشکلاتی را برای اهالی ساختمان به وجود آورده است. اما همچنان طرفدارها خاص خود را دارد.

نمای ساختماننمای ساختمان

تصاویر نمای خارجی آپارتمان و برج:

با ایده ها و تصاویر زیبای انواع نمای بیرونی ساختمانها آشنا شدید، در ادامه نیز چند نمونه جدید و مدرن نمای آپارتمان و برج را مشاهده می فرمایید که هر یک می تواند ایده مناسب و جذابی برای شما باشد.

نمای ساختمان مدرننمای ساختماننمای ساختماننمای ساختماننمای ساختمان

تصاویری جدید از نمای ساختمانهای ویلایی مدرن

به طور کلی طرف بیرونی ساختمانها را نمای بیرونی آن می نامند و ایجاد نمای زیبا و شیک علاوه بر زیباسازی ساختمان، تاثیر زیادی در محافظت از محیط داخلی ساختمان داشته و می تواند بین فضای بیرونی و فضای داخلی ساختمان ارتباط برقرار نماید، حال در صورتی که علاقمند به مشاهده تصاویری جدید ودیدنی از نمای ساختمانهای ویلایی و مدرنیته هستید، دعوت می کنیم در ادامه همراه ما شوید.

مدلهایی از نمای ساختمان های لوکس

معماری و طراحی ساختمان های ویلایی و خصوصی لوکس و بزرگ جزو فاخرترین و بهترین طرح های معماری می باشند و معمولا معماران و طراحان در این زمینه وسواس و حساسیت زیادی به خرج می دهند، ویلا ها ساختمانهایی با فضا های باز و نیمه باز هستند که اغلب یک طبقه یا دوبلکس بوده که معمولا در اطراف شهر ها، اطراف جنگلها، کنار دریاها، در مناظر زیبا و محیطهایی این چنین ساخته شده و مکان آرام و دنجی به شمار می آیند. اگرچه امکان زندگی در چنین ساختمان ها و فضا های لوکسی تنها برای تعداد کمی از مردم میسر می باشد، اما در صورتی که مایل به تماشای مدلهای شیک و جدید طراحی نمای ساختمانهای لوکس و لاکچری هستید، در اینجا تصاویری از نمای ساختمان های ویلایی لوکس قرار داده ایم که می توانید از آنها دیدن کنید.

نمایی زیبا از ساختمان مدرن

نمایی لوکس از ساختمان مدرن

تصاویری از نمای ساختمان مسکونی

نما ساختمانی لوکس و مدرن

نمای ساختمانی مدرن و زیبا

تصاویری از نمای منازل مدرن

نمای ساختمانهای مدرن

طراحی بیرونی ساختمان مدرن

عکس نمای ساختمان مدرن

نما ساختمان مدرن ویلایی

نما ساختمان مدرن لاکچری

نمای ساختمان مدرن ویلایی

نما ساختمان مدرن و لوکس

نما ساختمان مدرن و زیبا

نما ساختمان مدرن و شیک

نما ساختمان مدرن

نمای ساختمان مدرن شیک

امیدواریم از مشاهده مدل های نمای ساختمان مدرن لذت برده باشید و با استفاده از این تصاویر و ایده ها بهترین و مناسب ترین نمای بیرونی ساختمان را انتخاب فرمایید. پیشنهاد می کنیم از سایر مدل ها و تصاویر در بخش دکوراسیون دیدن فرمایید. موفق باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *