دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

راهنمای خرید ایرپاد برای انتخاب بهترین گزینه

  • شقایق ایران دوست
  • ۲۱ اسفند ۱۴۰۱
  • ۰

آشنایی با راهنمای خرید ایرپاد به شما کمک می کند تا انتخابی بهتر و هدفمند تر داشته باشید در حالی که اگر با برخی نکات آشنا نباشید امکان دارید هدفونی که می خرید نتواند نیاز های شما را رفع نماید.

متصل شدن هندزفری ها به گوشی سیر بسیار جالبی را طی کرده است و امروزه بسیاری از افراد از هندزفری های بلوتوثی و یا ایرپاد استفاده می کنند. اگر شما نیز می خواهید این مدل هندزفری ها را بخرید بهتر است اطلاعاتی در این زمینه داشته باشید تا بتوانید بهترین نوع آن را انتخاب نمایید. در ادامه شما را با راهنمای خرید ایرپاد آشنا می کنیم و آگاهی های شما را در این رابطه افزایش خواهیم داد.

  بهترین هدفون های بی سیم کدام اند؟

مهم ترین نکات در راهنمای خرید ایرپاد

ایرپاد ها در برند های بسیار متفاوتی تولید می شوند و هر برند با توجه به کاربرد و مشتری های خود سعی مکی کند بهترین ویژگی ها را به این موارد اختصاص دهد. در ادامه یک سری از مهم ترین ویژگی های این هندزفری ها را برایتان بررسی می کنیم و شما می توانید با توجه به نیاز خود بهترین مدل را انتخاب کنید.

مشخص کردن هزینه

اگر می خواهید از هندزفری های بلوتوثی استفاده کنید باید ابتدا میزان هزینه های خود را مشخص کنید و هزینه ای که برای این کار در نظر دارید را بدانید. معمولا ایرپاد های ارزان که در بازار هستند خوب نمی باشند و ممکن است چند ماه بیش تر کارآیی نداشته باشند از این رو بهتر است برای این کار هزینه خوبی را در نظر بگیرید.

معمولا این ایرپاد ها برای این که بتوانند کارآیی خوب داشته باشند باید از یک تراشه با کیفیت خوب استفاده کنند و همچنین باتری های به کار رفته در ان ها باید چگالی بالایی داشته باشند تا بتوانند نیاز های شما را رد طی روز تامین کنند از این رو نیاز است تا هزینه هایی را برای آن ها به کار ببرند. معمولا ایرپاد با هزینه پایین کارآیی بالایی ندارد و بهتر است برای این که بتوانید از این ایرپاد ها بهتر استفاده کنید بهتر است کمی هزینه کرده و نوع خوب آن ها را بخرید.

راهنمای خرید ایرپاد

  •  آرون گروپس

بررسی کدک ایرپاد

کدک یکی از فناوری هایی می باشد که به انتقال صدای بهتر به شما کمک می کند از این رو زمانی که صدا را فشرده می کنید دیگر کیفیت ان تغییر نخواهد کرد. در حین خرید بهتر است این مورد را چک کنید و ببینید که کدام یکی از کدک ها از فدفون بی سیم شما پشتیبانی می کنند.

ابتدایی ترین های این فناوری SBC می باشند و از صدا با وضوح بالا پشتیبانی نمی کنند و شما نمی توانید انتقال صدای خوبی را تجربه نمایید. به صورت کلی خرید هدفونی که تنها از APTX، SBC و LDAC پشتیبانی می کنند خوب نمی باشد و شما با این کار تنها پول خود را اتلاف می نمایید.

اگر کاربر موبایل های آیفون می باشید باید بدانید که این دستگاه ها تنها از SBC و کیفیت AAC پشتیبانی می کنند ولی در صورتی که از گوشی های اندروید استفاده می کنید حق انتخاب های بسیار زیاد و متنوعی دارید و می توانید موارد بسیار زیادی را امتحان کرده و بهترین آن ها را انتخاب نمایید.

راهنمایی برای خرید هدفون بی سیم

سر هدفون

باید قبل از خرید به سر هدفون ها نیز توجه داشته باشید و این مورد را بررسی کنید که سری های هدفون شما در اندازه های متفاوتی وجود دارند و به درستی در گوش شما قرار می گیرند. اگر نوع این سری ها ژله ای باشند بهتر در گوش شما قرار می گیرند و شما می توانید با آن ها صدا های بیرونی را نیز بشنوید زیرا گوشتان مهر و موم نشده و به صورت کامل بسته نخواهند شد.

همچنین برخی از این هدفون ها دارای باله هایی می باشند که می توانند این گوشی ها را در گوش شما بیش تر نگه دارند و با دویدن و راه رفتن هدفون از گوش شما خارج نخواهد شد.

باتری هدفون های بی سیم

در این بخش از راهنمای خرید ایرپاد به شما توصیه می کنیم قبل از این که ایرپاد را تهیه کنید به عمر باتری آن توجه داشته باشید. در واقع بسیاری از تولید کنندگان بیان کرده اند که هدفون هایشان بین ۳ الی ۵ ساعت کار می کند از این رو نیاز است تا در حین خرید آن ها را بررسی کنید زیرا در برخی از موارد امکان دارد این باتری های به کار رفته حدود ۲۰ درصد از چیزی که گفته می شود کارآیی داشته باشند.

خرید هدفون بی سیم

دکمه های کنترل

برخی از ایرپاد های گران دارای دکمه های کنترل می باشند و می توانید با ان ها صدا را افزایش و کاهش دهید و همچنین برای قطع و وصل کردن تماس ها از آن ها استفاده نمایید. ایرپاد های ارزان اصلا این دکمه ها را ندارند و باید برای این کار های گفته شده از موبایل خود استفاده کنید.

لغو صدا های اضافی

بسیاری از هدفون های موجود در بازار این گزینه را دارند. در واقع این مدار های به کار رفته که صدا های اضافی را از بین می برند شارژ هدفون شما را از بین خواهند برد و شما نمی توانید برای مدت طولانی تری از آن ها استفاده نمایید.

کیف های شارژ

باید بدانید که کیف های شارژ هم نگهدارنده اند و هم می توانند هدفون های ما را شارژ نمایند. اگر می خواهید بهترین انتخاب را در راهنمای خرید ایرپاد داشته باشید باید نوعی را انتخاب کنید که کیف شارژر باید باتری های قوی تری داشته باشند. در این میان باید دقت داشته باشید که این کیف ها نیز باید از نظر مقاومت نیز مورد بررسی باشند.

برای خرید هدفون چه نکاتی را رعایت کنیم؟

میزان صدا

میزان صدا در همه ایرپاد های موجود در بازار یکسان نمی باشد و در بسیاری از آن ها باید صدا را تا میزان بسیار زیادی افزایش داد در حالی که برخی از آن ها کافی است تا صدا را در حالت عادی بگذارید. در این میان یادتان باشد که این هدفون ها برخلاف هدفون های سیمی نمی توانند به تقویت کننده ها متصل شوند از این رو باید حداکثر میزان صدای آن ها را قبل از خرید چک کنید زیرا بعدا هیچ راهی برای افزایش صدا وجود نخواهد داشت.

حال که با راهنمایی های مهم در خرید ایرپاد آشنا شدید در ادامه می توانید با راهنمای خرید شارژر و راهنمای خرید دوربین عکاسی نیز آشنا شوید و آگاهی های خود را در زمینه تکنولوژی گسترش دهید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *