دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

خرید گوسفند زنده در تهران

  • فرهاد هاشمی
  • ۱۶ اسفند ۱۴۰۱
  • ۰

 

خرید گوسفند زنده جزو آن دسته از خریدهایی است که به دانش فنی نیاز دارد. این موضوع به این دلیل اهمیت دارد که در بازار امروز گوسفند زنده با نژادهای مختلفی ارائه می‌شود و حتی ممکن است گوسفندی با ارزش پایین را به قیمت گرانتر خریداری نمایید. خوشبختانه برای خرید گوسفند زنده لازم به جستجوی طولانی مدت نیست. شما می‌توانید در بازار نیز اقدام به خرید گوسفند نمایید.

اما اگر به دنبال خرید گوسفند زنده با قیمت مناسب هستید، سایت دامکالا پیشنهاد می‌شود. این سایت با ارائه گوسفند زنده با کیفیت و قیمت پایین توانسته مشتریان زیادی را جذب کند. همانطور که اطلاع دارید گوسفند زنده با وزن قیمت گذاری می‌شود. قیمت گوسفند زنده بر حسب هر کیلوگرم می‌باشد. در سایت دامکالا انواع گوسفند زنده در وزن‌های مختلف با قیمت‌های متفاوت و مناسب قرار داده شده است.

خرید گوسفند زنده در تهران

گوسفند زنده

قیمت گوسفند زنده

عوامل زیادی بر قیمت گوسفند زنده تاثیر گذار است. از جمله این عوامل می‌توان به نژاد گوسفند زنده اشاره کرد. گوسفند زنده همانند دیگر جانداران دارای نژادهای مختلفی است که ممکن است در قیمت فروش آن تفاوتی ایجاد کند.

همچنین سه نوع کلی گوسفند زنده داریم. این سه نوع عبارتند از گوسفند شیری، پشمی و گوشتی که از روی اسم آنها می‌شود کاربردشان را حدس زد. همچنین قیمت گوسفند زنده با توجه به هر کدام از این موارد متغیر است. البته ممکن است گوسفندی دو یا هر سه ویژگی ذکر شده را داشته باشد که در قیمت آن تاثیرگذار است.

مورد بعدی و اصلی‎ترین عامل قیمت گذاری گوسفند زنده، وزن آن می‌باشد. گوسفند زنده، البته به غیر از بره که بخاطر وزن پایینی که دارد بر اساس وزن فروخته نمی‌شود، بر اساس وزن قیمت گذاری می‌شود. با توجه به نرخ بازار هر کیلوگرم گوسفند زنده قیمت گذاری و پس از وزن کشی گوسفند، قیمت نهایی اعلام و گوسفند زنده قیمت گذاری می‌شود.

 

نکاتی برای خرید

قبل از خرید گوسفند زنده بهتر است نکاتی را بدانید. این نکات هنگام خرید به شما کمک شایانی خواهد کرد. یکی از نکاتی که هنگام خرید گوسفند زنده باید به آن توجه فرمایید، سلامت آن می‌باشد. بعضا دیده شده است که هنگام خرید به این نکات توجه نمی‌شود و بعد از خرید گوشت گوسفند آن لطافت را ندارد و یا حتی برای مصرف مناسب نمی‌باشد.

بیماری‌های دامی ممکن است علاوه بر لطافت گوشت گوسفند، باعث ایجاد بیماری در انسان نیز شوند. پس لازم است هنگام خرید سلامت گوسفند را نیز در نظر داشته باشید. پرورش نادرست و تغذیه ناسالم باعث ایجاد بیماری در گوسفند زنده می‌شود. یکی از راه‌های تشخیص بیماری گوسفند زنده، توجه به دهان و بینی آن است. در صورتی که آب از دهان و بینی گوسفند زنده جاری باشد، بیمار است. همچنین هنگام خرید گوسفند زنده پشم‌های بدن گوسفند را به طرف بالا بکشید. اگر پشم به راحتی کنده شد، بیمار است.

البته تمام بیماری‌های دامی در ظاهر قابل تشخیص نیستند. ممکن است بعد از ذبح گوسفند زنده جگر یا سایر اندام‌های آن بیمار باشد. شما نمی‌توانید بعد از ذبح گوسفند زنده آن را برگردانید اما در دامکالا شرایط متفاوت است.

خرید گوسفند زنده در تهران

خرید گوسفند

پرورش گوسفند زنده در دامکالا

دامکالا یکی از مراکز بزرگ پرورش گوسفند زنده در ایران است. همچنین علاوه بر پرورش گوسفند زنده، در سایت دامکالا اقدام به فروش مستقیم آن می‌نماید. فروش گوسفند زنده در سایت دامکالا بر حسب وزن می‌باشد. در صفحه اول سایت دامکالا قیمت روز گوسفند زنده بر حسب کیلوگرم درج شده است.

همانطور که گفته شد چون دامکالا خود اقدام به پرورش گوسفند زنده می‌کند، پس سلامت آن برای دامکالا اهمیت ویژه‌ای دارد. دامکالا با رعایت تمام نکات بهداشتی در پرورش گوسفند زنده نشان اعتماد دریافت کرده و جزو سایت‌های معتبر برای خرید گوسفند می‌باشد.

این مرکز پرورش گوسفند زنده برای تغذیه دام‌های خود از باکیفیت‌ترین علوفه‌های موجود در بازار استفاده می‌کند. تغذیه مناسب گوسفندان باعث شده است میزان بیماری در دام‌های دامکالا به کمترین میزان خود برسد.

همچنین دامکالا تنها به تغذیه مناسب تکیه نکرده است. بلکه گوسفندان موجود در این دامداری به طور مرتب توسط دامپزشک مخصوص دامکالا معاینه می‌‎شوند. همچنین گوسفندان به صورت هفتگی وزن کشی می‌شوند. وزن کشی گوسفند زنده در دامکالا با جدیدترین دستگاه‌های وزن کشی انجام می‌گیرد.

با توجه به موارد ذکر شده، گوسفند زنده پرورش یافته در دامکالا جزو با کیفیت‌ترین و بهترین گوسفندان موجود در بازار است. علاوه بر این گوسفند زنده دامکالا قیمت پایینی نسبت به بازار دارد. همین قیمت پایین باعث شده است که دامکالا طرفداران زیادی کسب کند.

خرید گوسفند زنده در تهران

خرید گوسفند زنده

مزایای خرید گوسفند زنده از دامکالا

برای خریداری گوسفند زنده از بازار لازم است مسافتی را طی کنید و قیمت‌های مختلف زیادی به گوشتان بخورد. این تفاوت قیمت باعث خواهد شد گیج شوید. حتی در موارد بسیاری به دلیل نداشتن تجربه خرید گوسفند زنده، ممکن است گوسفند بیمار خریداری نمایید. اما همانطور که گفته شد دامکالا به بهداشت اهمیت زیادی قائل است. همین موضوع سبب شده است که گوسفندان موجود در این سایت از نظر سلامتی در درجه استاندارد قرار داشته باشند.

اما فرق دامکالا با دیگر مراکز خرید گوسفند زنده چیست؟ یکی از تفاوت‌های اساسی که دامکالا با دیگر مراکز فروش گوسفند زنده دارد این است که دامکالا خود مستقیما بعد از پرورش گوسفند زنده اقدام به فروش آن می‌کند. این موضوع از این جهت اهمیت دارد که به دلیل کوتاه شدن دست دلالان و واسطه‌ها قیمت گوسفند زنده کمتر از بازار می‌شود. موضوع دیگر بحث حمل و جا به جایی گوسفند زنده است.

در بسیاری از موارد شما بعد از خرید گوسفند زنده باید یک وسیله نقلیه مناسب برای حمل گوسفند زنده کرایه کنید. اما دامکالا برای شهر تهران و کرج ارسال رایگان دارد. این موضوع باعث راحتی شما خواهد بود. چرا که شما بعد از خرید گوسفند زنده از سایت دامکالا دیگر نیازی به مراجعه به مکان خاصی ندارید و گوسفند زنده را در محل مورد نظر دریافت خواهید کرد.

همچنین با توجه به این که مراجعه به سایت دامکالا و خرید اینترنتی برای مشتریان راحت است و تنوع گوسفند زنده در این سایت باعث خرید بهتر شما خواهد شد. که این موارد نیز جزو مزایای خرید گوسفند زنده از سایت دامکالا می‌باشد. شما تنها با چند کلیک ساده و وارد کردن اطلاعاتتان گوسفند زنده مورد نظر را با قیمت مد نظر و مناسب خریداری خواهید کرد.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *