دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

معرفی بازیگران فیلم فسیل فیلم جدید و پرفروش سینمای ایران

  • محدثه خاکشور
  • ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲
  • ۰

فیلم سینمایی فسیل یکی از فیلم های جدید و موفق سینمای ایران در ژانر کمدی – اجتماعی- خانوادگی و درام محسوب می شود که بازیگران باتجربه و باسابقه ای در این زمینه نیز در آن ایفای نقش می کنند. در این مطلب به معرفی بازیگران فیلم فسیل همراه بیوگرافی و عکس می پردازیم.

فسیل یک فیلم سینمایی در ژانر کمدی – اجتماعی – خانوادگی – درام ساخته ۱۳۹۹ می باشد که سید ابراهیم عامریان تهیه کننده و کریم امینی کارگردان آن است. نویسندگی اولیه فیلمنامه آن را علی باطنی، آرمین طهماسبی و کریم امینی انجام داده که نگارش آن در مرحله آخر توسط حمزه صالحی صورت گرفته است. در این فیلم هنرپیشگان مطرحی نقش آفرینی می کنند که از جمله علل مشهور شدن و مورد توجه قرار گرفتن آن همین موضوع یعنی حضور چهره های موفق ژانر کمدی می باشد. در این مقاله بازیگران فیلم فسیل را معرفی می کنیم.

آشنایی با هنرپیشگان فیلم فسیل

معرفی بازیگران فیلم فسیل

فیلم سینمایی «فسیل» بعد از چند هفته آغاز اکران و با فروش بالای ۸۰ میلیارد تومان به عنوان پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای کشورمان شناخته شد. خلاصه داستان فسیل در مورد ۳ دوست صمیمی دهه پنجاه می باشد که تلاش برای به دست آوردن شهرت داشته و یک تیم را با یکدیگر تشکیل می دهند. ولی حوادثی به وقوع می پیوندد که جهت رفع آنها به کمک هم می شتابند.

بازیگران فیلم فسیل به همراه بیوگرافی و عکس

بازیگران فیلم فسیل به همراه بیوگرافی و عکس

در این اثر سینمایی هادی کاظمی (با نقش سعید)، بهرام افشاری (با نقش اسماعیل عمویی)، الناز حبیبی (با نقش فرنگیس)، ایمان مصفا (با نقش صفا)، الهه حصاری (با نقش پری عمویی)، بابک کریمی (با نقش خسروی)، غلامرضا نیکخواه (با نقش آقا تیمور پدر فرنگیس)، سید جواد هاشمی (با نقش داوودی کیا)، امید روحانی (با نقش پدر اسماعیل)، سمانه منیری (با نقش فتانه)، قاسم زارع (با نقش رییس گروه سرود)، مجید شهریاری (با نقش پزشک)، خشایار راد (با نقش رییس برنامه رنگارنگ)، پارسا شکوری فر (با نقش پسر خسروی)، سعید گرگیچ نیا (با نقش مجری برنامه رنگارنگ)، رهام حیدرعلی (با نقش اسماعیل پسر سعید و پری)، علیرضا استادی (با نقش کارگردان فیلم) مقابل دوربین می روند.

بازیگرهای فیلم سینمایی جدید فسیل

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

بازیگرهای فیلم سینمایی جدید فسیل

هادی کاظمی

این آقای بازیگر زاده سیزدهم آبان سال ۱۳۵۵ در تهران می باشد که به عنوان هنرمند در عرصه های تلویزیون و سینما فعالیت می کند. تحصیلکرده رشته بازیگری در مقطع کارشناسی از دانشگاه آزاد است که وقتی ۱۹ ساله بود فعالیت هنری اش را با رفتن به روی صحنه آغاز نمود و در سال ۸۱ با بازی در مجموعه تلویزیونی «پاورچین» نخستین بار حضور یافت و تجربه تلویزیونی خویش را به دست آورد اما با نقش آفرینی در سریالی به اسم «شب های برره» مشهور شد. در سال ۹۷ با سمانه پاکدل بازیگر ازدواج نمود.

معرفی بازیگران فیلم فسیل

بهرام افشاری

بهرام افشاری زاده ششم ماه خرداد سال ۶۶ در همدان هنرپیشه تلویزیون و سینما می باشد که فارغ التحصیل رشته ساخت و تولید از هنرستان و همچنین کارشناسی رشته بازیگری از دانشگاه آزاد تهران دارد. او ابتدا فعالیتش را با حضور در تئاتر آغاز نمود و نخستین بار در سال ۹۲ با بازی در فیلم سینمایی «عصبانی نیستم» مقابل دوربین سینما قرار گرفت. وی با بازی در سریال پایتخت خیلی مشهور گردید. آقای افشاری دارای ۱۹۸ سانتی متر قد است.

بازیگران فیلم فسیل به همراه بیوگرافی و عکس

الهه حصاری

خانم حصاری زاده هجدهم مرداد ۱۳۶۹ در تهران از فعالان عرصه تلویزیون و سینما می باشد. الهه حصاری کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی و همچنین کارشناسی زبان انگلیسی دارد. او در هجده سالگی با بازی در فیلم سینمایی «تاکسی نارنجی» نخستین تجربه بازیگری خود را به دست آورد. وی در مجموعه تلویزیونی «۸:۳۰» با نقش یلدا شناخته شده و مشهور گردید. خانم حصاری مجرد بوده ولی به گفته خودش تجربه عشق را داشته است.

آشنایی با هنرپیشگان فیلم فسیل

الناز حبیبی

الناز حبیبی در بیست و یکم مرداد سال ۱۳۶۷ در تهران به دنیا آمده که از بازیگران فیلم فسیل محسوب می شود. فوق دیپلمه تدوین و کارشناسی کارگردانی است که وقتی نه ساله بود با بازی در فیلم سینمایی «خاطرات بازیگری» تجربه سینمایی خود را به دست آورد و به واسطه بازی در سریال «دردسرهای عظیم» بود که مشهور گردید. در ۱۳۹۱ با مهدی صاحب زمانی ازدواج نمود که البته این ازدواج ناموفق بود و از یکدیگر جدا شدند. او هنرپیشگان مورد علاقه اش را پرویز پرستویی و فاطمه معتمد آریا معرفی کرده است.

آشنایی با هنرپیشگان فیلم فسیل

ایمان مصفا

آقای ایمان مصفا زاده سی ام آذرماه سال ۶۲ در تهران می باشد که سابقه فعالیت در تلویزیون و سینما را دارد، او دارای مدرک کارشناسی هنر و معماری است که فعالیتش را با رفتن به روی صحنه آغاز نمود، در سال ۸۶ در فیلم سینمایی «قرنطینه» حضور یافت و با این بازی نخستین تجربه بازیگری خود را به دست آورد. در ۱۳۸۵ نیز در مجموعه تلویزیونی عملیات ۱۲۵» مقابل دوربین رفت و مشهور گردید.

معرفی بازیگران فیلم فسیل

غلامرضا نیکخواه

نیکخواه زاده یکم فروردین سال ۱۳۲۷ در بوشهر از هنرپیشه های ایران می باشد، او تحصیلکرده کارشناسی رشته علوم سیاسی از تهران پیش از انقلاب می باشد که فعالیت هنری اش را با بازی در تئاتر آغاز نمود. بعدا در سال ۶۷ با یک نقش کوتاه در مجموعه نمایشی شبکه ۲ مقابل دوربین حاضر شد. غلامرضا نیکخواه در سریالی به اسم «جنگ ۷۷» شناخته گردید و پس از انقلاب جمهوری اسلامی بود که با شهلا چهلتن ازدواج نمود.

مرور زندگینامه فیلم فسیل

بابک کریمی

کریمی یکی دیگر از بازیگران فیلم فسیل است در بیستم آبان سال ۱۳۳۹ در جمهوری چک به دنیا آمده است که به هنرپیشگی و تدوینگری مشغول می باشد. او تحصیلکرده رشته هنر را از موسسه روسلینی رم ایتالیا بوده که در سال ۵۰ در فیلم سینمایی «درشکه» مقابل دوربین حاضر شد. او که سابقه ای طولانی به عنوان مستندساز و تدوین گر دارد که با بازی در فیلم سینمایی «جدایی نادر از سیمین» به شهرت رسید.

بازیگران فیلم فسیل به همراه بیوگرافی و عکس

جواد هاشمی

سید جواد هاشمی زاده بیست و هفتم دیماه سال ۱۳۴۴ در بندر انزلی است که به عنوان کارگردان و هنرپیشه و حتی نویسندگی و مجری گری فعالیت هنری داشته و شروع فعالیتش با تئاتر بوده است. نخستین تجربه سینمایی او با بازی در فیلم پرواز در شب صورت گرفت. آقای هاشمی تحصیلکرده کارشناسی رشته کارگردانی می باشد و که شهرتش را مدیون بازی در فیلم سینمایی «اخراجی ها» است. او متاهل بوده که با فرزانه پورحسینی ازدواج نموده است.

معرفی بازیگران فسیل محصول جدید کمدی سینمای ایران

خشایار راد

این هنرمند در پنجم ماه مهر سال ۱۳۳۰ در تهران هنرپیشه است، مدرک تحصیلی او دیپلم بوده که فعالیتش را با تئاتر آغاز نموده است. در ۱۳۷۸ خشایار راد در سریال «قطار ابدی» بازی کرد و در سریالی به اسم «خانه به دوش» مشهور شد. ایشان چند سالی است که ازدواج نموده و به جرگه متاهلین پیوسته است.

معرفی بازیگران فیلم فسیل

سمانه منیری

خانم سمانه منیری یکی دیگر از بازیگران فیلم فسیل می باشد که در سال ۱۴۷۰ به دنیا آمده و به عنوان هنرپیشه فعالیت دارد. او کار هنری اش را با حضور در تئاتر آغاز نمود و در سال ۹۸ در سریال «قورباغه» شناخته گردید.

مرور زندگینامه فیلم فسیل

امید روحانی

امید روحانی زاده بیست و یکم ماه اردیبهشت سال ۱۳۴۰ در تهران می باشد که به هنرپیشگی و منتقدی فیلم فعالیت دارد. ایشان تحصیلکرده پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی و نیز متخصص رشته بیهوشی دانشگاه شهید بهشتی است که پیش از انقلاب فعالیت هنری اش را با منتقدی سینمایی در روزنامه آغاز نمود و در سال ۷۴ با بازی در فیلم سینمایی «یک داستان واقعی» مقابل دوربین سینما رفت و تجربه بازیگری خود را به دست آورد. در سال ۹۰ بود که در سریال «ساختمان پزشکان» ایفای نقش نمود و مشهور گردید. او متاهل می باشد.

مرور زندگینامه فیلم فسیل

مجید شهریاری

مجید شهریاری در سی ام ماه شهریور سال ۱۳۳۹ در تهران به دنیا آمده که تحصیلکرده رشته ادبیات فارسی می باشد. او فعالیت هنری – حرفه ای خود را با رفتن به روی صحنه نمایش آغاز نمود و نخستین بار در ۱۳۷۷ در مجموعه تلویزیونی «عروسی ۷۷» به قاب تلویزیون پیوست و به واسطه بازی در سریال «خانه به دوش» بود که مشهور شد. آقای مجید شهریاری سالها می باشد که نتیجه این ازدواج ۱ دختر و ۱ پسر است.

معرفی بازیگران فسیل محصول جدید کمدی سینمای ایران

قاسم زارع

قاسم زارع یکی دیگر از بازیگران فیلم فسیل است که در یکم فروردین ماه سال ۱۳۳۶ در همدان به دنیا آمده و از هنرپیشگان کشورمان می باشد. او تحصیلکرده مرکز آموزش تئاتر از اداره کل فرهنگ و هنر بوده و پیش از انقلاب با فعالیت در تئاتر بازیگری را آغاز و تجربه کرده است. در سال ۶۴ در سریالی به اسم «آیینه» مقابل دوربین حاضر شد و به خاطر بازی در فیلم سینمایی «آژانس شیشه ای» مشهور گردید.

مرور زندگینامه فیلم فسیل

در این مطلب شما عزیزان علاقه مند را با بازیگران فیلم فسیل آشنا کردیم. این فیلم سینمایی یکی دیگر از فیلم های ساخته شده در ژانر کمدی – اجتماعی و خانوادگی می باشد که حسابی مورد توجه قرار گرفته و توانسته پرفروش باشد.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *