دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

معرفی نرم افزار حسابداری، حقوق و دستمزد و انبار پارمیس

  • فرهاد هاشمی
  • ۱۰ خرداد ۱۴۰۲
  • ۰

شرکت پارمیس، با تولید انواع و اقسام نرم افزار حسابداری در سطحی گسترده گامی به سوی صرفه­جویی در زمان و آسان­تر پیش رفتن امور حسابداری شرکت­ها برداشته است. مشاغل و صنف­های مختلفی امکان استفاده از نرم افزارهای جامع تولیدی این مجموعه و کسب موفقیت­های روزافزون در حوزه کاری خود را دارند. در این بخش، با معرفی تعدادی از نرم افزارهای حسابداری نظیر نرم افزار حقوق و دستمزد و نرم افزار انبار پارمیس و همین­طور توضیحاتی در رابطه با هر یک برای آشنایی بیشتر شما با ما همراه باشید.

معرفی نرم افزار حسابداری، حقوق و دستمزد و انبار پارمیس

مزایا نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس

مزیت اصلی نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس ارائه کلیه گزارشات بانکی، بیمه ای، اموال و پرداخت می باشد.

مدیریت مالی منابع انسانی و کارکنان کاری ظریف و دقیق است که بدون دانش و تخصص انجام نمی شود. هر چه تعداد و تعداد افراد در یک سازمان یا کسب و کار بیشتر باشد، این موضوع حساسیت بیشتری دارد. بنابراین استفاده از نرم افزار حسابداری کاربردی به مدیریت بهتر کارکنان کمک می کند.

شما می توانید تعداد نامحدودی کارفرما، عملیات و فیش پرداخت را در نرم افزار حسابداری پارمیس تعریف کنید. در این نرم افزار حسابداری می توانید مواردی مانند نوع شغل، گروه خونی و شماره حساب یا اطلاعات پرسنلی را اضافه کنید. در صورت نیاز می توانید انواع فیش حقوقی روزانه، پیمانکاری و شارژ را به صورت نامحدود اضافه کنید. به همه کارکنان اضافه می شود و به صورت خودکار داده می شود.

با استفاده از نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس نگران تنظیم قراردادهای ساعتی، روزانه و حق الزحمه نباشید زیرا ویژگی اصلی این نرم افزار امکان انتخاب کارکنان و تعریف تمامی این قراردادها می باشد. گروهی یا انفرادی. شما می توانید این قراردادها را با موارد قانونی مختلف مدیریت کنید.

یکی دیگر از ویژگی های نرم افزار حقوق و دستمزد این است که می توانید به راحتی تمامی فرم های گزارش را فرمت کنید و خروجی را در اکسل چاپ و دریافت کنید. با این نرم افزار حسابداری مزرعه به راحتی می توانید انواع عملیات و مرخصی ساعتی و روزانه را تعریف و مدیریت کنید.

برای بررسی تمامی این ویژگی های نرم افزار حقوق و دستمزد می توانید با تماس با همکاران ما درخواست دمو رایگان ثبت کنید و توضیحات و راهنمایی های لازم را دریافت کنید. می توانید نسخه دمو نرم افزار حسابداری پارمیس را امتحان کنید و بازخورد و نتایج را در کسب و کار خود مشاهده کنید و از نظم و دقت نتیجه لذت ببرید.

معرفی نرم افزار حسابداری، حقوق و دستمزد و انبار پارمیس

مزایای نرم افزار انبار پارمیس

استفاده از نرم افزار انبار پارمیس، با مزیت­های زیادی برای سازمان همراه است. اما از جمله برجسته­ترین مزیت­های آن می­توان به تعریف کالای مشخصه­دار آن هم به دو شکل شناور و ساده اشاره کرد. همین موضوع، دقت و سرعت عمل شما را در زمان تعریف کالا بالاتر می­برد. اینگونه، دیگر محال است که در این کار اشتباهی رخ بدهد و یا کالایی تکراری تعریف شود. در مجموع می­توان گفت که، از طریق نرم افزار انبار امکانات انباری مکانیزه در اختیار شما بوده و به بهترین شکل می­توانید از نرم افزار انبار پارمیس استفاده کنید.

 

مزایای استفاده از نرم افزار حسابداری پارمیس

  • اولین مورد: ارائه گزارش­های در لحظه و درست

مثلا تصور کنید که، مدیر یک شرکت تمایل به اطلاع از بدهی­های سازمان را داشته و حسابدار باید گزارشی دقیق از این موضوع آن هم فقط در سه ساعت تهیه کند. اما با امکانات ویژه و منحصربه­فرد انواع نرم افزار های حسابداری امکان انجام این کار در کوتاه­ترین زمان وجود دارد.

  • دومین مورد: افزایش هر چه بیشتر امنیت داده­ها
  • سومین مورد: راحتی کنترل و نظارت دقیق

به دلیل حجم زیاد سندهای کاغذی، پیدا کردن اسناد موردنظر از بین انبوهی از اسناد کاری سخت و وقت­گیر بود. حتی گاهی با وجود تعداد زیادی پوشه، امکان یافتن اطلاعاتی بسیار مهم در آن­ها وجود نداشت. ولی به وسیله نرم افزار  حسابداری، کلیه اطلاعات موردنیاز به صورت طبقه­بندی شده به راحتی و در هر زمانی در دسترس هستند.

  • چهارمین مورد: سریع­تر انجام شدن کارها

به کمک استفاده از نرم افزار حسابداری، می­توان به انجام هر چه سریع­تر انجام کارها کمک شایان توجهی کرد. به این ترتیب، تمامی محاسبه­ها به صورت خودکار و کاملاٌ سیستمیک انجام شده و حسابداران از صرف زمان زیاد جهت درج گزارش­های مدیریتی و مالی خلاص می­شوند.

معرفی نرم افزار حسابداری، حقوق و دستمزد و انبار پارمیس

ویژگی های نرم افزار حسابداری پارمیس

  • گزارشگیری: به یقین گزارشگیری در امور حسابداری جزو بخش های مهم تلقی خواهد شد. مجموعه پارمیس با بیشتر شدن سرعت و دقت در انجام این عمل کنارتان خواهد بود. این موارد را به راحتی میتوانید تهیه کرده تا از ان استفاده کنید: صورت مالی، صورت های سودو زیان و گزارش های متنوع دیگری که قابل ارتباط با حسابداری و بحث مالی باشند.
  • سهولت استفاده: طراحی شرکت پارمیس برای استفاده از این نرم افزار به گونه ایی است که به شدت ساده و مفید است. به نحوی که نرم افزار بیان شده با رابط های کاربری خود به شکلی روان و ساده قابل درک استفاده کنندگان است.
  • اتصال به نرم افزار های دیگر: از مزیای دیگری که میتوان نام برد : قابلیت متصل شدن به نرم افزار های دیگر ا زجمله نرم افزار حسابداری، نرم افزار حقوق و دستمزد و نرم افزار انبار است.
  • ردیابی تراکنش های مالی: ثبت تراکنش مالی شرکت و قابلیت ردیابی ان ها را ممکن میسازد. بخشی از این قابلیت ها  برداشت ها و واریز ها، فاکتور های خرید، فاکتور های فروش ، هزینه ها و درامد ها و غیره هستند.
  • مدیریت حساب های بانکی: از سایر قابلیت های ان وصل شدن ان به صورت اتوماتیک به نرم افزار حسابداری و نیز مدیریت حساب های بانکی که تمام این موارد جهت سهولت کاربران است که در ان تعبیه شده اشت. مزیت متفاوتی که این نرم افزار دارد شامل فیلد کاربری انواع صنف ها ، سامانه های پیام کوتاه ، ماژول تماس ها و غیره است.

جمع بندی

در این مقاله از پارمیس در مورد مزایا و امکانات و ویژگی های نرم افزار حسابداری، نرم افزار حقوق و دستمزد و نرم افزار انبار پارمیس به طور کامل صحبت کردیم. برای خرید و دریافت نمایندگی نرم افزار مالی و مدیریتی پارمیس می توانید با شماره ۰۲۱۸۷۷۵۸ تماس و یا به وبسایت www.ParmisIT.com مراجعه فرمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *