دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

سمپاشی سوسک و ساس در منازل با پاکسازان محیط آریا

  • فرهاد هاشمی
  • ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
  • ۰

حضور حشرات در محیط زندگی انسان ها همیشه ناراحت کننده بوده است. یکی از تلاش های بشر در تولید حشره کش های جدید و مناسب با فیزیولوژی بدن حشرات است که بتواند در از بین بردن آنها موثر واقع شود. پاکسازان محیط آریا یکی از معتبرترین شرکت های فعال در زمینه سمپاشی انواع محیط از تمامی حشرات و حیوانات مزاحم است که،بهترین کیفیت خدمات را ارائه می دهد.

حضور حشرات و حیوانات موذی در محیط زندگی و تردد انسان ها همیشه ناراحت کننده و آزاد دهنده بوده است. یکی از تلاش های مستمر بشر در زمینه تولید حشره کش های جدید و مناسب با فیزیولوژی بدن حشرات است که بتواند در از بین بردن آنها موثر واقع شود. با توجه به اینکه بعد از مدتی حشرات جهش پیدا کرده و به سموم و حشره کش های قبلی مقاوم می شوند، فرمولاسیون سموم باید به صورت مداوم تحت نظر باشد تا در زمان نیاز تغییر پیدا کند و اثر بخشی خود را حفظ کند. از این رو، بسیار اهمیت دارد که هنگام انتخاب شرکت هایی که خدمات خود را در زمینه پاکسازی و دفع آفات ارائه می دهند، آنهایی را انتخاب کنید که از تکنولوژی و علم به روز دنیا استفاده می کنند. پاکسازان محیط آریا یکی از معتبرترین شرکت های فعال در زمینه سمپاشی انواع محیط از تمامی حشرات و حیوانات مزاحم است که با چند دهه تجربه در این زمینه، بهترین کیفیت خدمات را ارائه می دهد.

سمپاشی سوسک و ساس در منازل با پاکسازان محیط آریا

کادر متخصص و مجرب این مجموعه برای از بین بردن و پاکسازی آفات از حشره کش ها و سمومی استفاده می کنند که به سلامت انسان آسیبی وارد نکند و بوی نامطبوع که برای بسیاری از افراد آزاردهنده است، ایجاد نکند. ابزارآلاتی که برای پخش کردن این مواد استفاده می شوند مطابق اخرین تکنولوژی و استانداردهای روز هستند، به طوریکه حتی در کوچکترین و باریک ترین مکان هایی که احتمال حضور حشرات را دارد نفوذ کرده و آنها را به کلی ریشه کن می کنند. از جمله خدماتی که این مجموعه ارائه می دهد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

سمپاشی انواع حشرات

حشرات موجودات ریزی هستند که به دلیل ابعاد کوچکی که دارند می توانند به راحتی در انواع محیط ها زندگی و رشد کنند. برخی از آنها که با محیط زندگی مشترک با انسان دارند و از ذخایر غذایی یا خون آنها تغذیه می کنند، آفت یا انگل نامیده می شوند که در رقابت با انسان بوده و گاها به آنها آسیب وارد می کنند. به همین دلیل است که به محض مواجهه با آنها اقدام به پاکسازی و سمپاشی منزل یا محیط های پرتردد دیگر می شوند تا سلامتی انسان را تحت تاثیر قرار ندهند. از انواع سمپاشی حشرات و حیوانات که توسط پاکسازان محیط انجام می شود می توان به ساس، سوسک، موش، عنکبوت، شپش، کنه، مگس و مورچه اشاره کرد.

سمپاشی ساس

سمپاشی سوسک و ساس در منازل با پاکسازان محیط آریا

ساس ها هزاران سال است که وجود دارند. آنها از خون تغذیه می کنند، اما تابحال بیماری ای شناخته نشده که از طریق آنها به انسان منتقل شود. برخی از افراد ممکن است به نیش ساس حساسیت داشته باشند. خلاص شدن از ساس آسان نیست، اما اقداماتی وجود دارد که می توانید برای کنترل این مشکل انجام داد. یکی از آنها سمپاشی ساس موجود در محیط است.

نیش ساس

سمپاشی سوسک و ساس در منازل با پاکسازان محیط آریا

ساس ها عمدتاً در شب فعال هستند و معمولاً هنگام خواب شما را گاز می گیرند. آنها پوست را سوراخ کرده و خون را از طریق منقار دراز خود می گذرانند. گونه های مختلف آنها از ۳ دقیقه تا ۱۰ دقیقه تغذیه می شوند تا زمانی که پر شوند، سپس می خزند.

گزش ساس نقاط خارشی در پوست ایجاد می کند که در افراد با پوست سفید بیشتر به رنگ قرمز مشاهده می شود و بری پوست های تیره تر،بنفش رنگ به نظر می رسد.

ساس ها معمولاً گروه هایی از گزش ها را در یک ردیف مستقیم یا الگوی زیگزاگ ایجاد می کنند، اما می توانند به صورت تصادفی نیز باشند. گزش ساس در نواحی از پوست که هنگام خواب در معرض دید هستند، اغلب صورت، گردن یا دست‌ها مشاهده می شوند.

چگونه از شر ساس خلاص شویم

علاوه بر سمپاشی ساس می توان برای خلاص شدن از آن، اقدامات زیر را انجام داد:

  • ملافه ها، پرده ها و لباس های خود را در آب داغ بشویید و در بالاترین درجه خشک کن خشک کنید. حیوانات عروسکی، کفش‌ها و سایر وسایلی که قابل شستشو نیستند را در خشک‌کن قرار دهید و آن را به مدت ۳۰ دقیقه یا بیشتر در حالت بالا قرار دهید.
  • از یک برس سفت برای تمیز کردن درزهای تشک استفاده کنید تا ساس ها و تخم های آنها را قبل از جارو کشیدن پاک کنید.
  • هر روز تخت خود و اطراف آن از جمله پنجره ها و قالب ها را جاروبرقی بکشید. پس از آن، بلافاصله کیسه جاروبرقی را در یک کیسه پلاستیکی قرار دهید و آن را در سطل زباله در فضای باز قرار دهید.
  • روی تشک و فنر جعبه خود یک روکش محکم بافته شده و زیپ دار قرار دهید تا ساس ها وارد نشده یا فرار نکنند. ساس ها می توانند چندین ماه بدون تغذیه زندگی کنند. بنابراین پوشش را حداقل یک سال روی تشک خود نگه دارید.
  • ترک های گچ را ترمیم کنید و کاغذ دیواری پوست کنده را بچسبانید تا از شر مکان هایی که ساس ها می توانند پنهان شوند خلاص شوید.
  • از شلوغی اطراف تخت خود خلاص شوید و تخت خود را از دیوارها و سایر مبلمان خود دور کنید.

سمپاشی سوسک

سوسک ها به روش های مختلف وارد ساختمان ها می شوند. سوسک آلمانی که در همه جا حاضر هستند اغلب در کیسه های مواد غذایی آلوده، کارتن های نوشیدنی یا مبلمان معرفی یافت می شوند. گونه‌هایی مانند سوسک آمریکایی، شرقی و چوبی نیز از شکاف‌های اطراف پنجره‌ها، درها، دریچه‌ها، دریچه‌ها و منافذ تاسیسات وارد می‌شوند. در خانه‌های چند واحدی مانند آپارتمان‌ها، سوسک‌ها نیز از طریق دیوارها، سقف‌ها و غیره بین واحدها رفت و آمد می‌کنند. در نتیجه، در حالی که سوسک‌ها معمولاً در جاهایی که بهداشت ضعیف است رشد می‌کنند، حتی خانه‌های تمیز نیز می‌توانند آلوده شوند.

سوسک ها را می توان با استفاده از ترکیبی از تکنیک ها به خوبی کنترل کرد. از آنجایی که سوسک ها در جایی پیدا می شوند که غذا، رطوبت و سرپناه به راحتی در دسترس باشد، پاکیزگی گام مهمی در پیشگیری و اصلاح مشکلات است. ضایعات غذا باید تمیز شوند و ظروف شسته نشده، ظروف و غذای حیوانات خانگی نباید یک شبه بماند. غذای شل باید در ظروف محکم نگهداری شود. نباید اجازه داد زباله ها انباشته شوند و پشته های کیسه های کاغذی، کارتن ها و روزنامه ها باید دور ریخته یا در کیسه های پلاستیکی مهر و موم شده نگهداری شوند.

سمپاشی سوسک و ساس در منازل با پاکسازان محیط آریا

از جمله محیط هایی که احتمال حضور سوسک خیلی بیشتر است و نیاز به سمپاشی سوسک میباشد می توان به کابینت و فاضلاب اشاره کرد. فاضلاب محیطی مرطوب دارد که همیشه مملو از پسماندهای غذایی است، به همین دلیل شرایط مساعد برای زیست و تولید مثل این حشره را فراهم کرده است. از این رو، خصوصا در فصول گرم سال، درب های فاصلاب مهر و موم می شوند تا از ورود آنها به محیط زندگی، کار و تفریح افراد جلوگیری شود. گاها مشاهده می شود که افراد اهمیتی به بهداشت و روش های پیشگیری نداده و متاسفانه سوسک از داخل فاضلاب به محیط بیرون نفوذ می کند. در این مواقع بهترین اقدام سمپاشی سوسک فاضلاب و از بین بردن کامل آن است.

کابینت نیز جز مامن های این حشرات محسوب می شود. کابینت محل نگهداری مواد غذایی است و به طور طبیعی بعنوان مناسب ترین محیط برای رشد و زندگی سوسک در نظر گرفته می شود. حقیقت این است ک حضور سوسک در کابینت اصلا خوشایند نیست؛ زیرا می تواند مواد غذایی و یا حتی ظروف را آلوده کرده و انواع بیماری را به انسان منتقل کند. از این رو بهتر است که با بالا رفتن دما و شروع فصول گرم سال، نسبت به سمپاشی سوسک کابینت اقدام کنید. پاکسازان محیط آریا می تواند بهترین گزینه برای این کار باشد.

سمپاشی انواع محیط در شهرهای ایران

علاوه بر منزل، محیط های دیگری نیز وجود دارند که شرایط مناسب برای رشد حشرات و حیوانات موذی را فراهم می کنند. از جمله محیط هایی که محتمل بر حضور حشرات هستند می توان به اماکن ورزشی، ادارات، هتل، بیمارستان و رستوران اشاره کرد. نقطه مشترکی که بین تمام این مکان ها وجود دارد و می تواند شرایط رشد حشرات را ایجاد کند عدم رعایت بهداشت و دسترسی راحت به مواد غذایی است. به همین دلیل عاقلانه ترین کار سمپاشی و جلوگیری از حضور حشرات در این محیط ها هست. مجموعه پاکسازان محیط آریا با بیش از ربع قرن تجربه در زمینه دفع آفات و پاکسازی محیط از حیوانات و حشرات فعالیت می کند. این مجموعه از کادر مجرب و متخصصی بهره مند است. تمامی ابزار مورد استفاده از به روز ترین تکنولوژی استفاده کرده و به روز هستند، به طوریکه می توانند به کوچکترین نقاطی که احتمال حضور حیوانات و حشرات را دارد نفوذ کرده و آنها را از بین ببرند. سموم استفاده شده بدون بو هستند و هیچ آسیبی به انسان وارد نمی کنند.

خدمات این شرکت علاوه بر تهران، در شهرهای اصفهان، شیراز و مشهد نیز ارائه می شوند. عزیزانی که در این نواحی زندگی می کنند کافیست بعد از مشاهده این حشرات با پاکسازان تماس بگیرند و نسبت به سمپاشی و دفع آفات اقدام کنند. در آینده نقاط بیشتری نیز تحت پوشش این مجموعه قرار میگیرند تا بتوانند به تدریخ خدمات خود را در سراسر ایران ارائه دهند. کافیست جهت دریافت مشاوره رایگان و تعیین زمان مناسب برای دفع سموم با شماره های مجموعه تماس بگیرید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *