دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

مدل سارافون بافتنی دخترانه و زنانه با شیک ترین طرح ها

  • مرضیه نیکزاد
  • ۲۹ آذر ۱۳۹۵
  • ۰

زیباترین و شیک ترین گالری انواع مدل سارافون بافتنی دخترانه و زنانه را در این مطلب مشاهده نمایید و با الگوبرداری از این مدل های زیبا و خاص، مناسب ترین مدل سارافون را برای فصل پاییز و زمستان خود انتخاب نمایید.

سارافون بافت را می توان یکی از زیباترین و خاص ترین مدل لباس های زمستانی و پاییزه برای خانم های شیک پوش و با سلیقه دانست. انواع مختلف مدل سارافون بافت با طرح ها و مدل های مختلفی در بازار موجود می باشد که شما به دلخواه می توانید مناسب ترین مدل را انتخاب و تهیه نمایید. با این حال برای آشنایی بیشتر شما عزیزان با مدل های متنوع و زیبای انواع سارافون های بافت، تصاویری از جدیدترین مدل ها را در این مطلب ارائه می دهیم که امیدواریم مورد توجه شما دوستان با سلیقه و شیک پوش قرار بگیرند.

امروزه برخی از خانم های هنرمند و خوش سلیقه به جای خرید انواع مدل لباس بافتنی، اقدام به بافت لباس می نمایند. علاوه بر انواع لباس های بافت مانند ژاکت بافتنی دخترانه و کت و سارافون بافت و…  بافت نیز می تواند انتخاب خوبی برای فصل سرما باشد که در این مطلب با جدیدترین مدل های سارافون بافت زنانه و دخترانه آشنا خواهید شد.

مدل سارافون زیبای بافتنی

تصاویر مدل سارافون بافتنی جدید و شیک

تصاویر زیبای انواع مدل سارافون بافت شیک و جدید را پیش رو دارید که این مدل سارافون های زیبای می توانند نقش موثری در شیک پوشی شما در فصل زمستان داشته باشند.

سارافون بافتنی دخترانه زیبا و شیک

انواع مدل سارافون بافتنی دخترانه

شیک ترین مدل سارافون بافتنی دخترانه

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

انواع مدل سارافون بافتنی زنانه

انواع مدل سارافون بافتنی دخترانه

سارافون بافتنی جدید دخترانه

انواع مدل سارافون بافتنی سانیز

یکی از مدل سارافون های پرطرفدار و زیبا که اغلب مورد توجه دختران جوان و شیک پوش قرار می گیرد، مدل سارافون اسپرت بافت است که می تواند جایگزین مناسبی برای مانتو و لباس های پاییزه و زمستانه باشد. در ادامه مدل های جدید و شیک انواع سارافون های بافت اسپرت را مشاهده می فرمایید که هر یک می توانند بهترین انتخاب برای شما باشند.

انواع مدل سارافون های بافتنی زنانه

مدل سارافون زنانه بافتنی

انواع مدل سارافون بافتنی

مدل سارافون زیبای بافتنی دخترانه

انواع سارافون بافت بچگانه در طرح های زیبا:

انواع مختلف مدل های سارافون بچه گانه بافت را می توان یکی از بهترین گزینه ها برای دختربچه ها دانست، همانگونه که می دانید مدل سارافون دخترانه بافت اغلب با کامواهایی با رنگ روشن و جذاب بافته می شوند و اغلب سعی می شود مدل انتخابی در عین سادگی از زیبایی و جذابیت خاصی نیز برخوردار باشد. تصاویر زیر نمونه هایی از سارافون های بافت بچه گانه را نشان می دهند که شما می توانید مدل سارافون دلخواه  برای کودکتان را از بین این مدل های زیبا انتخاب نمایید.

شیک ترین مدل سارافون بچگانه

مدل سارافون بافتنی زیبای بچگانه

پیراهن بافت بچگانه

انواع مدل سارافون بافتنی بچگانه

سارافون بافت کودکانه       شیک ترین مدل سارافون بافتنی بچگانه سارافون بافتنی بچگانه

ست بافت نوزادی دخترانه  سارافون بافتنی بچگانه  انواع مدل سارافون بافتنی بچگانه

زیباترین و شیک ترین گالری انواع مدل سارافونهای بافت را در این مطلب مشاهده نمودید امیدواریم از این مدل های زیبا و جذاب لذت برده باشید. از اینکه تا این لحظه با ما همراه بوده اید از شما ممنون و سپاسگزاریم. در صورت تمایل برای مشاهده تصاویر بیشتر انواع لباس های بافتنی  جدید بر روی مدل بافتنی کلیک نمایید و از جدیدترین طرح ها و مدل ها دیدن فرمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *