دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تفریحاتی که مسافران در شیراز از دست نمی ‌دهند

  • فرهاد هاشمی
  • ۱۵ اسفند ۱۴۰۱
  • ۰

شهر شیراز با زیبایی‌های فوق العاده و بی‌مثال تاریخی و فرهنگی که دارد باعث شده تا انتخاب بسیاری از گردشگران ایرانی و خارجی باشد. مراکز تفریحی این شهر آن‌قدر هیجان انگیز و متنوع هستند که می‌توانند هر سلیقه و سن و سالی را راضی کنند. در سفر به این شهر هیجان انگیز ، در کنار خرید بلیط و رزرو هتل های خوب این شهر مانند هتل ارگ شیراز نباید رفتن به مراکز تفریحی را فراموش کنید. در این مطلب قصد داریم به معرفی تفریحاتی که نباید در شهر شیراز از دست دهید بپردازیم، پس با ما همراه شوید.

تفریحاتی که مسافران در شیراز از دست نمی ‌دهند

ایران لند، مجتمع تجاری خلیج فارس

این مجتمع تجاری درست در قلب خود یک بخش تفریحی و رفاهی دارد که مساحت این بخش به ۲۸۸۰۰ متر مربع می‌رسد. بازدیدکنندگان می‌توانند در این مجموعه بیش از ۱۰۰ بازی هیجان انگیز و متنوع را تجربه کنند،‌ در واقع می‌توان گفت که ایران لند بزرگ‌ترین سالن سرپوشیده بیلیارد در ایران را دارد که در آن ۲۵ میز بازی قرار گرفته است.

در این مجموعه سالن بولینگ، شهربازی و سینما وجود دارد. شش سالن سینما که ۲۳۹ نفر ظرفیت دارند بر اساس آخرین متدهای پخش صوت، یکی از بروزترین مراکز تفریحی در شهر شیراز به حساب می‌آیند.

مجتمع ورزشی تفریحی تپه کاج

اگر از طرفداران بازی و سرگرمی در یک محیط باز هستید، مجتمع ورزشی تفریحی تپه کاج می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. این مجموعه ورزشی در دل طبیعت قرار گرفته و می‌تواند میزبان خوبی برای شما باشد. این مجموعه ورزشی از درختان کاج در مساحت چهار هکتار پوشیده شده است. در این مجموعه می‌توانید تفریحاتی مانند بانجی جامپینگ، کارتینگ، پینت بال و… را تجربه کنید.

شهربازی گاندو

اگر در شهر شیراز به دنبال بروزترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌های بازی هستید شهربازی گاندو را حتما انتخاب کنید. به این خاطر که می‌تواند لحظه‌ای تکرار نشدنی را برای شما بسازد. یکی از ویژگی‌های خاص این شهربازی سالن تولد آن است که با در اختیار داشتن یک فضای خاص می‌تواند تا ۱۰۰ نفر را میزبانی کند. در کنار تمام این نکات گفته شده غرفه‌های عکاسی، گریم، چاپ عکس بر روی تی‌شرت و لیوان قرار دارد که برای کودکان و بزرگسالان جذاب است.

تفریحاتی که مسافران در شیراز از دست نمی ‌دهند

پارک کوهستانی دراک

پارک کوهستانی دراک یکی از مکان‌های تفریحی شهر شیراز است. این پارک ۵۸۰ هکتار مساحت داشته که می‌توانید از وسایل مختلفی مانند زیپ لاین، تله کابین و چرخ و فلک بزرگ آن استفاده کنید. از طرفی دیگر پارک کوهستانی دراک مکان اقامتی بسیار خوبی محسوب می‌شود به این خاطر که در آن یک هتل با کیفیت ساخته شده است. در این پارک مسیرهای مخصوص دوچرخه سواری و پیاده روی قرار دارد که از دیگر زیبایی‌های این پارک محسوب می‌شود.

لونا پارک

لونا پارک در بخش شمالی شهر شیراز قرار گرفته است و با دروازه قرآن هم‌جوار بوده که همین موضوع باعث محبوبیت زیاد این پارک می شود. این پارک در کنار تمام خصوصیت‌های معمولی که پارک‌های دیگر دارند می‌تواند ساعت‌های طولانی مردم محلی و مسافران را به خود سرگرم کند.

امنیت بالای لونا پارک و هوای خوب آن از جمله ویژگی‌های مثبت این پارک محسوب می‌شود. از جمله امکانات تفریحی که در این پارک قرار دارد می‌توان به چرخ­وفلک، شهربازی با ترن هوایی، نمازخانه، غرفه‌های خوراکی و… اشاره کرد.

پارک جنت

پارک جنت شیراز را می‌توان یکی از زیباترین پارک‌های این شهر دانست. این پارک با وجود راهروهای گوناگون و احاطه شده با درختان سرو و کاج تصویری بسیار زیبا مقابل چشمان شما می‌سازد. این پارک قدیمی ‌ترین پارک در شهر شیراز است که ۵۴ هکتار وسعت دارد.

از جمله امکانات این پارک می‌توان به بوفه مواد غذایی، نمازخانه، فضای سرسبز چشم نواز، آب‌نماهای سراسری، مکان مناسبی برای کمپ نوروزی مسافران و… اشاره کرد.

مجموعه تفریحی و ورزشی کوثر

این مجموعه در شیراز، به عنوان یک مجموعه بسیار کامل از تفریحاتی در نظر گرفته می شود که مسافران زیادی را به خود جلب می­کند. این مجموعه در بلوار فرهنگ قرار گرفته است و شامل بخش‌های مختلفی مانند استخر، شهربازی و دیگر قسمت‌های ورزشی می‌شود.

یکی از بهترین بخش‌های این مجموعه پارک آبی آن است. این پارک آبی با در اختیار داشتن امکانات تفریحی متنوع، یک تفریح بسیار دوست داشتنی و هیجان انگیز برای شما ایجاد خواهد کرد. علاوه بر این‌ها، در این مجموعه می‌توانید از بخش‌های دیگری مانند ورزش‌های رزمی، آمادگی جسمانی، ژیمناستیک، بدنسازی، پارک آبی، آب ‌درمانی، بیلیارد و… لذت ببرید.

نکته لازم به ذکر این است که پارک آبی و استخر این مجموعه کاملا از نظر بهداشتی سالم هستند و یکی از بهترین مراکز ورزشی شهر شیراز محسوب می‌شوند. استخر آبی این مجموعه شامل چاله فضایی، سونا خشک، توپ موج، سونای بخار، استخر، جکوزی، سرسره‌های مهیج مختلف و… می‌شود.

تفریحاتی که مسافران در شیراز از دست نمی ‌دهند

شهر بازی مجتمع ستاره فارس

مجتمع ستاره فارس یکی دیگر از بهترین مراکز خرید و تفریحی شهر شیراز به حساب می‌آید. در اکثر روزهای سال شاهد جمعیت زیادی در این مرکز تجاری و تفریحی خواهید بود. این مرکز خرید علاوه بر مغازه‌های متنوع و لوکس، شهربازی سرپوشیده نیز دارد.

این شهربازی، شهر شادی نامیده می‌شود و بهترین گزینه برای افرادی است که با کودکان خود به خرید می‌آیند. البته در کنار کودکان، افراد بزرگسال هم می‌توانند از بخش‌های مختلف این شهربازی مانند سالن بولینگ و سالن بیلیارد استفاده کنند.

در این شهربازی سرپوشیده آنقدر امکانات و آیتم‌های مختلفی وجود دارد که می‌تواند ساعت‌ها کودکان را سرگرم خود کند. اما از شهربازی این مجموعه که بگذریم مجتمع ستاره فارس دارای امکانات خدماتی و رفاهی مانند کافی شاپ، فودکورت، پارکینگ، نمازخانه و… است.

بنابراین می‌توانید ساعت‌های طولانی بدون اینکه نگرانی بابت امکانات داشته باشید در این مجتمع خرید و تفریح کنید. اگر برای اقامت خود در شیراز به دنبال هتلی هستید که دسترسی آسانی به مکان‌های تفریحی این شهر داشته باشد، پیشنهاد ما اقامت در هتل ارگ شیراز است.

این هتل موقعیت مکانی بسیار خوبی دارد به طوری که به آسانی و با صرف مدت زمان کمی می‌توانید خود را هم به مکان‌های تفریحی و هم به جاذبه‌های دیدنی مانند باغ ارم، ارگ کریم‌خانی، حافظیه و سعدیه برسانید.

 رزرو متنوع ترین هتل های شیراز در فلای تودی

هنگامی که به یک شهر سفر می‌کنید، علاوه بر اینکه دوست دارید مکان‌های تاریخی و مراکز خرید آن را ببینید قطعا به تفریحات مهیج نیاز خواهید داشت. شهر شیراز در کنار تمام بناهای تاریخی و مراکز خرید متنوع خود از امکانات تفریحی بسیار فوق‌العاده‌ای نیز برخوردار است.

برای رزرو متنوع ترین هتل های شیراز می‌توانید به سایت فلای تودی مراجعه کنید. در این سایت با یک مقایسه ساده میان امکانات و قیمت اتاق ها به راحتی می‌توانید مناسب ترین گزینه را با توجه به بودجه خود رزرو کنید. فلای تودی ارزانترین مرجع خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل با پشتیبانی ۲۴ ساعته، باکیفیت‌ترین خدمات سفر را در اختیار شما قرار می‌دهد.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *