دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ در سال ۲۰۲۳

  • حکیمه فهیمی
  • ۳ اسفند ۱۴۰۱
  • ۰

در این مطلب سعی داریم تا از بین اسمارتفون های محبوب سامسونگ، به معرفی بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ در سال ۲۰۲۳  بپردازیم. با ما همراه ما باشید.

در مطلب پیش رو سعی داریم به معرفی بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ در سال ۲۰۲۳ پرداخته تا اگر از طرفداران بازی های موبایلی هستید در این زمینه اطلاعات بیشتری به دست آورید و بر اساس بودجه خود اقدام به خرید گوشی گیمینگ سامسونگ مدنظر نمایید.

معرفی بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ در سال ۲۰۲۳

امروزه گوشی های هوشمند در حال تبدیل شدن به ابزارهایی برای اجرای بازی های باکیفیت بالا هستند و احتمالا تحول عظیمی در دنیای گیمینگ ایجاد کنند. زیرا بهترین گوشی های گیمینگ با داشتن عملکرد سریع، نمایشگر باکیفیت و بزرگ، عمر باتری مطلوب و قابلیت های سفارشی برای اجرای بازی تجربه فوق العاده ای از بازی را به همراه آورند.

ناگفته نماند انتشار اخبار مبنی بر تاریخ ارائه بازی های مشهور کنسولی که یکی بعد از دیگری در حال وارد شدن به پلتفرم اندروید و آیفون می باشند، دیگر به آسانی می توان آینده بازی های موبایلی را روشن تصور نمود. بازی هایی که در اکثر موارد چیزی کمتر از نسخه های مشابه کنسولی نداشته و حتی در مواردی عملکردی فراتر از انتظار دارند.

ولی در این پلتفرم هم مشخصات سخت افزاری متناسب با هر بازی، موضوعی است که برای گیمرها اهمیت دارد. موضوعی که بایستی هنگام خرید گوشی، به جنبه های مختلف آن بسیار دقت داشت تا در تجربه های گیمینگ ضعف پیش بینی نشده مشاهده نشود.

در میان انواع برندهای موبایلی که گوشی های مخصوص بازی ارائه می دهند سامسونگ یکی از برندهای کهنه کار و موفق این بازار موبایل محسوب می شود که برخی اسمارتفون های آن برای گیمینگ فوق العاده هستند. به طوری که این شرکت با برندهای بزرگ در رقابت تنگاتنگ به سر می برد.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

به ویژه در بحث گوشی های پرچمدار که با توجه به کیفیت بالا و استفاده از فناوری های جدید و کارامد، مورد تحسین و توجه بسیار کاربران قرار گرفته اند. در مقالات قبلی با بهترین گوشی های گیمینگ ۲۰۲۳ آشنا شدید در ادامه مطلب قصد داریم بهترین گوشی های برند سامسونگ در سال ۲۰۲۳ که مناسب گیمینگ هستند را به شما معرفی نماییم. پس تا پایان همراه ما باشید.

۱.گلکسی اس ۲۳ اولترا

سامسونگ گلکسی اس ۲۳ اولترا یکی از بهترین گوشی های اندرویدی حال حاضر می باشد که البته قیمت بالایی دارد. ولی در مقابل امکانات خیلی خوبی را در اختیار کاربران قرار می دهد. محصولی که هم از نظر سخت افزاری قوی بوده و هم ویژگی های جذاب زیادی دارد.

می توان گفت گلکسی اس ۲۳ اولترا یک پک تمام عیار است که تجربه خوبی از یک گوشی پرچمدار با امکانات فوق العاده را پیش روی کاربر می گذارد. کیفیت ساخت بالا، تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۲، نمایشگر بسیار باکیفیت همگی آن را برای گیمینگ فوق العاده می نماید.

بررسی ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری این گوشی نشان می دهد سامسونگ یکی از قدرتمندترین اسمارتفون های خود را در سال ۲۰۲۳ روانه بازار نموده که از پس هر کاری بر می آید و برای بازی گزینه فوق العاده ای است. پردازش های سنگین برای اس ۲۳ اولترا به راحتی صورت گرفته و به سختی گرم می شود.

ضمنا در این گوشی قابلیتی با تمرکز بر گیمینگ اضافه شده که به کاربر اجازه می دهد تا گوشی را به یک شارژر سازگار با آن وصل کرده و انرژی مورد نیاز جهت عملکرد بهتر سخت افزار فراهم شود. لزوما به معنی شارژ گوشی نیست. این قابلیت برای افرادی مناسب بوده که می خواهید تایم طولانی گیمینگ داشته باشند ولی نمی خواهند گوشی را همزمان با بازی شارژ کنند.

زیرا با این کار به دستگاه فشار بسیاری وارد می شود و طول عمر دستگاه هم کاهش می یابد. در مجموع اگر به دنبال بهترین تجربه گیمینگ با گوشی های سامسونگ هستید و قیمت بالای گوشی برای شما اهمیتی ندارد، می توانید گلکسی اس ۲۳ را امتحان نمایید.

۲. گلکسی اس ۲۲ اولترا

گوشی دیگر سامسونگ که در فهرست بهترین گوشی های مخصوص بازی سال ۲۰۲۳ قرار می گیرد، گلکسی اس ۲۲ اولترا است. اگر قصد خریداری اسمارتفونی با مشخصات فنی مطلوب برای اجرای بازی های سنگین را دارید می توانید روی گلکسی اس ۲۲ اولترا حساب کنید.

نمایشگر ۶.۸ اینچی با وضوح تصویر ۱۴۴۰*۳۰۸۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز قادر به نمایش تصاویر با بهترین کیفیت خواهد بود. قلب تپنده گوشی نیز از تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل ۱ انرژی می گیرد و پردازنده گرافیکی آدرنو ۷۳۰ آن را همراهی می کند که برای انواع گیمینگ و اجرای برنامه عملکرد مطلوبی دارد.

از دیگر ویژگی های این گوشی می تواند به استاندارد ip68، دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسل، اسپیکرهای استریو، پشتیبانی از قلم استایلوس، باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعتی و قابلیت شارژ سریع ۴۵ وات اشاره نمود که آن را به یک گوشی با ارزش خرید بالا برای گیمینگ در سال ۲۰۲۳ تبدیل می نماید.

۳. گلکسی زد فولد ۳

گلکسی زد فولد ۳ نیز از گوشی های گران قیمت و قوی محسوب می شود که می توانید برای انواع پردازش های سنگین به ویژه گمینگ روی آن حساب کنید. محصولی که برند سامسونگ در ساختش سنگ تمام گذاشته و به خوبی در بازار گوشی های پرچمدار خودنمایی می کند.

این گوشی تاشو از نمایشگر بسیار بزرگ ۷.۶ اینچی بهره می برد که تجربه بسیار باکیفیت و هیجان انگیزی از بازی را در اختیار کاربر می گذارد. ضمنا تراشه ۵ نانومتری اسنپدراگون ۸۸۸، ۱۲ گیگابایت رم، پشتیبانی از قلم استایلوس، حافظه ذخیره سازی ۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت، باتری ۴.۴۰۰ میلی آمپر ساعت، فست شارژ ۲۵ وات و اسپیکرهای استریو از ویژگی های اصلی آن به شمار می روند.

این موارد گلکسی زد فولد ۳ را به گزینه ای مناسب برای هر کاربری از جمله بازی های سنگین تبدیل می کند. در مجموع این گوشی سامسونگ برای افرادی که می خواهند تجربه کار با یکی از پرچمداران این برند را داشته باشند انتخاب وسوسه انگیزی خواهد بود.

۴. گلکسی اس ۲۱ اف ای فایوجی

حال که با چند گوشی پرچمدار گران قیمت مخصوص بازی برند سامسونگ آشنا شدید خوب است که با گلکسی اس ۲۱ اف ای که یکی از پرچمداران اقتصادی این برند در سال ۲۰۲۳ محسوب می شود، نیز آشنا شوید. این اسمارتفون در زمینه های متعددی از جمله بازی های سنگین عملکرد خیلی خوبی از خود نشان داده است.

سامسونگ گلکسی اس ۲۱ اف  ای را در دو نسخه به فروش می رساند یکی با تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام و دیگری اگزینوس ۲۱۰۰ که نسخه دوم در بازار کشور به راحتی قابل خرید است. تراشه اگزینوس ۲۱۰۰ از هشت هسته پردازشی بهره می برد و پردازنده گرافیکی مالی جی ۷۸ آن را همراهی می کند.

در مجموع این گوشی با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت، حافظه رم ۸ گیگابایت می تواند با افتخار در لیست بهترین گوشی های مخصوص بازی برند سامسونگ در سال ۲۰۲۳ قرار گیرد.

گوشی گیمینگ خوب باید چه مشخصاتی داشته باشید؟

از مشخصات گوشی گیمینگ خوب عبارتند از:

  • شارژدهی بالا
  • تراشه قدرتمند
  • نمایشگر بزرگ و باکیفیت و نرخ نوسازی قابل توجه
  • سیستم خنک کننده خاص
  • امکانات نرم افزاری ویژه بازی ها مانند قطع اعلان پیام ها

دقیقا شبیه رایانه های شخصی و لپ تاپ که گرافیک عامل تعیین کننده بازی با این سیستم ها محسوب می شود در گوشی هوشمند نیز تراشه حرف اول را برای گیمینگ موبایلی می زند. همچنین امکاناتی مانند نوع و نرخ تازه سازی نمایشگر و اسپیکرهای استریو می توانند عیار بازی گوشی را تعیین نمایند.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *