دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

نگاهی به دیدنی های ژاپن و معرفی بهترین نقاط گردشگری این کشور برای ایرانیان

  • سمیه نیک فرجام
  • ۱۸ آذر ۱۳۹۸
  • ۰

ژاپن، کشوری که به سرزمین آفتاب شهرت دارد یکی از دیدنی های مهم دنیا است این کشور دارای مردمانی با فرهنگ و آداب خاص خود است که مقصد گردشگران دنیا است. دیدنی های ژاپن دارای جذابیت بسیار زیادی است و می توانید تلفیقی از جاذبه های مدرن و سنتی را مشاهده کنید.

کشور ژاپن در لیست مهم ترین جاذبه های دنیا قرار گرفته است این کشور با وجود اینکه در جنگ های جهانی آسیب های جدی دیدده است پیشرفت و توسعه زیادی داشته است. مردمان این کشور افرادی وطن پرست هستند که با تلاش و کوشش توانسته خود را در میان جوامع مختلف به خوبی نشان دهد و در حال حاضر این کشور یک قطب مهم اقتصادی در دنیا است. از سوی دیگر مهاجرت قومیت  های مختلف در این کشور موجب شده تا اهمیت توریستی آن نیز بیشتر شود و با وجود تنوعی که در جاذبه ها و دیدنی های ژاپن وجود دارد هر ساله بر میزان گردشگران و توریستان این کشور افزوده می شود. یکی از مهم ترین جاذبه هایی که می توان در ژاپن مشاهده کرد معابدی است که هم ارزش تاریخی و هم ارزش فرهنگی دارند. در برخی از فصل های سال برگزاری جشنواره های سنتی و بازارهای فصلی برای گردشگران جذابیت زیادی دارند اما با این وجود جاذبه های این کشور تنها به این موارد ختم نمی شود و در ادامه می توانید دیدنی های دیگری را نظاره گر باشید.

دیدنی های ژاپن را بیشتر بشناسید:

ژاپن جزیره ای کوچک در اقیانوس آرام است این کشور دارای ۶۸۲۵ آتشفشان است که مساحت زیادی از این کشور را تشکیل داده اند و با وجود وسعت کم توانسته از پیشرفت زیادی برخوردار باشد. یکی از لذت های مهم گردشگران در طول سفر به این کشور گشت و گار در فروشگاه های مختلف است که کالاهای جدید و مدرنی را عرضه خواهند کرد. در این مطلب می توانید با جذاب ترین مکان های دیدنی ژاپن آشنا شوید.

 

کانازاوا ژاپن:

این شهر مرکز استان ایشیکاوا است و به قلعه ای که در مرکز شهر آن وجود دارد شهرت یافته است اما متاسفانه بخش هایی از این قلعه در آتش سوخته است و تنها شهری بوده است که در حملات هیروشیما مورد حمله قرار نگرفته است و یکی از دیدنی های ژاپن است. معماری زیبای بناهای این شهر بر اهمیت آن افزوده است از دیگر دیدنی های این شهر می توان به باغ کینزوکو اشاره کرد که دارای گونه های مختلفی از گیاهان و درختان است. معبد دیدنی و تاریخی میوروجی نیز یکی دیگر از بناهای تاریخی است که در این شهر وجود دارد.

مناطق دیدنی ژاپن

نیکو ژاپن:

این شهر به عنوان سومین شهر ژاپن و یکی از دیدنی ترین مناطق ژاپن شناخته می شود این شهر پر طرفدار دارای معابد و زیارتگاه های متعددی است از جمله مکان های دیدنی این شهر می توان به دریاچه چوزنجی و آبشارهای کیگان اشاره کرد. کوهستان های مختلف و آبشارهای گوناگونی که در این شهر وجود دارد منبع مهمی برای تولید رق است از سوی دیگر جنبه توریستی آن نیز بسیار ارزشمند است.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

دیدنی تاریخی ژاپن

کیوتو ژاپن:

کیوتو یکی از پایتخت های قدیمی ژاپن است و به عنوان پایتخت هزار ساله این کشور شناخته می شود این شهر از دیدنی های ژاپن است که دارای ۴۰۰ زیارتگاه مذهبی است و ۱۶۰۰ معبد نیز دارد کاخ های تاریخی و دیدنی در این شهر برای گردشگران دارای جذابیت است. در معماری این معابد از چوب های سنتی استفاده شده است این معبد طلایی و سلطنتی در میراث یونسکو نیز به ثبت رسیده است.

معابد ژاپن

کاماکورا ژاپن:

یکی دیگر از دیدنی های ژاپن کاماکورا است که در کتاب های تاریخی به آن اشاره های زیادی شده است از جاذبه های دیدنی این شهر نیز می توان به معابد آن اشاره کرد مجسمه برنزی بودا نیز در این شهر دارای شهرت و اعتبار بالایی است. از دیگر جاذبه های این شهر می توان به گذرگاه آساینا، معبد انگاکو جی، معبد آنکوکوران جی، معبد هیس درا و موزه کاماکورا اشاره کرد.

مسجمه بودای ژاپن

جزیره ایشیگاکی ژاپن:

این جزیره در اوکیناوا هونتو واقع شده است  دومین جزیره در ژاپن است این جزیره یکی از مهم ترین قطب های تجاری است که در یایاما قرار گرفته است بزرگ ترین فرودگاهی که در این شهر قرار شده است بر اهمیت آن افزوده شده است. سواحل دیدنی این حزیره گردشگران زیادی را به خود جلب می کند از تفریحات مهم در این سواحل می توان به  ورزش های آبی اشاره کرد که طرفدار زیادی نیز دارد.

جاذبه هایی از ژاپن

نارا ژاپن:

نارا در مرکز ژاپن واقع شده است و دارای ۸ معبد باستانی است جنگل های باستانی که در این شهر وجود دارد جزو میراث فرهنگی یونسکو است معابد و کاخ های سلطنتی این منطقه بسیار دیدنی و جذاب هستند. پارک نارا نیز یکی دیگر از نقاط گردشگری ژاپن است که در این شهر واقع شده است و به نام پارک نارا شناخته می شود.

آشنایی با دیدنی های ژاپن

توکیو ژاپن:

پایتخت مهم ژاپن شهر توکیو است این کلان شهر دارای جاذبه های مدرن و دیدنی است معماری دیدنی و مدرنی که در این شهر وجود دارد برای بسیاری از گردشگران دارای جذابیت است. از مکان های دیدنی توکیو می توان به رستوران ها، معابد، کافه ها و … اشاره کرد از جاذبه های معروف توکیو و دیدنی های ژاپن به شمار می آیند که می توانید از نزدیک آن ها را ببینید.

توکیوی ژاپن

مکان های دیدنی ژاپن دارای چشم اندازهای زیادی هستند این کشور مهم ترین قطب گردشگری و تجاری در دنیا هستند که گردشگران زیادی را به خود جلب می کنند و می توانید از نزدیک با جذابیت های بیشتری از آن رو به رو شوید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *