دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

جزیره هیبلی ادا استانبول و جاذبه های گردشگری آن

  • سمیه نیک فرجام
  • ۱ اردیبهشت ۱۴۰۲
  • ۰

جزیره هیبلی ادا استانبول شهرت زیادی دارد. این جزیره به دلیل وجود کافه ای در این نزدیکی و طبیعت زیبای خود مورد توجه علاقه مندان زیادی می باشد.

اگر راهی استانبول هستید و می خواهید با جاذبه های مختلفی از این شهر آشنا شوید، حتما سری به زیبایی های جزیره هیبلی ادا استانبول بزنید. این جزیره ویژگی های منحصر به فردی داشته و برای گردشگران نیز جذابیت دارد.

درشکه سواری جزیره هیبلی ادا

معرفی جزیره هیبلی ادا استانبول:

این جزیره در مجموعه جزایر پرنس واقع شده است و زیبایی و جذابیت های بسیار زیادی دارد. از نظر بزرگی این جزایر را می توان به عنوان دومین جزیره بزرگ دانست. شما در حاشیه سواحل ان امکان دوچرخه سواری و دیگر تفریحات مهیج را خواهید داشت.

جزیره هیبلی ادا

شاید یکی از تجربه های جذاب برای شما هم درشکه سواری باشد. دیدن این درشکه ها برای شما جذابیت های زیادی دارد. گشت و گزار در اطراف این سواحل از زیبایی زیادی برخوردر می باشد. این نواحی برای علاقه مندان و گردشگران تجربه ای بسیار لذت بخش خواهد بود.

طبیعت جزیره هیبلی ادا

شما با ورود به این جزیره از یک سمت با ساختمان های بزرگی رو به رو می شوید که دارای معماری های بسیار زیادی هستند. برخی از بناهای اطراف این مجموعه نیز شامل مدرسه ای مذهبی می شوند که امکان بازدید از ان را خواهید داشت. دو اثر هنری دیگر نیز در این نزدیکی قرار دارد که شما از آن ها بازدید می کنید.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

جاذبه های جزیره هیبلی ادا استانبول

طبیعت زیبای جزیره:

این جزیره برای کسانی که دوست دارند از یک طبیعت بکر بازدید کنند و سری به کافه های ساحلی هم بزنند، تجربه جذابی می باشد. کافه لوز که در این نزدیکی قرار دارد برای علاقه مندان و گردشگران زیادی مورد توجه می باشد. شما در این کافه زیبا و دنج می توانید کافه های شیرین و خوشمزه ای را بنوشید.

جزیره هیبلی ادا کجاست

در این کافه ها غذاهای دریایی خوشمزه نیز سور می شوند. از مهم ترین غذاهای دریایی که در منوی این کافه قرار دارد و می توانید، میل کنید ماهی دریایی است که طعم فوق العاده ای دارد و از ماهی های تازه صید شده تهیه می شود. کیفیت در این کافه نیز بالا است.

جزیره هیبلی ادا استانبول زیبایی های منحصر به فرد دیگری نیز برای علاقه مندان دارد. از مهم ترین زیبایی های این جزیره می توان به جاذبه های تفریحی مانند دوچرخه سواری و … نیز اشاره کرد. سرگرمی های تابستانه در این نواحی نیز در حد بالایی قرار دارند و شما می توانید از ان ها استفاده کنید.

نمایی از جزیره هیبلی ادا

از دیگر دیدنی های این شهر می توان به موزه موزاییک استانبول اشاره کرد. این موزه نیز ویژگی های منحصر به فردی برای علاقه مندان و شما با بازدید از زیبایی های آن می توانید با تجربه های خاصی رو به رو شوید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *