دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

دریاچه زیتون بهارستان و تفریحات آن برای گردشگران

  • سمیه نیک فرجام
  • ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲
  • ۰

دریاچه زیتون بهارستان یکی از دریاچه های دیدنی در اصفهان بوده که گردشگران زیادی دارد. این دریاچه دارای پارک، مجموعه تفریحی و قایق رانی می باشد.

یکی از زیباترین دریاچه های ایران را به عنوان دریاچه زیتون بهارستان می شناسند. این دریاچه مصنوعی دارای چشم اندازهای بسیار زیبایی برای علاقه مندان می باشد. شما می توانید در این بخش با زیبایی های این دریاچه بیشتر آشنا شوید.

دریاچه زیتون

معرفی دریاچه زیتون بهارستان:

این دریاچه دیدنی که مشاهده می کنید در رو به روی پارک کوهستانی واقع شده است. برای گردش و تفریح کردن این ناحیه گزینه بسیار مناسبی خواهد بود. این دریاچه در دل شهر واقع شده است و در فصل های مختلفی از سال مقصد مسافران زیادی می باشد. این پارک در کنار جاذبه هایی همچون بازار قیصریه می تواند، توجه بازدیدکنندگان زیادی را جلب کند.

دریاچه زیتون بهارستان

این استراحت گاه ویژه اهالی شهر نیز خواهد بود. افراد زیادی در ایام مختلف در این پارک به تفریح پرداخته و از امتیازات مهم آن استفاده می کنند. این دریاچه در سال ۱۳۷۹ نیز در دامنه کوه های جنوبی کلاه قاضی قرار داشته است. مساحت این مجموعه به ۸ هکتار می رسد. رویدادهای مختلف عمرانی که در این منطقه برگزار شده است موجب رونق بیشتر این پارک می باشد.

امکانات دریاچه زیتون

امتیازات پارک:

این پارک در سال های اخیر بیشتر مورد توجه مسئولین قرار گرفت. چمن کاری ها و گل کاری های بسیار مناسب در این منطقه از مهم ترین امتیازاتی است که در این پارک وجود دارد. آب نما نیز از دیگر ویژگی های مهم در این مجموعه به شمار می آید. شما علاقه مندان در دریاچه مصنوعی این ناحیه نیز می توانید از تفریحاتی همچون قایق رانی لذت ببرید.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

آشنایی با دریاچه زیتون

وجود مجموعه ای از وسایل ورزشی در این پارک نیز از دیگر مزایایی بوده که نصیب شما عزیزان خواهد شد. وسایل بازی ویژه کودکان نیز از دیگر امتیازات این پارک بوده که شما علاقه مندان را به سوی خود می کشاند. در فصل های مختلفی از سال این ناحیه و این پارک مورد استقبال علاقه مندان زیادی قرار می گیرد.

طبیعت دریاچه زیتون

دریاچه زیتون بهارستان دارای امکانات رفاهی و تفریحی مختلفی بوده که شما امکان استفاده از آن را خواهید داشت. توسعه این مجموعه نیز در سال های اخیر بسیار مورد استقبال مسئولین بوده و امتیازاهای زیادی به آن اختصاص داده شده است. سکوی نشیمن که برای راحتی گردشگران در نظر گرفته شده به تازگی نصب شده اند که شما امکان استفاده از ان ها را خواهید داشت.

این پارک امروزه از دیدنی های اصفهان بوده و مزیت های گردشگری زیادی برای علاقه مندان دارد. این پارک همچنین دارای المان های بی نظیری است که نه تنها زیبایی خاصی به مجموعه بخشیده است بلکه دارای امتیازات مهم دیگری نیز می باشد.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *