دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

گذری به زندگی چکامه چمن ماه بازیگری که با کشف حجاب، جنجال به پا کرد

  • یلدا محمدی
  • ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
  • ۰

چکامه چمن ماه یکی از بازیگران ایرانی جوان است که چندی پیش با خروج از ایران و کشف حجاب طرفداران خود را غافلگیر نمود، برای آشنایی بیشتر با این بازیگر زن قصد داریم در این مطلب به ارائه بیوگرافی چکامه چمن ماه و همچنین عکس های منتشر شده از وی بپردازیم.

چکامه چمن ماه را می توان چهارمین بازیگری نامید که در چند سال اخیر اقدام به کشف حجاب نموده است، بعد از گلشیفته فراهانی، مینا لاکانی و صدف طاهریان، این بار خبر کشف حجاب چکامه چمن ماه تبدیل به یکی از اخبار داغ و جنجالی شد که موجب شگفتی اهل هنر و طرفداران این بازیگر گشت. در این مقاله قصد داریم با ارائه شرح حالی از زندگی چکامه چمن ماه و عکس های جدید وی شما را بیشتر با این بازیگر جوان آشنا نماییم.

بیوگرافی چکامه چمن ماه و آخرین اخبار از زندگی شخصی وی :

چکامه چمن ماه متولد ۱۴ آبان ۱۳۵۹ در شیراز می باشد و از سال ۱۳۷۷ بازیگری را با ایفای نقش در فیلم “بودن یا نبودن” به کارگردانی کیانوش عیاری آغاز نمود. در بیوگرافی چکامه چمن ماه اطلاعات خاصی در رابطه با دوران کودکی و همچنین پدر این بازیگر مطرح نشده است. مادر وی خانم هنگامه فرازمند، منشی صحنه است که به بازیگری در چند نقش کوتاه نیز پرداخته است.

عکس کودکی چکامه چمن ماهعکس کودکی چکامه چمن ماه

جالب است بدانید دو تن از مقتولین گروه موسیقی “سگ های زرد” به نام های آرش و سروش فرازمند پسر دایی های چکامه چمن ماه بودند که بعد از مهاجرت به آمریکا با هدف جهانی شدن گروه موسیقی شان، در نیویورک توسط علی اکبر رفیعی کشته شدند. خانم چمن ماه دارای دیپلم مجسمه سازی از هنرستان علامه طباطبایی می باشد، وی در سریال های تلویزیونی و فیلم های سینمایی مختلفی در کنار بازیگرانی چون: بهرام رادان، عباس غزالی، الهام حمیدی، غزل صارمی، پژمان بازغی، لادن طباطبایی، محمدرضا شریفی نیا، نیما شاهرخ شاهی و…. به ایفا نقش پرداخته است که در ادامه اسامی این فیلم ها و سریال ها را مشاهده می فرمایید.

عکس جدید چکامه چمن ماه

فیلم ها و سریال های چکامه چمن ماه :

  • بودن یا نبودن (کیانوش عیاری)
  • شهر زنان  (عطاالله حیاتی)
  • سهراب (سعید سهیلی)
  • بانوی کوچک (مهدی صباغ زاده)
  • صبحانه ای برا دو نفر (مهدی صباغ زاده)
  • شکلات (افشین شرکت)
  • ازدواج صورتی ( منوچهر مصیری)
  • محافظ (محمد جواد کاسه ساز)
  • دوشیزه بران ( محمدعلی سلیمان تاش)
  • پایان نامه (حامد کلاه داری)
  • گیرنده (مهرداد غفار زاده)
  • گهواره ای برای مادر (پنا بر خدا رضایی)
  • اعترافات ذهن خطرناک من ( هومن سیدی)
  • آن آواز غمناک (آرش سنجابی)

عکس زیبای چکامه چمن ماه

  •  آرون گروپس

عکس های چکامه چمن ماه :

حال که با زندگی خصوصی و بیوگرافی چکامه چمن ماه آشنا شدید، از شما دوستان علاقه مند دعوت می نماییم به مشاهده عکس های این بازیگر بپردازید، لازم به ذکر است که این عکس ها، مربوط به زمان سکونت وی در ایرانی می باشد.

زندیگنامه و بیوگرافی چکامه چمن ماهعکس زیبای چکامه چمن ماه

عکس نوجوانی چکامه چمن ماهعکس نوجوانی چکامه چمن ماه

چکتمه چمن ماه و عباس غزالیعکس چکامه چمن ماه و عباس غزالی

بیوگرافی چکامه چمن ماهچکامه چمن ماه در ایران

عکس چکامه چمن ماهعلی قربان زاده و چکامه چمن ماه

تیپ جدید چکامه چمن ماهعکس تیپ جدید چکامه چمن ماه

چکامه چمن ماه بازیگر ایرانیعکس زیبای چکامه چمن ماه

عکس تکی چکامه چمن ماهعکس چکامه چمن ماه با ژست ساده

چکامه چمن ماه و آزاده زارعیعکس آزاده زارعی، چکامه چمن ماه و جواد عزتی

عکس چکامه چمن ماه در ایرانچکمه چمن ماه روی فرش قرمز

عکس سلفی چکامه چمن ماهعکس سلفی چکامه چمن ماه

عکس جدید از چکامه چمن ماهعکس جالب و دیدنی چکامه چمن ماه

عکس و بیوگرافی چکامه چمن ماهچکامه چمن ماه بازیگر زن ایرانی

کشف حجاب چکامه چمن ماه :

انتشار خبر کشف حجاب چکامه چمن ماه یکی از اخبار داغی بود که در ابتدا شایعه به نظر می رسید اما این بازیگر با انتشار عکس های بی حجاب، در صفحه شخصی اینستاگرام، صحت اخبار منتشر شده را علنی کرد. اولین کشور حجاب بازیگران زن ایرانی مربوط به گلشیفته فراهانی بود، بعد از آن خانم مینا لاکانی نیز به مهاجرت و کشف حجاب پرداخت. چندی پیش نیز شاهد کشف حجاب صدف طاهریان بودیم که تنها به فاصله چند رو اخباری در رابطه با انتشار عکس های بی حجاب چکامه چمن ماه و سپس خبر کشف حجاب وی منتشر گردید. چکامه چمن ماه در حال حاضر مشغول به ایفای نقش برای شبکه های ترکیه می باشد که از بین سریال های جدید وی می توان به پیاده روهای خالی، ماگنولیا، ترنج، آبی عشق و اتوپیا اشاره نمود.

عکس جدید چکامه چمن ماهچکامه چمن ماه در شیراز

عکس دیدنی چکامه چمن ماهعکس دیدنی چکامه چمن ماه

عکس تیپ زیبای چکامه چمن ماهعکس زیبا و متفاوت چکامه چمن ماه

خبر بازگشت چکامه به ایران!

مدتی است که خبر هایی مبنی بر بازگشت چکامه چمن ماه به ایران منتشر شده است. وی که مانند بسیاری از بازیگران ایرانی با وعده های پوشالی و فریب پول شبکه جم به کشور ترکیه مهاجرت کرده بود، گویا بعد از بر ملا شدن بسیاری از مسائل پشت پرده گروه تلویزیون های جم توسط کارمندان آنها و قطع همکاری بسیاری از بازیگران ایرانی، از آنها جدا شد.

جالب است بدانید که این بازیگر ایرانی مدتی قبل تمام تصاویر شخصی اینستاگرامش را حذف کرد و همین موضوع شایعه بازگشت وی به ایران را قوت بخشید.

چمن ماه در ابتدای ورودش به شبکه جم و با نزدیک شدن به سعید کریمیان موفق شد تا در چند فیلم بازیگری و نویسندگی کند اما بعد از مدتی با مشکلات زیادی مواجه شد تا حدی که وی تصمیم گرفت درماندگی خود بابت مشکلات موجود را با هوادارانش در میان بگذارد به طوری که در آخرین پست منتشر شده از فیسبوکش اینگونه نوشته است :

«بگذار کسی نداند که چگونه من به جای نوازش شدن، بوسیده شدن، گـَزیده شده ام. بگذار هیچ کس نداند. هیچ کس و از میان همه خدایان؛ خدایی جز فراموشی بر این همه رنج آگاه نگردد.»

جدیدترین تصاویر چکامه چمن ماه بعد از مهاجرتش

در ادامه تصاویر بالا دعوت می نماییم از تصاویر جدید و شخصی چکامه چمن ماه بعد از مهاجرتش به خارج از کشور و حضور در برخی از پروژه های سینمایی آنجا که تعداد زیادی از این عکسها در صفحه اینستاگرامی خود وی انتشار یافته است، دیدن کنید.

سرگذشت چکامه چمن ماه

زندگینامه چکامه چمن ماه

گالری تصاویر چکامه چمن ماه

زندگینامه کامل چکامه چمن ماه

زندگینامه جالب چکامه چمن ماه

بیوگرافی جذاب چکامه چمن ماه

زندگینامه جدید چکامه چمن ماه

زندگی نامه و تصاویر چکامه چمن ماه

زندگی نوشته چکامه چمن ماه

شرح حال چکامه چمن ماه

بیوگرافی جدید چکامه چمن ماه

امیدواریم مطالعه بیوگرافی چکامه چمن ماه و آشنایی با جزئیات زندگی این بازیگران زن جوان برای شما عزیزان نیز لذت بخش بوده باشد، از شما دوستان علاقه مند به دنیای بازیگری دعوت می نماییم با کلیک بر روی عکس بازیگران با دیگر تصاویر و عکس های منتشر شده از بازیگران ایرانی و خارجی و همچنین جدیدترین اخبار در رابطه با هر یک از بازیگران آشنا شوید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *