دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

نگاهی به موزه ملی تایلند و دیدنی هایش

  • سمیه نیک فرجام
  • ۱۹ بهمن ۱۴۰۱
  • ۰

موزه ملی تایلند یکی از دیدنی های تاریخی این کشور است. این موزه در بانکوک واقع شده و دارای ۱۲ سالن می باشد. در این مجموعه اشیا باستانی و عتیقه های قدیمی نگهداری می شوند.

تایلند یکی از کشورهای گردشگری برای گردشگران ایرانی است. اغلب گردشگران این کشور را با وجود جاذبه های طبیعی ان به خاطر دارند اما ما در این بخش با یکی از جاذبه های تاریخی و فرهنگی آن که موزه ملی تایلند در بانکوک است، آشنا می شویم.

موزه ملی تایلند

دیدنی های موزه ملی تایلند:

این موزه در میان مهم ترین موزه های این کشور قرار دارد. در این مجموعه می توانید، انواعی از عتیقه ها، اشیای قیمتی و … را مشاهده نمایید. این موزه دارای ۱۲ سالن مجزا و مختلف بوده که شما در هر یک از بخش های آن می توانید با اشیای مختلفی آشنا شوید. این مجموعه امروزه از دیدنی های تایلند است.

موزه معروف تایلند

هر یک از این سالن ها مرتبت با موضوعات مختلفی بوده و برخی از آثار موجود در آن متعلق به پیش از میلاد مسیح هستند. عتیقه های باستانی در این مجموعه بازدیدکنندگان زیادی دارد. برخی از این اشیا متعلق به زمان راماها بوده که شما می توانید از ان ها بازدید کنید.

موزه دیدنی تایلند

پیشینه تاریخی موزه:

پیش از هر چیز بهتر است، اشاره ای تاریخی به قدمت این موزه داشته باشیم. موزه بانکوک که امروزه یکی از جاذبه های دیدنی و مهم در این کشور است، مقصد بسیاری از گردشگران بوده است. تاریخ و فرهنگ این موزه بسیار بالا بوده و یکی از جاذبه های جنوب شرقی آسیا می باشد.

  •  آرون گروپس

موزه تایلند

معماری این موزه متعلق به قرن ۱۸ بوده و به خودی خود جذابیت های شگفت انگیزی برای گردشگران دارد. همچنین این موزه مجموعه ای از آثار باستانی و قدیمی را در خود جا داده است. شاید یکی از بخش های جالب و جذاب در این موزه وجود چندین فرهنگ و معرفی آن ها باشد. شما با بازدید از این موزه می توانید، فرهنگ های مختلف دنیا را بیشتر بشناسید.

در این موزه یک راهنمای انگلیسی زبان وجود دارد که شما در مسیرهای مختلف هدایت کرده و با بخش های مختلف این مجموعه شما را آشنا خواهد کرد. این مجموعه دارای انواعی از صنایع دستی، گردشگری و … بوده که شما از دیدن آن ها لذت خواهید برد.

موزه محبوب تایلند

آثار موجود در موزه:

در موزه ملی تایلند می توانید با اشیای باستانی آشنا شوید. این اشیا عتیقه بوده و قدمت بسیار زیادی دارند. بسیاری از این اشیا متعلق به قرن ۱۸ و برخی نیز متعلق به سلسله راماها هستند. این مجموعه دارای ۱۲ سالن مجزا است که شگفتی های زیادی برای گردشگران دارد.

آثار موجود در این مجموعه شامل سرامیک های باستانی، پارچه های ابریشمی، سازهای موسیقی سنتی، سنگ های زینتی، سنگ های باستانی و … هستند. دستور اولیه جمع آوری این عتیقه ها از پادشاه تایلندی، رامای پنجم بوده و امروزه این مجموعه فرهنگی تاریخی را راه اندازی کرده اند.

موزه تاریخی تایلند

در نزدیکی این موزه نیز با یکی از بهترین پارک های ملی تایلند آشنا شوید. این کشور جاذبه های دیدنی بی شماری داشته و هر ساله علاقه مندان زیادی از ایران به این نواحی سفر می کنند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *