دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

قیمت ساعت مچی زنانه مارک دار اصل به چه عواملی بستگی دارد؟

  • فرهاد هاشمی
  • ۱۰ فروردین ۱۴۰۲
  • ۰

ساعت مچی زنانه هم می تواند به عنوان یک زیورآلات و هم اکسسوری مورد استفاده قرار گیرد. از این رو بسیاری از خانم ها به دنبال خرید یک ساعت اصل و زیبا هستند. ساعت های مچی زنانه مانند ساعت های مردانه دارای برندها و مدل های مختلف با رنج قیمت متفاوت هستند. آیا می دانید که قیمت ساعت مچی زنانه به چه عواملی بستگی دارد؟ با ما همراه شوید تا بیشتر با فاکتورهای موثر بر قیمت ساعت مچی آشنا شویم.

قیمت ساعت مچی زنانه مارک دار اصل به چه عواملی بستگی دارد؟

برند و مارک ساعت

یکی از مهم ترین فاکتورهای موثر بر قیمت ساعت مچی، برند آن است. ساعت های مچی از برندهای مختلف و توسط کشورهای گوناگون ساخته می شوند که هر کدام از آن ها با توجه به کیفیت، سابقه و البته شهرت قیمت های متفاوتی دارند. برای مثال شما برای خرید یک ساعت رولکس اصل باید حداقل چند ده میلیون تومان هزینه کنید.

کشور سازنده

فاکتور دیگری که بر قیمت ساعت مچی زنانه تاثیرگذار خواهد بود، کشور سازنده آن است. کشورهای سوئیس و ژاپن در حال حاضر قدرتمندترین و صاحب سبک ترین کشورهای تولید کننده ساعت در جهان به شمار می روند و قیمت آن ها در مقایسه با تولیدات دیگر کشورها بیشتر است.

صفحه ساعت

ساعت های مچی دارای سه نوع صفحه مختلف شیشه ای، کریستالی و پلاستیکی هستند. در این میان ساعت های کریستالی بالاترین قیمت و ساعت هایی با صفحه پلاستیکی پایین ترین قیمت را دارند. البته شیشه به دلیل آسیب پذیری در چند سال اخیر کمتر از جنس های دیگر مورد استفاده قرار گرفته است.

نوع موتور

نوع موتورهای به کار رفته در یک ساعت مچی هم بر قیمت ساعت و هم بر طول عمر و کیفیت آن تاثیر مستقیم می گذارد. ساعت های مچی معمولا دارای سه نوع موتور کوارتز، اتوماتیک و مکانیکی هستند که هر کدام ویژگی ها و قیمت مخصوص به خود را دارند. نکته قابل ذکر آن که همیشه نوع موتور قیمت ساعت را تعیین نمی کند و کیفیت آن نیز در این امر تاثیرگذار است.

بند ساعت

همان طور که می دانید، ساعت های مچی دارای بندهای مختلفی هستند که هر کدام از آن ها زیبایی مخصوص به خود را دارد. بند چرم، بند فلزی، بند پارچه ای و … از جمله بندهای پرطرفدار در میان خانم ها و آقایان است. نوع بند می تواند تاثیر قابل توجهی بر قیمت ساعت مچی زنانه و مردانه داشته باشد. همچنین با توجه به چرم یا مصنوعی بودن چرم و یا نوع فلز به کار رفته در بند، قیمت ساعت در هر گروه نیز متفاوت خواهد بود.

امکانات جانبی

یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار بر قیمت ساعت مچی، امکانات جانبی آن است. برخی ساعت ها تنها زمان را به شما نشان می دهند اما در برخی دیگر شما می توانید از امکاناتی مانند تقویم، تایمر، گام شمار و … نیز بهره مند شوید.

نوع ساعت

تا چند سال اخیر ساعت ها تنها چند مدل محدود داشتند و شما انتخاب های متنوعی برای خرید نداشتید. اما امروزه تنوع وارد دنیای ساعت های مچی نیز شده است. ساعت های اسپرت، ساعت های فانتزی، ساعت های کلاسیک، هوشمند، دیجیتال و انواع دیگر ساعت دست شما را برای انتخاب باز خواهد گذاشت تا بتوانید مطابق با سلیقه و استایل خود یک ساعت زیبا انتخاب کنید.

لوکس بودن ساعت

برخی از ساعت های مچی به صورت لوکس و اختصاصی ساخته می شوند. برای مثال در ساخت آن ها از جواهرات گران قیمتی مانند الماس و یا فلزاتی مانند طلا استفاده می شود. این ساعت ها در مقایسه با ساعت های دیگر بسیار گران قیمت هستند و هرکسی توان خرید آن ها را ندارد.

خرید ساعت مچی زنانه اصل اوبلاک

قیمت ساعت مچی زنانه مارک دار اصل به چه عواملی بستگی دارد؟

در میان برندهای متنوع ایرانی و خارجی برای خرید ساعت، برند اوبلاک اولین برند ایرانی است که محصولات خود را با استفاده از بهترین موتورهای ژاپنی در هنگ کنگ تولید می کند. این برند ایرانی در سه کشور استرالیا، ایران و چین توسط برادران مقدم به ثبت رسیده است. در ادامه با ویژگی های این ساعت بیشتر آشنا خواهیم شد:

استفاده از متریال خارجی اصل

با وجود ایرانی بودن این برند، اغلب تجهیزات مورد استفاده در ساعت از کشورهای دیگر تهیه می شود. برای مثال، موتور ساعت های این برند همگی از میوتای ژاپن، یکی از بهترین برندهای تولید موتور ساعت در جهان است.

گارانتی یک ساله

برای آن که خیالتان بابت کیفیت و طول عمر بالای این ساعت آسوده باشد، ساعت های اوبلاک همراه با ضمانت نامه یک ساله اصل به شما تحویل داده خواهد شد.

ضد آب بودن

اگر ساعت مچی دست شما ضد آب نباشد، استفاده روزانه و مداوم باعث می شود که در زمان کوتاهی ساعت شما خراب شود. زیرا ممکن است هنگام باران، شستن دست ها و یا آب دادن به باغچه، آب وارد ساعت شده و از کار بیفتد. تمامی ساعت های برند اوبلاک دارای خاصیت ضد آب بوده و شما می توانید با خیال آسوده از آن ها استفاده کنید.

طراحی مدرن و به روز

قیمت ساعت مچی زنانه مارک دار اصل به چه عواملی بستگی دارد؟

همان طور که در بالا نیز اشاره شد، ساعت مچی زنانه هم یک اکسسوری و هم یک زیورآلات به شمار می رود. از این رو زیبایی و طراحی آن بسیار مهم است. ساعت های اوبلاک از نظر شکل ظاهری و طراحی دست کمی از برندهای روز اروپا نداشته و می توانند توجه و نگاه شما را در همان لحظه اول به خود جلب کنند.

ثبات رنگ و کیفیت بالا

اگر نگران زنگ زدگی و رنگ پریدگی ساعت های فلزی هستید و یا نگران هستید که ساعت بند چرمی شما بعد از مدتی خراب شود، اوبلاک بهترین گزینه برای شما خواهد بود. برای تهیه بند ساعت های اوبلاک از چرم اصل با کیفیت و فلزات ضد زنگ استفاده می شود تا ثبات رنگ و کیفیت ساعت ها حفظ شود.

ضد حساسیت بودن

یکی دیگر از ویژگی های عالی در ساعت های اوبلاک، ضد حساسیت بودن بند و بدنه ساعت است. بنابراین اگر پوست شما به برخی از فلزات و یا چرم حساسیت دارد، می توانید ساعت های اوبلاک را امتحان کنید.

قیمت مناسب

دیگر نیازی به پرداخت قیمت ساعت مچی زنانه با هزینه های گزاف نیست! ساعت های اوبلاک در کنار داشتن کیفیت عالی و ظاهری زیبا، قیمت بسیار مناسبی دارند تا هر کس بتواند با بودجه خود یک ساعت زیبا و ماندگار داشته باشد.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *