دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

با پارک های معروف ژاپن و جاذبه های گردشگری هر کدام آشنا شوید

  • سمیه نیک فرجام
  • ۵ خرداد ۱۴۰۲
  • ۰

پارک های معروف ژاپن از ویژگی های گردشگری و تفریحی زیادی برخوردار است. این پارک چشم اندازهای بسیار زیادی برای علاقه مندان داشته که از آن دیدن می کنید.

ژاپن کشوری پیشرفته با تنوع زیاد بوده که شما می توانید در این بخش با دیدنی های مهمی از آن آشنا شوید. در این بخش نیز امکان آشنایی با پارک های معروف ژاپن را خواهید داشت.

 

معرفی پارک های معروف ژاپن:

شما علاقه مندان می توانید، جذاب ترین جاذبه های چشم اندازهای را در فصل های مختلف سال در پارک های این کشور مشاهده کنید. هیچ جای دنیا مانند این ناحیه دارای تنوع گردشگری نیست. در ادامه این بخش نیز با پارک های مهم این ناحیه آشنا خواهید شد. این پارک ها امروزه از مکان های دیدنی ژاپن هستند.

معروف ترین پارک های ژاپن

پارک ملی اوگاساوارا:

این پارک را می توانید در جزیره توکیو مشاهده کنید. اکوسیستم این ناحیه بخصوص بوده و شما می توانید از مسیرهای مختلفی وارد این ناحیه شوید. شما از مسیر این شبه جزیره می توانید با استفاده از قایق نیز تردد کنید. هر ساله تورهای گردشگری زیادی به این ناحیه برگزار شده که از آن بازدید می کنید.

آشنایی با پارک های ژاپن

پارک ملی جزایر کراما:

شما برای بازدید از دیدنی های اقیانوسی و جزایر صخره ای زیبا می توانید سری به این پارک ملی بزنید. جذابیت بازدید از صخره های مرجانی در این ناحیه نیز تجربه خاصی می شود. آب های زلال و کوهستانی نیز از مهم ترین ویژگی های این پارک جزیره ای می باشد. غواصی کردن نیز از جذابیت های زیادی در این ناحیه هستند.

  •  آرون گروپس

پارک های معروف ژاپن

پارک ملی شیکوتسکو:

این پارک نیز در توبا واقع شده است. آتشفشان ها و دریاچه ها از مهم ترین جذابیت های این ناحیه خواهد بود. قایق سواری در این جزایر نیز از تجربه های جذاب دیگر است. تماشای این مناظر و جذابیت ها نیز برای گردشگران جالب توجه می باشد. طبیعت گردی در این ناحیه نیز جذابیت های زیادی دارد.

معرفی پارک های ژاپن

پارک ملی نیکو:

این پارک را می توان از مهم ترین دیدنی ها و پارک های معروف ژاپن دانست که بسیار فوق العاده است. این منطقه یک ناحیه کمربندی کوهستانی بوده که شامل آتشفشان های مختلف است. آبشارها، دریاچه ها و … از مهم ترین دیدنی های این ناحیه می باشد. جذابیت های رنگارنگ پاییز در این منطقه نیز جذاب است. ماجراجویی در این ناحیه نیز برای شما جذاب می باشد.

پارک های ژاپن کجاست

پارک ملی شیرتوکو:

این پارک یکی از مهم ترین میراث های دنیا بوده و جذابیت های طبیعی زیادی دارد. شما با این پارک می توانید، نگاهی به دیدنی های ژاپن داشته باشید. جنگل های باستانی با گونه های جانوری و گیاهی مختلف نیز جذاب هستند. این ناحیه همچنین دارای دریاچه های پراکنده است.

شما در سفر به ژاپن می توانید با دیدنی های بیشتری نیز آشنا شوید. این پارک ها ویژگی های تفریحی و گردشگری زیادی دارد و مورد توجه گردشگران است.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *