دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

تصاویر نمای بیرونی ساختمان های مدرن و جدید

  • یلدا محمدی
  • ۶ مهر ۱۳۹۹
  • ۰

عکس ها و تصاویر جدید و زیبای نمای بیرونی ساختمان های زیبا و لوکس را به همراه ایده های جالب و کاربردی برای طراحی نمای ساختمان زیبا و شیک ایرانی در این مقاله ملاحظه می فرمایید.

انتخاب نمای بیرونی ساختمان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و طراحان دکوراسیون طی سالها تلاش نموده اند با به کارگیری علم و مهارت های خود، بهترین و مناسب ترین طراحی ها را در نمای ساختمان های مختلف داشته باشند. در این مقاله قصد داریم به معرفی مدل های متنوع و زیبای انواع نمای بیرون برای ساختمان های ایرانی و خارجی بپردازیم که هر یک می توانند الگوی مناسبی برای طراحی شما باشند. تا پایان با این تصاویر ساختمان های زیبا و لوکس همراه ما باشید.

نمای بیرونی ساختمان های ایرانی با طراحی جدید و شیک :

اولین جلوه هر ساختمان که مورد توجه بیننده قرار می گیرد نمای خارجی ساختمان است که یکی از ارکان مهم معماری به حساب می آید و توجه بسیار زیادی به آن شده است. به این نکته توجه نمایید که هرگونه هزینه ایی که برای نمای ساختمان پرداخت می شود را می توان بهترین سرمایه گذاری ساختمان دانست چرا که داشتن نمایی زیبا و شیک تاثیر زیادی در افزایش قیمت ساختمان دارد. از این رو اغلب طراحان دکوراسیون و معماری تلاش دارند ایده آل ترین و مناسب ترین نما را برای ساختمان طراحی و اجرا نمایند. در این بخش از شما دعوت می کنیم چند نمونه از زیباترین مدل های نما برای ساختمان های ویلایی را ملاحظه نمایید که هر کدام از این مدل ها می توانند انتخاب مناسب و ویژه ایی برای منزل ایرانی برای شما باشند.

عکس نمای ساختمان ایرانینمای ساختمان وسلایینمای بیرونی ساختماننمای ساختنمان ویلایینمای بیروین خانه ایرانینمای ساختماننمای ساختمان سفیدنمای ساختمان شیک و جدیدنمای بیرونی ساختمان های لوکس

همانطور که ذکر شد طراحی نمای بیرونی ساختمان از آنجایی که اولین ارتباط را با مخاطب برقرار می کند و عنصری تاثیر گذار و خاص است اهمیت فراوانی دارد. فرقی نمی کند ساختمان شما چگونه مکانی باشد، بهتر است برای تمام ساختمان ها اعم از ویلایی، آپارتمان، اداری و برج های مختلف بهترین و مناسب ترین نما را انتخاب و طراحی نمایید. در این بخش سعی نموده ایم بخش از تصاویر و عکس های مدل های متنوع و زیبای انواع نمای ساختمان مدرن و شیک را معرفی نماییم که هر یک از این تصاویر می توانند الگوی مناسبی برای طراحی نمای ساختمان شما باشند.

نمای بیرونی آپارتماننمای ساختمان چند طبقهنمای ساختمان ایرانینمای بیرونی ساختماننمای ساختمان ویلایینمای بیرونی آپارتماننمای ساختمان مدرننمای بیرونی خانه ایرانی نمای ساختمان مدرن و جدیدطراحی جدید نمای ساختمانمدل نمای ساختماننمای ساختمان شیکنمای بیرونی منازل شیک

نمای بیرونی منازل دوبلکس و ویلایی با متریال های جدید

امروزه از متریال های متنوعی برای طراحی نمای خارجی منازل استفاده می شود به ویژه برای خانه های دوبلکس و ویلایی سعی می شود از جدیدترین و به روز ترین متریال ها به کار گرفته شود. در ادامه این بخش مجموعه تصاویر متنوع و شیک از انواع منال دوبلکس لوکس را به اشتراک گذاشته ایم که  اغلب این ساختمانهای دوبلکس با دو متریال اصلی و فرعی با ۲ رنگ متضاد از هم طراحی شده اند که زیبایی نمای خارجی این منازل را دو چندان می کند.

علاوه بر نوع متریال به کار رفته در نمای خارجی ساختمان های ویلایی و دوبلکس، نوع نورپردازی این ساختمان ها از اهمیت بالایی برخوردار می باشد که باید طراحی آن به گونه ای باشد که زیبای ساختمان را بیشتر نمایان کند و روشنایی مناسبی را به فضای اطراف ساختمان ببخشد.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

نماهای تمام شیشه و یا شیشه ای از به روزترین و لوکس ترین طراحی های ارائه شده برای نمای خارجی ساختمان های دوبلکس می باشد که جذابیتی فوق العاده به نمای ساختمان می بخشد. در کنار آن استفاده از قاب پنجره های به روز و شیک می تواند تاثیر بسیار زیادی در جلوه بیشتر نمای خارجی خانه های دوبلکس داشته باشد.

نمای بیرونی ساختمان های دو طبقه

نمای بیرونی خانه های زیبای دوبلکس

نمای ساختمان های دیدنی دو طبقه

نمای جدید خانه های دوبلکس

نمای مدرن خانه های دوبلکس

نمای قشنگ خانه های دوبلکس

نمای بیرونی ساختمان های مدرن

نمای ایده آل خانه های دوبلکس

نمای دیدنی خانه های دوبلکس

نمای دوست داشتنی خانه های دوبلکس

نمای به روز خانه های دوبلکس

نمای حیرت انگیز خانه های دوبلکس

نمای بیرونی ساختمان های لوکس

نمای منازل مدرن دو طبقه

نمای منازل شیک دو طبقه

نمای ساختمان های بی نظیر دو طبقه

نمای ساختمان های ویلایی دو طبقه

نمای ساختمان های دیدنی دو طبقه

نمای بیرونی ساختمان های تازه ساخت

با جدیدترین و شیک ترین طراحی های نمای خارجی ساختمان آشنا شدید، امیدواریم با ایده گرفتن و الگوبرداری از طرح های ارائه شده در این مطلب بتوانید مناسب ترین طراحی را داشته باشید. در صورتی که تمایل دارید با مدل های بیشتر و متنوع ار انواع نمای خارجی ساختمان های مختلف و متفاوت آشنا شوید پیشنهاد می کنیم به بخش نمای ساختمان مراجعه نموده و از مطالب و مدل های متنوع آن دیدن فرمایید. موفق باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *