دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

متن درباره اعتیاد به مواد مخدر با جملات سنگین و تاثیر گذار

  • مهتاب علی پناه
  • ۷ خرداد ۱۴۰۲
  • ۰

همانطور که می دانید اعتیاد بلای خانمان سوز است و ترک آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که در مورد اعتیاد متن و جملات زیبا با مفاهیم نابی وجود دارد به همین خاطر، در این مقاله مجموعه ای متن درباره اعتیاد را در اختیار را در اختیارتان خواهیم گذاشت.

اعتیاد علاوه بر اینکه منجر به آسیب رساندن به اعضای نزدیک خانواده می شود در جامعه نیز ناهنجاری هایی را به وجود می آورد که در واقع می توان گفت اعتیاد قابل درمان است و در مورد ترک این بلای خانمان سوز متن و جملات نابی گفته شده است بنابراین، اگر شما نیز به دنبال متن درباره اعتیاد هستید به شما همراهان عزیز پیشنهاد می کنیم تا پایان مطلب همراه ما باشید.

مجموعه ای از متن درباره اعتیاد

در مورد اعتیاد جملات زیبایی وجود دارد که می توانید در شبکه های اجتماعی نیز از آن ها استفاده کنید از این رو، در ادامه مطلب مجموعه ای از متن درباره اعتیاد را گرد آوری کرده ایم و در اختیار شما همراهان عزیز قرار داده ایم تا بتوانید از بین آن ها جملات نابی را انتخاب کنید.

"مجموعه

متن ناب کوتاه در مورد اعتیاد

با ترک اعتیاد می توان به چشمان منتظر به راه عزیزانتان را که در این مدت همچون شمعی به پای شما سوخته و قطره قطره آب شده اند، امیدی دوباره بخشید. شاد باشند که از این پس، باز هم می توانند در کنار شما طعم شیرین زندگی را بچشند.

******

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

ترک اعتیاد فرصتی است که به همه معتادان داده می شود. اما آن چه مهم است این است که بتوانید از این فرصت طلایی به درستی و در جهت بخشیدن دوباره زندگی به خود استفاده کنید.

******

اعتیاد مسیر بی بازگشتی است که پایان آن مرگ خواهد بود. اما با ترک اعتیاد می توان راهی دیگر را به سوی ادامه ی زندگی هموار کرد.

******

ترک اعتیاد می تواند فرد را از نابودی حتمی نجات داده و به زندگی دوباره بازگرداند.

******

ترک اعتیاد می تواند شروعی دوباره و سرآغازی دیگر برای همان زندگی باشد که تا چندی پیش در سراشیبی مرگ و نابودی قرار گرفته بود.

******

ترک اعتیاد سلامی دوباره به زندگی است. پس با کنار گذاشتن این معضل سلامی دوباره به زندگی دهید.

******

اعتیاد تنها راهی است که از ابتدا پایان آن معلوم است و آن چیزی جز مرگ نیست…

******

هر لحظه از زندگی که با اعتیاد نابود می شود جای هزاران هزار افسوس را دارد. نابودی زندگی با اعتیاد باختن آن به پای پوچ ترین هایی است که در مقابل آن باید بهای گزافی را پرداخت کرد.

******

شمع زندگی با ورود اعتیاد به آن قطره قطره آب خواهد شد و درست زمانی متوجه آن می شوید که دیگر خیلی است و چیزی از زندگی برایتان باقی نمانده. پس همین حالا نجات بخش زندگی خود باشید. فردا دیر است…

******

ترک اعتیاد ترک بدبختی ها است. ترک زندگی با ذلت و پوچی و سلامی دوباره به زندگی با عزت و افتخار.

******

متن ناب در مورد اعتیاد

متن در مورد اعتیاد با مفاهیم ناب

تفاوت می توانم و نمی توانم تنها یک حرف است. ن…. می توانم. کافی است این ن اضافه کنار بگذاری و به خود بگویی که می توانی. می توانی اعتیاد را کنار گذاشته و تولدی دوباره به خود هدیه کنی.

******

امروز پذیرفتم هیچ راهی جز تغییر کامل طرز تفکر قبلی خود را ندارم . خدایا از خودت طلب یاری دارم ما درحال انجام سخت ترین کاردنیا هستیم ، بازسازی یک انسان.

******

اعتیاد آتشی است که وقتی به دامن زندگی بیفتد تر و خشک آن را با هم میسوزاند. رحم ندارد و فقط به آتش کشیدن و مرگ میداند چیست. حیف نیست که با دستان خود این آتش را بر زندگیمان بیندازیم؟

******

خطر احتمال اعتیاد در افرادی که دوست معتاد دارند چندین برابر سایرین است

******

به خاطر بسپاریم : مصرف نکردن مواد بسیار بسیار آسانتر از ترک آن است

******

جوونی شیرین ترین و زیبا ترین دوران زندگی هر آدمیه. خواه نا خواه میگذره و این حسرتشه که به دل میمونه. پس جوون به خودت بیا. اعتیاد چیزی نیست که جوونیتو فداش کنی… تا دیر نشده به خودت بیا

******

اعتیاد آتشی است که وقتی به دامن زندگی بیفتد تر و خشک آن را با هم میسوزاند. رحم ندارد و فقط به آتش کشیدن و مرگ میداند چیست. حیف نیست که با دستان خود این آتش را بر زندگیمان بیندازیم؟

******

اعتیاد سرآغاز همراهی و هم قدم شدن با مرگ است. هر چه مسیر بیشتری را با او طی کنی بیشتر تو را به کام خود خواهد کشید. پس تا دیرتر نشده زنجیره ی این سفر را قطع کن و همراهی با مرگ را به پایان برسان.

******

متن زیبا در مورد اعتیاد

جملات زیبا درباره اعتیاد

زندگی خیلی با ارزش است. فرصتی است که تنها یک بار به هر کس داده می شود و اعتیاد آتشی در خرمن طلاگون زندگی است. پس کنارش بگذار تا دامن گیرت نشده است.

******

افرادی که تصمیم به ترک اعتیاد می گیرند، درست مانند قهرمانی برای زندگی خود و اطرافیانشان می کنند که باید هر آنچه تا کنون در منجلاب فرو رفته است را با چنگ و دندان بیرون بکشند.

******

اگر دوست دارید زندگی و خوشبختی خود و خانوادتان را در لجن زار اعتیاد غوطه ور کنید، این عمل را ادامه بدهید. اما اگر دیگر از زندگی در لجن زار بلا ها و سختی ها خسته شده اید ترک اعتیاد در انتظار شما است. اراده ای می طلبد و عزم راسخ. فقط این را بدان که برای رهایی از منجلاب حوادث هیچ وقت دیر نیست.

******

اعتیاد آسان ترین روش تبدیل هستی به نیستی و زندگی به مرگ است

******

آنچه در زندگی پیدا و هویدا است از دست رفتن آنی آن است. زندگی می رود. چه بخواهیم چه نخواهیم. اما این ماییم که می توانیم با ترک اعتیاد بخشی از آن را نجات داده و خود را از کام مرگ بیرون بکشیم.

******

متن در مورد اعتیاد

شما دوستان عزیز در صورت تمایل با کلیک بر روی متن زیبا می توانید جملات ناب با مفاهیم زیبایی را مطالعه کنید و در شبکه های اجتماعی نیز از آن ها استفاده نمایید.

 

 

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *