دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی صبا راد و ماجرای طلاق و ازدواج مجددش

  • شیما عنایتی
  • ۲۷ آذر ۱۳۹۹
  • ۰

صبا راد یکی از مجریان برنامه به خانه برمی گردیم که از شبکه پنج سیما به طور زنده پخش می شود، می باشد. ایشان در سال ۷۵شروع کار خود را در رادیو آغاز نموده است . در سال ۸۸ وارد تلویزیون گردید. صبا راد متولد آبان ۵۸ می باشد. خبر طلاق او از همسرش مرتضی علی آبادی درفروردین۹۵ رسانه ای گردید. در ادامه با بیوگرافی صبا راد در خدمت شما هستیم.

فاطمه راد یکی از مجریان برنامه ترکیبی “به خانه برمی گردیم” بود که این برنامه به طور زنده حدود دوازده سال است که از شبکه پنج پخش می گردد. ایشان متولد ۳۰ آبان ۱۳۵۹ می باشند. او از جمله نویسندگان رادیویی نیز به شمار می آید. خبر ازدواج صبا راد با مرتضی علی آبادی در فروردین ۹۴ رسانه ای شد. در ادامه با بیوگرافی صبا راد همراه ما باشید.

بیوگرافی صبا راد ( فاطمه راد)

فاطمه راد متولد ۳۰ آبان ۱۳۵۸ می باشد که با اصرار یکی از دوستانش برای تست گویندگی اقدام کرده است و از سال ۷۵ با گویندگی برنامه ” ورزش، نشاط، تندرستی” فعالیت خود را در رادیو آغاز نموده است. او به عنوان نویسنده و گوینده برتر ( استان گیلان ) در جشنواره تولیدات مراکز استان ها انتخاب شده است. صبا راد از سال ۸۸ وارد تلویزیون گردید. او علاوه بر مجری گری برنامه به خانه برمی گردیم،در سال ۹۲ تهیه کنندگی برنامه ای صد قسمتی در شبکه پنج را نیز بر عهده گرفته است.

بیوگرافی صبا رادصبا راد مجری برنامه به خانه برمی گردیم

فاطمه راد مجری برنامه به خانه برمی گردیم

بیوگرافی صبا راد مجری برنامه به خانه برمی گردیم

او در آذرماه ۱۳۹۲ با مرتضی علی آبادی ازدواج نموده است که خبر ازدواج این دو در فروردین ماه سال ۹۴ رسانه ای گردید. مرتضی علی آبادی در فروردین ماه سال ۱۳۹۵ اعلام کرد که حدود شش ماه است که از صبا راد جدا شده است و هیچ نسبتی با وی ندارد. او در این مورد گفته است: قطعا کسی که تصمیم می گیرد با فرد شناخته شده ای ازدواج کند می داند که این مسیر سختی های خاص خودش را دارد.

  •  آرون گروپس

عکس صبا راد در کنار همسر سابقش

 مرتضی علی آبادی به عنوان بازیگر در مجموعه تلویزیونی شمعدونی به کارگردانی سروش صحت برای اولین بار به ایفای نقش پرداخت و بعد از آن در چندین سریال دیگر بازی نموده است. او همچنین مدیر باشگاه تنیس استقلال و مدیر تیم فوتبال ستارگان سینما و موسیقی ایران است.

مراسم عقد صبا رادمراسم عقد صبا راد و مرتضی علی آبادی

بیوگرافی صبا راد همسر مرتضی علی آبادیمرتضی علی آبادی و همسر سابقش صبا راد

بیوگرافی صبا راد همسر مرتضی علی آبادیعکس های صبا راد در کنار مرتضی علی آبادی همسر سابقش

بیوگرافی صبا راد و شایعه ازدواج مجدد

فاطمه راد در این اواخر مجری گری نمی کند و به کارهای دیگری از جمله به دکلمه خوانی ترانه روی آورده است. شایعه ازدواج او با مانی رهنما خواننده پاپ ایرانی با توجه به انتشار عکس های صبا راد در کنار مانی رهنما اوج گرفته است. ولی تا کنون خبری مبنی بر تکذیب آن از سوی این دو منتشر نشده است.

بیوگرافی صبا راد + عکسصبا راد مجری برنامه به خانه برمی گردیم

بیوگرافی صبا راد مجری تلویزیونتصاویر و بیوگرافی صبا راد

بیوگرافی فاطمه رادتصویر صبا راد

عکس های صبا راد در کنار مانی رهنما   صبا راد و مانی رهنما

تصاویر و بیوگرافی صبا راد     عکس مراسم ازدواج صبا راد و مانی رهنمابیوگرافی صبا راد به همراه تصاویرتصاویر مانی رهنما در کنار صبا راد مجری تلویزیون

عکس صبا راد در کنار مانی رهنما

ماجرای ازدواج صبا راد با مانی رهنما

بعد از ازدواج مانی رهنما و صبا راد، رهنما با انتشار عکسی در اینستاگرامش این خبر را تایید کرد، در واقع صبا راد در کنسرت رهنما دکلمه ای خواند و بعد از پایان کنسرت نیز در اینستاگرامش با انتشار متنی حسابی از کنسرت مانی رهنما تعریف کرد و رهنما در پاسخ به متن وی از عشق و دلبتگی نوشت، این عمل آنها موجب کنجکاوی مردم برای آگاهی از ارتباط بین این دو نفر شد و رهنما نیز با انتشار متن عاشقانه زیر خبر ازدواجش با صبا راد را تایید کرد :

تو رو میخوام درست مثل، شبی که ماهشو میخواد، مثه کشتی سرگردون، که بندرگاهشو میخواد، تو رو میخوام مثه خاکی که بیتابه یه بارونه، مثه قلبی که دور از عشق یه دم زنده نمیمونه. مانی رهنما، صبا راد، همسر، عشق، اردیبهشت ۱۳۹۶

زندگی نوشته در مورد صبا راد

مهاجرت به ترکیه

صبا راد در سال ۱۳۹۸ اعلام کرد که دیگر تمایلی به همکاری با تلویزیون ندارد و در سال ۱۳۹۹ خبر از مهاجرتش به ترکیه به همراه همسرش مانی رهنما داد، در نهایت آنها قید زندگی در ایران را زدند و به ترکیه مهاجرت کردند. وی ماجرای مهاجرتشان را اینگونه بیان کرده است :

ما شمال یه ویلاى با صفا داشتیم و در ماه چند بار حتما مى رفتیم که توى اون محیط زیبا روزگار بگذرونیم، همیشه با اومدن نیمه دوم سال و آلودگى هوا و مشکلات تنفسى به فکر کوچ از تهران به شمال مى افتادیم تا اینکه نشستیم و خیلى جدى این موضوع رو برآورد کردیم و به نتایج خوبى هم رسیدیم که یهو مانى گفت: صبا تو اگه مى تونى شمال زندگى و از تهران دور باشى و براى کارهامون (ضبط کار و آموزشگاه و کنسرت هاى مانى) بیایم تهران و برگردیم چرا نریم ترکیه که یک کشور جدید با فرهنگ و آداب رسوم جدید آشنا بشیم که هم فال هم تماشا، توى چشماش نگاه کردم دیدم اثرى از شوخى یا یه پیشنهاد همینجورى نیست گفتم: آره عزیزم چرا که نه ؟

زندگی نوشته صبا راد

تصاویر دیگری از صبا راد و همسرش مانی رهنما

در اینجا می توانید مجموعه متنوع تری از عکس های صبا راد و همسرش در ایران و نیز جدیدترین تصاویر شخصی آنها بعد از مهاجرتشان به ترکیه را ببینید.

عکسهای صبا راد و همسرش

سرگذشت صبا راد

گالری تصاویر صبا راد

زندگی نوشته درباره صبا راد

زندگی نوشته کامل صبا راد

بیوگرافی صبا راد و تصاویر وی

زندگی نوشته متفاوت صبا راد

زندگی نوشته جدید صبا راد

بیوگرافی صبا راد و همسرش

زندگینامه و عکس صبا راد

زندگینامه متفاوت صبا راد

زندگینامه کامل صبا راد

جدیدترین بیوگرافی صبا راد

امیدواریم این مطلب درباره بیوگرافی صبا راد مورد توجه شما واقع شده باشد. برای آشنایی با بیوگرافی و دیدن عکس بازیگران محبوب خود به قسمت عکس بازیگران بروید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *