دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

تزیین کوکو سبزی و کوکو سیب زمینی برای سفره های ایرانی

  • ندا خوشرو
  • ۸ مهر ۱۳۹۹
  • ۰

کوکو سبزی و کوکو سیب زمینی از انواع غذاهای ایرانی خوشمزه و پرطرفدار هستند که بهتر است بعد از پخت این غذاهای لذیذ آن ها را با کمک ایده های خلاقانه به زیبایی تزیین کنید؛ در ادامه این مطلب ایده هایی برای تزیین کوکو سیب زمینی و سبزی را مشاهده خواهید کرد.

تزیین کوکو سیب زمینی و کوکو سبزی نیازمند خلاقیت و ابتکار است و شما می توانید این غذاهای ایرانی را با انواع سبزیجات به زیبایی تزئین کنید و پذیرایی با شکوهی را از مهمان ها در مجالس افطاری و … داشته باشید.

تزیینات غذا نشان دهنده ذوق و سلیقه کدبانوی خانه است و بهتر است کدبانوهای عزیز با روش های ساده غذاهای ایرانی مختلف را نظیر انواع کوکو و انواع پلو و … را دیزایین کنند تا با این نوع غذاها به سفره خود جلوه خاصی ببخشند.

تزیین زیبا کوکو دو رنگ

تزیین کوکو مجلسی با انواع ایده های خلاقانه و جالب

کوکو ها انواع مختلفی دارند که با سبزیجات و مواد غذایی مختلفی پخته می شوند و شما می توانید با تهیه این نوع غذا ها از مهمان ها پذیرایی کنید. در ادامه روش های آسان و مختلف برای تزیینات کوکو را مشاهده خواهید کرد.

تزیین خلاقانه کوکو سبزی

تزیین کوکوی سیب زمینی با روش های جالب

کوکو سیب زمینی ظاهری شبیه به کتلت سیب زمینی دارد و شما می توانید این غذای خوشمزه را با خیار و گوجه و خیار شور و انواع سبزیجات تازه و سس کچاپ و سس مایونز دیزایین کنید. برای دیزایین کردن کوکو سیب زمینی می توانید خیار و گوجه را برش های جالب و خلاقانه دهید و آن ها را به شکل گل های مختلف و زیبا در آورید. همچنین می توانید از انواع ایده های خلاقانه برای تزئین کتلت نیز استفاده کنید.

تزیین زیبا کوکو سیب زمینی تزیین ساده کوکو سیب زمینی با خیار شور تزیین ساده کوکو سیب زمینی تزیین کوکوی سیب زمینی با سبزیجات تزیین کوکو سیب زمینی با سس و خیار تزیین زیبا کوکو سیب زمینی با جعفری تزیین زیبا و متفاوت کوکو سیب زمینی تزیین ساده و زیبا کوکو سیب زمینی تزیین کوکوی سیب زمینیتزیین زیبا کوکوی قالبی

  •  آرون گروپس

تزیین کوکوی سبزی با کمک ایده های خلاقانه

کوکو سبزی از انواع غذاهای ایرانی پرطرفدار است که اغلب برای سفره های افطاری پخته می شود و شما می توانید این کوکوی خوشمزه را به صورت دلخواه برش دهید همچنین می توانید کوکو سبزی را به شکل پروانه برش بزنید و در ظرف دلخواهتان قرار دهید سپس با کمک انواع سبزیجات این غذای خوشمزه را به زیبایی دیزایین نمایید.

تزیین زیبا و خلاقانه کوکوی سبزی تزیین کوکو تزیین ساده و متفاوت کوکو تزیین زیبا و جذاب کوکو سبزی تزیین ساده کوکو سبزی با گوجه و لیمو تزیین کوکوی سبزی تزیین کوکو سبزی به شکل پروانه

تزیین زیبا و متفاوت کوکوی دو رنگ

کوکوی دو رنگ از ترکیب سیب زمینی و سبزی تهیه می شود و این کوکو دارای ظاهری جذاب و زیبا می باشد و شما می توانید با دیزایین کردن آن زیبایی و جذابیت ظرف کوکو را بیشتر کنید. کوکو دو رنگ به صورت قالبی نیز تهیه می شود و شما می توانید بعد از در آوردن این کوکوی خوشمزه از قالب آن در ظرف مناسبی برای سرو قرار دهید و سپس کوکوی دو رنگ را با کمک ایده ها و روش های خلاقانه به زیبایی تزئین نمایید.

  تزیین زیبا و شیک کوکوی دو رنگ تزیین خلاقانه و متفاوت کوکوی دو رنگ تزیین کوکوی سیب زمینی و کوکو سبزی   تزیین زیبا کوکوی دو رنگ تزیین کوکوی دو رنگ قالبی تزیین زیبا و متفاوت کوکو تزیین زیبا کوکوی دو رنگ قالبی    تزیین ساده و زیبا کوکوی سیب زمینی و کوکوی سبزی تزیین کوکوی دو رنگ

مدلهای جدیدتری از تزیینات کوکوسبزی مجلسی

انواع کوکوی سبزی، کوکوی بادمجان، کوکوی سیب زمینی و … را می توان به روشهای مختلفی تهیه کرد؛ کوکوی سبزی یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین کوکوهای ایرانی خوشمزه است که می توان آن را به روشهای متنوعی تزئین کرد و به عنوان غذایی شیک و مجلسی سرو نمود، در ادامه تصاویری دیگر از انواع تزیینات زیبا و شکیل کوکوی سبزی و سیب زمینی به اشتراک گذاشته ایم که ضمن لذت بردن از تماشای تصاویر می توانید از آنها برای تزیینات و سفره آرایی دیدنی غذای خود در منزل ایده بگیرید و تحسین همگان را برانگیزید.

انواع تزیینات کوکو

تزیینات کوکو

تزیین کوکوی سبزی مجلسی

تزییناتی از کوکوی سبزی

تصاویری از تزیینات کوکو

جدیدترین مدل تزیینات کوکو

تزیین کوکو خوشمزه

تزییناتی خاص برای کوکو

تزیینات مجلسی برای کوکو

تزییناتی جدید برای کوکو

تزییناتی شیک برای کوکو

تزییناتی زیبا برای کوکو

تزیین کوکو سبزی

رولت کوکو سبزی از انواع کوکوهای مجلسی شیک و خوشمزه است که تنوع زیادی دارد؛ رولت های کوکو را می توانید در چند لایه با مواد میانی متنوعی درست کنید، همچنین می توانید برای پخت این نوع کوکوی مجلسی, آن را به دو روش بدون فر و یا با استفاده از فر در منزل تهیه کرده و لذت ببرید، در این قسمت انواع کوکوی رولی در طرح های خوشمزه و زیبا با تزیینات شکیل مجلسی را گردآوری کرده ایم که می توانید متناسب با سلیقه خود بهترین مدل تزیینات را انتخاب کرده و از آن برای تزیینات رول کوکوی سبزی الهام بگیرید.

تزییناتی جذاب برای کوکو

انواع تزیینات زیبای کوکو

مدل تزیینات کوکو

تزیینات کوکوی رولی و خوشمزه

مدل تزیین کوی سبزی

تزیینات کوکوی رولتی

در این مطلب با انواع ایده های جالب و متفاوت برای تزیین کوکو سبزی و کوکو سیب زمینی آشنا شدید که امیدواریم از مشاهده این تزیینات زیبا نهایت لذت را ببرید و لحظات خوب و خوشی را در کنار اعضای خانواده خود سپری کنید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده تزیینات خلاقانه انواع غذاهای ایرانی و غذاهای فرنگی به بخش تزئین غذا مجله آرگا مراجعه کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *