دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

چگونه با حفظ اطلاعات قبلی، شماره تلگرام را تغییر دهیم؟

  • ندا خوشرو
  • ۲۷ دی ۱۳۹۵
  • ۰

امروزه تلگرام به یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای پیام رسان تبدیل شده است که این نرم افزار پیام رسان دارای قابلیت های زیادی است؛ در ادامه آموزش تغییر شماره در تلگرام را به صورت مرحله به مرحله در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم برای مشاهده این مطلب آموزشی تا پایان مطلب همراه ما باشید.

یکی از قابلیت های کاربردی تلگرام تغییر شماره در تلگرام است با تغییر دادن شماره خود در این نرم افزار می توانید بدون از دست دادن اطلاعات قبلی از این نرم افزار پیام رسان استفاده کنید همچنین می توانید همه عکس ها و گروه ها و چت ها و فیلم ها را به شماره جدید خود انتقال دهید.

قابلیت ها و ترفندهای تلگرام بی شمار هستند به همین خاطر امروزه این نرم افزار توانسته است توجه افراد زیادی را به سوی خود جلب کند و جزء محبوب ترین شبکه های اجتماعی به شما رود همچنین شما می توانید در گوشی همراه خود و یا سیستم کامپیوتر به راحتی اقدام به نصب تلگرام کنید و با کمک انواع ترفندهای مختلف از این نرم افزار پرطرفدار استفاده نمایید.

تغییر شماره در تلگرام

آموزش مرحله به مرحله تغییر شماره در تلگرام

تغییر شماره در تلگرام به راحتی امکان پذیر است و شما می توانید با انجام چند مرحله ساده بدون از دست رفتن اطلاعات قبلی تان شماره جدید خود را به راحتی جایگزین شماره قبلی تان کنید.

نحوه تغییر شماره در نرم افزار تلگرام

تغییر دادن شماره در تلگرام با روش کاربردی و ساده

1. ابتدا نرم افزار تلگرام را اجراء کنید و قسمت Settings نرم افزار را باز کنید.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

نحوه تغییر دادن شماره در تلگرام
2. بعد از وارد شدن به قسمت Settings در قسمت Info روی شماره تلفن خود کلیک کنید.

نحوه تغییر شماره در نزم افزار تلگرام
3. در این مرحله از تغییر دادن شماره در تلگرام پنجره ای باز می شود که در پنجره باز شده باید روی Change Number کلیک کنید سپس Ok را بزنید.

مراحل تغییر دادن شماره در تلگرام
4. در این مرحله شما وارد پنجره New number خواهید شد که در این پنجره باید شماره تلفن جدیدتان را وارد نمایید و بعد از وارد کردن شماره خود باید در قسمت بالای صفحه و سمت راست روی تیک موجود کلیک کنید.
5. با کلیک کردن روی تیک موجود در صفحه با ارسال یک پیامک به شماره تلفن جدیدتان تلگرام تایید شماره جدید را به شما گزارش می دهد.

    تغییر شماره در نرم افزار تلگرام

توجه داشته باشید که برای تغییر دادن شماره در تلگرام باید خط جدیدتان روشن باشد تا شما بتوانید کد فعال سازی را مشاهده کنید بعد از تغییر شماره همه مخاطبین تان که روی خط قبلی شما بوده اند می توانند از تغییر شماره شما مطلع شوند. برای مشاهده انواع ترفندها و قابلیت های مختلف در تلگرام کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *