دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

با خلاقانه ترین هدایای تبلیغاتی آشنا شوید

  • فرهاد هاشمی
  • ۱۶ بهمن ۱۴۰۱
  • ۰

از بین هدایای تبلیغاتی که تا امروز گرفتید، برند کدام یک در خاطرتان مانده است؟ هدایای تبلیغاتی کاربردی و خلاقانه، نقش موثری در به خاطر سپردن نام برند دارند. شما می‌توانید با کمی خلاقیت، هدیه‌های کاربردی مثل سررسید، تقویم یا لیوان را طوری طراحی کنید که کاربر با هربار استفاده از آن، برندتان را به خاطر بیاورد. در این مطلب، به بخشی از خلاقانه‌ترین هدیه‌های تبلیغاتی اشاره کردیم. اگر قصد دارید در ذهن مخاطبانتان باقی بمانید، استفاده از هدایای تبلیغاتی خلاقانه برگ برنده شما برای تبدیل آن‌ها به مشتری وفادار خواهد بود.

با خلاقانه ترین هدایای تبلیغاتی آشنا شوید

۱- ست مدیریتی؛ هدیه‌ تبلیغاتی لوکس

ست مدیریتی از آن دست هدایای تبلیغاتی خلاقانه و خاص بوده که بر‌اساس سلیقه شما، اصالت و قدمت برندتان را به مخاطب‌ می‌ساند. این سری از پیشنهاد هدایای تبلیغاتی، مناسب سازمان‌های B2B است. اقلام و لوازم در ست مدیریتی توکاگیفت، شامل ترکیبات زیر است:

  • سه تکه شامل خودکار، ساعت رومیزی، جاسوئیچی
  • سه تکه شامل پاوربانک، خودکار، جاسوئیچی
  • دو تکه ست ماشین حساب و خودکار
  • سه تکه ست پاوربانک، هدست و هندزفری
  • پنج تکه شامل ست جاکارتی، ساعت مچی، جاسوئیچی، خودکار و روان نویس

ست مدیریتی را می‌توانید بر اساس سلیقه‌ و نوع کسب‌و‌کارتان بچینید. برای مثال، اگر کسب‌و‌کارتان مربوط به وسایل هوشمند است، ست سه تکه حاوی پاوربانک، هدست و هندزفری را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

۲- تقویم‌های رومیزی چند کاره؛ از بهترین هدایای تبلیغاتی کاربردی

اگر خرید گیفیت تبلیغاتی و تقویم را دارید، با کمی خلاقیت می‌توانید آن را به‌ خلاقانه تقویمی چندکاره تبدیل کنید. به‌این ترتیب، در ذهن مخاطبان ماندگار خواهید ماند. مثلا در نمونه‌ای از تقویم‌های رومیزی، فضایی برای قرار دادن گلدانی کوچک مثل کاکتوس مینیاتوری وجود دارد.

این نوع هدایای تبلیغاتی خلاقانه، بهترین گزینه برای شرکت‌ها و سازمان‌هایی است که در حوزه محیط زیست، کشاورزی، کاشت گیاه فعال هستند. البته قابلیت طراوت بخشی آن به گونه‌ای است که هر سازمان، برای نشان دادن مسئولیت اجتماعی خود مبنی بر حمایت محیط زیست، این هدیه خلاقانه جذاب را می‌تواند به مخاطبانش ارائه دهد.

۳- ساعت رومیزی؛ هدیه تبلیغاتی ارزان و خلاقانه برای تمام زمان

ساعت از سری هدایای تبلیغاتی است که در همه زمان‌ها و برای تمام سازمان‌ها کاربرد دارد. یک ساعت ساده که عقربه‌های تکراری را نشان می‌دهد، ارزش افزوده‌ای برای برند شما نخواهد داشت. برای خاص‌تر شدن کادوی تبلیغاتی‌ می‌توانید از ساعت‌هایی با پایه‌های چوبی خاص یا طرح‌های خلاقانه‌ بدون عقربه استفاده کنید. این ساعت‌های چوبی باکیفیت و قدرت برند شما را در هر لحظه برای مشتری تداعی می‌کند.

۴- ست رومیزی چوبی خلاقانه؛ مناسب‌ترین هدیه تبلیغاتی برای اداره‌ها

ست‌های رومیزی بهترین هدایای خلاقانه و کاربردی است که به مشتریان‌ خود هدیه دهید. مثلا نمونه‌ای از این ست‌ها، ترکیبی از جای کارت، جای خودکار، ساعت مچی، جاموبایلی و حتی تقویم است. ست رومیزی خلاقانه، به صورت کاربردی، چند جایگاه مختلف برای قرار دادن وسایل دارد. در نتیجه از شلوغ شدن میز کار جلوگیری می‌کند. ضمن اینکه هر روز در مقابل چشمان مشتری است. این ست در انواع فلزی و چوبی وجود دارد. نوع چوبی آن کیفیت بهتر و ظاهر شیک‌تری دارد.

با خلاقانه ترین هدایای تبلیغاتی آشنا شوید

هدیه تبلیغاتی خلاقانه چه تاثیری بر سازمان دارد؟

برای هدیه دادن به مشتریان‌، بهتر است خلاقیت را چاشنی آن کنید. خرید گیفت تبلیغاتی خلاقانه، برند شما را خاص و به یادماندنی می‌کند. به این ترتیب، در میان انواع هدایای تبلیغاتی سازمان‌های دیگر، خلاقیتتان، باعث افزایش قدرت برند و ماندگاری شما خواهد شد.

در هدایای تبلیغاتی خلاقانه با ویژگی‌های خاصی که دارند، با هزینه‌ای به صرفه‌ برند شما را برای همیشه در ذهن مخاطبانتان باقی نگه می‌دارند. در ادامه به بررسی مزایا و تاثیر این هدایا می‌پردازیم.

افزایش وفاداری مخاطبان‌؛ اصل تاثیرگذاری هدایای تبلیغاتی

اگر هدیه تبلیغاتی به‌صورت خلاقانه و خاص باشد، وفاداری مخاطبان‌ را نسبت به برند افزایش می‌دهد. خلاقیت در هدایای تبلیغاتی مخاطبانتان را تبدیل به مشتریان وفاداری می‌کند که همیشه برند شما را با شعار تبلیغاتیتان به خاطر خواهند داشت. در نتیجه ارتباط ماندگاری بین شما و مخاطب برای همیشه باقی خواهد ماند.

افزایش قدرت برند؛ عامل جذب مشتریان جدید

کدام سازمان یا شرکتی از افزایش مشتری ناراضی است؟ یکی از راه‌هایی که به شما در جذب مخاطب و تبدیل او به مشتری کمک می‌کند، خرید هدایای تبلیغاتی خاص است. خلاقیت در هدیه تبلیغاتی، قدرت و ماندگاری برند سازمانی‌تان را افزایش می‌دهد. همچنین به خوبی می‌تواند برند شما را برای مخاطبانی که هنوز تبدیل به مشتری نشدند، معرفی کند.

با خلاقانه ترین هدایای تبلیغاتی آشنا شوید

ایجاد حس ارزشمندی برای مخاطب؛ صمیمیتی که منجر به خرید بیشتر خواهد شد

هدیه گرفتن همیشه حس خوبی القا می‌کند؛ به‌خصوص اگر خاص و متفاوت باشد. اگر کاری کنید که مخاطب احساس خاص و ارزشمندی پیدا کند، برای همیشه به خدمات و محصولاتتان اطمینان خواهد کرد. حتی برند شما را به دیگران نیز معرفی می‌کند. وقتی محصول تبلیغاتی خاص و متفاوت به مخاطبانتان هدیه می‌دهید، آن‌ها جذب خلاقیت برند شما خواهند شد. در واقع نشان می‌دهید برای او ارزش قائل هستید. در نتیجه او حس صمیمیت با برند شما خواهد داشت که به جای خرید از سایر رقبایتان، شما را انتخاب می‌کند.

لیستی از هدایای تبلیغاتی خلاقانه و کاربردی در توکاگیف

برای تبلیغ حرفه‌ای‌تر می‌توانید برند یا نام سازمانتان را به صورت لیزری بر روی هدیه تبلیغاتی حک کنید. درنتیجه، هدایای تبلیغاتی خلاقانه همراه با اسم برندتان، همیشه در یاد مشتری خواهد ماند. برای این‌کار می‌توانید از خدمات توکاگیفت استفاده کنید. در توکاگیفت نمونه‌های متنوع‌ و خلاقانه‌ای از سری هدایای تبلیغاتی خاص، شامل پایه نگهدارنده موبایل و اسپیکرهای چوبی و ست رومیزی همراه با گلدان عرضه شده است. سفارش خود را از طریق سایت tokagift.com ثبت کرده  و برای دریافت مشاوره خرید از طریق تماس با شماره ۰۹۱۲۳۷۰۵۹۰۸ با کارشناسان توکاگیفت در ارتباط باشید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *