دسته ها
چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

دوخت روکش قوری با پارچه نمدی

  • مرضیه نوروزیان
  • ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
  • ۰

شاید در نگاه اول تهیه و دوخت روکش قوری مسئله مهمی به نظر نرسد و بسیار کم اهمیت باشد اما کسانی که به زیبایی آشپزخانه اهمیت می دهند، احتمالا به تهیه یک کاور عالی برای قوری فکر کرده اند. شما می توانید یک ست زیبا و هماهنگ در آشپزخانه داشته باشید.

روکش قوری با پارچه نمدی در فصل زمستان که محیط منزل شما نسبتا سرد است، نقش محافظتی فوق العاده ای بازی می کند. الگوی نمدی این روانداز به شکلی است که اضافه کاری های بی شماری می توان برای آن انجام داد. منظور از اضافه کاری تزیین زیبای روی نمد است که سرویس آشپزخانه شما را زیباتر می کند.

ایده های دوخت روکش قوری با پارچه نمدی و انواع پارچه های زیبا و متفاوت

در ادامه الگوی مناسب کاور نمدی قوری را به شما معرفی می کنیم. این روانداز به جهت اینکه بسیار زیبا کار شده و از جنس نمد است، هم به آشپزخانه شما زیبایی می بخشد و هم جنس نمدی آن باعث می شود که محتویات داخل قوری به راحتی سرد نشود. این سرد نشدن و محافظت از محتوا قوری به خاطر لایه پشم شیشه است.

الگو کاور قوری

مطابق معمول برای تکه دوزی اجزای طرح را تفکیک کرده و روی هر کدام رنگ مربوط به خودش را بدون جای دوخت برش بزنید. تکه ها را با الگوی اولیه در جای خودشان بچینید و آن را با چند قطره بسیار ریز از چسب دی ام ۵ ثابت کنید. دور تا دور آن را به روش دندانه موشی بدوزید.

هر جا که متمایل بودید دوخت زینتی بزنید. می توانید برای تزیین گل ها از منجوق استفاده کنید. به هر نحوی که تمایل دارید و امکان برای شما فراهم است، می توانید به سلیقه خودتان تزیین کنید.

آموزش تزیین کاور قوری نمدی

برای اینکه یک محافظ عالی در برابر سرما درست کنید و از تبادل هوا جلوگیری کنید، می توانید یک لایه پشم شیشه متری و یک آستری را با همان الگوی اولیه که در اختیار دارید، برش بزنید.

  •  آرون گروپس

آموزش دوخت کاور قوری

آن گاه لایه ها را به یکدیگر دوخته و آماده کنید. بهتر است لایه پشت و رو کاور قوری را مشخص کنید.

آموزش دوخت کاور قوری

حالا روکش قوری شما به شکل زیبایی آماده شده است.

آموزش دوخت روکش قوری نمدی

تصاویری از انواع مدلهای جذاب کاور قوری

در صورتی که به دنبال یک ست آشپزخانه کامل هستید، کاور قوری یکی از اجزای آن می باشد که در مدلهای مختلفی طراحی و تهیه می شود، در صورتی که علاقمند هستید تا ست وسایل آشپزخانه منزلتان را با هنر و سلیقه خودتان تهیه کنید، می توانید از ایده های شیک و جذاب موجود در این زمینه الگو بگیرید و ضمن ایجاد سرگرمی، در هزینه هایتان نیز صرفه جویی کنید، کاور قوری در انواع مدلهای بافت، نمدی، پارچه ای و … با طراحی های شیک و زیبایی وجود دارند، در مطلب بالا با آموزش یک نمونه کاور قوری نمدی آشنا شدید، حال در ادامه تصاویر متنوعی از کاور های قوری شیک و جدید را به اشتراک گذاشته ایم که امیدواریم مورد توجهتان قرار گیرند.

انواع روانداز قوری

کاور قوری یک وسیله کاربردی مناسب برای پوشاندن قوری و گرم نگه داشتن محتویات درون آن در محیط سرد به خصوص فصل زمستان است تا از این طریق زمان گرم ماندن چای، دمنوش و محتویات دیگر داخل قوری به مدت طولانی تری گرم بمانند، حال همانطور که گفتیم ایده های جذاب زیادی برای طراحی و دوخت کاور قوری وجود دارد، بنابراین در اینجا می توانید از انواع کاور قوری جدید و شیک دیدن کنید و از بهترین مدلهای آن برای دوخت کاور قوری خود الهام بگیرید.

تصاویر روانداز قوری مدلی از روانداز قوری مدلی زیبا از روانداز قوری مدل روانداز قوری بافت مدل روانداز قوری سنتی روکش قوری نمدی مدل شیک روانداز قوری مدل فانتزی روانداز قوری طراحی روکش قوری مدل جالب روانداز قوری مدل جدید روانداز قوری مدل روانداز قوری روانداز قوری مدل روکش قوری

از اینکه در ارائه ایده تهیه کاور قوری نمدی همراه ما بودید، صمیمانه سپاس گذاریم و امیدواریم مطالب ما در این زمینه مورد توجه شما علاقه مندان به هنر خیاطی قرار گرفته باشد. همچنین در صورت تمایل برای یادگیری آموزش دوخت دستکش آشپزخانه و نمگیر آشپزخانه می توانید بر روی لینک های مربوطه کلیک کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *