دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

تزیین میوه های تابستانی با ایده های مجلسی و شیک

  • سمیه نیک فرجام
  • ۱۴ خرداد ۱۴۰۲
  • ۰

شما علاقه مندان به سفره آرایی می توانید در این بخش با ایده های تزیین میوه های تابستانی آشنا شوید. این ایده ها متنوع و به روز هستند.

میوه های تابستانی بسیار رنگارنگ و متنوع هستند. شما می توانید در این بخش با مدل های تزیین میوه های تابستانی آشنا شوید. این دیزاین برای پذیرایی در مهمانی ها نیز مناسب هستند.

تزیین میوه های تابستانی

تزیین میوه های تابستانی:

اگر می خواهید، یک سینی رنگی از مزه ها و میوه ها داشته باشید حتما در این بخش ایده های تزیین میوه ها را مطالعه کنید. شما با وجود میوه های بهاری می توانید یک سینی عالی و مجلسی داشته باشید.

مدل تزیین میوه های تابستانی

دیزاین سبد میوه های تابستانی

دیزاین سینی میوه های تابستانی

تزیین سبد میوه یکی از ایده های بسیار جذابی است که شما می توانید در این بخش با آن اشنا شوید. این ایده ها برای یک مهمانی و دورهمی مناسب هستند. تزیین میوه ها کار بسیار ساده ای است و شما می توانید با ایده های این بخش یک دیزاین عالی داشته باشید.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

 

جدیدترین تزیین میوه های تابستانی

نمونه دیزاین میوه های تابستانی

دیزاین میوه های تابستانی برای مجلس

تزیین کردن میوه های تابستانی

دیزاین ظرف میوه های تابستانی

بشقاب میوه های تابستانی

دیزاین میوه های تابستانی به شکل گل

دیزاین متنوع میوه های تابستانی

دیزاین شیک میوه تابستانی:

داشتن ایده های تابستانی فوق العاده کار بسیار ساده ای است. شما می توانید در آرگا با انواع این ایده ها آشنا شوید. شما با داشتن این دیزاین ها می توانید برای پذیرایی در مهمانی ها نیز گزینه مناسبی داشته باشید. شما در لینک نیز با ایده تزیین میوه های بهاری آشنا می شوید.

 

دیزاین باکلاس

دیزاین میوه های تابستانی به شکل طاووس

مدل های دیزاین میوه های تابستانی

دیزاین به روز میوه:

شما علاقه مندان به سفره آرایی می توانید در این بخش با تزیین میوه های تابستانی آشنا شوید. این دیزاین ها فوق العاده ساده هستند و شما می توانید با ترکیبی از میوه های رنگی این دیزاین عالی را داشته باشید. کافی است برای این دیزاین چند نوع میوه را پوست کنده و با قالب به شکل های دلخواه برش دهید و در ظرف بگذارید.

سرو مجلسی میوه های تابستانی

دیزاین فانتزی میوه های تابستانی

دیزاین محشر میوه های تابستانی

اگر می خواهید یک دیزاین عالی برای سفره خود داشته باشید حتما ایده های عالی را در این بخش مطالعه کنید. این ایده های جذاب را می توانید با انواع میوه ها مثل هندوانه، آلبالو، اناناس، موز، توت فرنگی و … انجام دهید که بسیار جالب بوده و سینی شما را رنگی تر خواهد کرد.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *