دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

معرفی مناطق کوهستانی رامسر برای اجاره ویلا در رامسر

  • فرهاد هاشمی
  • ۲۴ دی ۱۴۰۱
  • ۰

رامسر بدون شک یکی از شهرهای شمالی ایران است که هر خانواده‌ای دوست دارند حداقل یک شب را در طبیعت بکر و چشم‌نواز آن سپری کنند، به‌طوری که اجاره ویلا در رامسر تبدیل به یک کسب‌وکار برای اهالی این منطقه شده است. لقب عروس ایران بدون دلیل به این شهر اختصاص داده نشده است. رامسر یکی از سرسبزترین، خوش آب‌وهواترین و توریستی‌ترین شهرهای خطه شمالی کشور است که هرساله پذیرای تعداد بسیار زیادی مهمان از سرتاسر کشور و حتی خارج از کشور است. سواحل نیلگون با آب تمیز، امکان دسترسی به جنگل‌های سرسبز و معتدل، آب‌وهوای عالی، مراکز خرید، مراکز تفریحی و مناطق تاریخی همگی دست در دست هم گذاشته‌اند تا هر مسافری را به سمت خود جذب کنند. با فرارسیدن فصل بهار و تابستان مسافران زیادی قصد مسافرت به شهر رامسر را دارند. برخی از آن‌ها برای دسترسی به مراکز تفریحی، مراکز خرید و مناطق تاریخی اقدام به اجاره ویلا در داخل شهر رامسر می‌کنند. برخی دیگر، برای دسترسی به دریا، ویلاهای مشرف به دریا را انتخاب می‌کنند و برخی دیگر، برای بهره بردن از هوای دل‌انگیز کوهستان و ویو ابدی آن، ویلاها و کلبه‌های چوبی کوهستانی را برای اقامت خود رزرو می‌کنند. اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که برای اقامت در کوهستان قصد اجاره ویلا در رامسر مشرف به جنگل را دارید، باید با مناطق توریستی کوهستانی رامسر آشنا باشید.

معرفی مناطق کوهستانی رامسر برای اجاره ویلا در رامسر

راهنمای معرفی مناطق کوهستانی رامسر برای اجاره ویلا در رامسر

رامسر به‌عنوان غربی‌ترین شهرستان استان مازندران، در مرز این استان با استان گیلان قرار گرفته است و با شهرستان چابکسر همسایه است. آب‌وهوای چهارفصل، مراکز تفریحی و توریستی متعدد و متنوع، راه‌های دسترسی عالی و برخورداری از فرودگاه، از جمله دلایلی است که توریست‌ها و مسافران را در هر چهار فصل سال به سمت خود می‌کشاند.

برای اجاره ویلا در رامسر از علی بابا تنها کافی است وارد وبسایت Alibaba.ir شده و ویلای مناسب و دلخواه خود را انتخاب کنید. برخی از مناطق توریستی و تفریحی رامسر شامل موارد زیر هستند:

مجموعه شهربازی و تله‌کابین رامسر، پارک جنگلی و مجموعه اردویی میرزا کوچک‌خان، ساحل دریا، روستای جواهرده، پارک جنگلی صفارود، جنگل‌های دالیخانی، کاخ مرمر، پلاژهای ساحلی، قله مارکوه، بلوار رامسر (کازینو سابق)، بازارچه سنتی و چشمه آب گرم.

از این بین اما قلعه مارکوه، آبشار ایج، کوه‌های دیلمان و لاهیجان، چشمه‌های آب گرم، آبشار ازارک، روستای جواهرده، پل معلق، جنگل دالخانی، غار لوکا، روستای جنت، آبشار صفارود و پارک جنگلی هزارپله واقع در بام رامسر و مجموعه تله کابین، جزو مناطق کوهستانی شهر رامسر به شمار می‌روند و برای اجاره ویلا در رامسر، ایده‌آل به نظر می‌رسند.

کوه‌های رامسر که جزو پرطرفدارترین مناطق گردشگری این منطقه هستند را می‌توان به شرح زیر معرفی کرد:

  • وژک کوه با آثار باستانی فراوان.
  • کوه بن کوه بسیار سرسبز و دیدنی.
  • زرود کوه با بیش از ۳۰۰۰ متر ارتفاع.
  • بزابن کوه با ارتفاعی بیش از ۳۳۰۰ متر.
  • لپاسر کوه با ارتفاعی بیش از ۳۲۰۰ متر.
  • شیطان کوه پر از گل و گیاه در فصل گرم سال.
  • کوه زرین پشت با شباهتی تماشایی به زین اسب.
  • سیاه کند کوه با مراتع سرسبز در فصل گرم سال.

قلعه مارکوه

قلعه مارکوه یکی از  جاذبه‌های توریستی کوهستانی رامسر است که همواره مسافران را به سمت خود می‌کشاند. قدمت این بنای تاریخی قلعه مانند به پیش از قرن سوم شمسی برمی‌گردد. با فتح قلعه، نمای بسیار زیبایی از شهر رامسر، دریا، ساحل، شهر تنکابن و رشته کوه‌های البرز روبروی شما نمایان خواهد شد.

معرفی مناطق کوهستانی رامسر برای اجاره ویلا در رامسر

جنگل‌های رامسر؛ روستای جنت رودبار

روستای جنت رودبار از مشهورترین مناطق توریستی کوهستانی رامسر است. با قرار گرفتن در بین جنگل و دریا و با بهره‌مندی از یک جاده جنگلی رویایی، این روستا همانند تکه‌ای از بهشت می‌ماند. برای اجاره ویلا در رامسر و در منطقه روستای جنت رودبار می‌توانید از وبسایت علی بابا اقدام کنید.

آبشار ایج

آبشار ایج که به آبشار ده‌قلو نیز شهرت دارد، حاصل ذوب شدن برف‌های کوه خشم چال در ارتفاعات اشکور علیا است و از چندین و چند آبشار زیبا بهره می‌برد. با نزدیک شدن به آبشار، نمایی بسیار زیبا از یخچال‌های دائمی و طبیعی کوه‌های چشمه چال نمایان می‌شوند.

کوه‌های دیلمان و لاهیجان

کوه‌های دیلمان و لاهیجان سه استان زنجان، گیلان و مازندران را از هم جدا می‌کنند و یک منطقه عالی کوهستانی برای اجاره ویلا در رامسر به شمار می‌روند. آبشار ایج در دامنه شمالی این کوه‌ها قرار دارد و نوک قله‌ها همواره با برف پوشانده شده است.

آبشار ازارک

آبشار ازارک در منطقه سنگ پشن نیز یکی دیگر از مناطق توریستی کوهستانی بکر برای اجاره ویلا در رامسر است. اگر به دنبال یک منطقه کوهستانی بکر و دست‌نخورده برای تعطیلات می‌گردید، می‌توانید با اجاره ویلا در رامسر، از منظره‌های آبشار ازارک نهایت لذت را ببرید.

روستای جواهرده

مگر می‌شود برای اجاره ویلا در رامسر اقدام کرد و روستای جواهرده را در لیست مقاصد سفر خود قرار نداد؟ روستای جواهرده احتمالاً مشهورترین جاذبه توریستی و کوهستانی شهر رامسر است و هرساله تعداد زیادی مهمان را در دل خود جای می‌دهد. روستای جواهرده در ۲۷ کیلومتری رامسر و در منطقه سخت‌سر قرار دارد و ارتفاع آن از سطح دریا به بیش از ۲۰۰۰ متر می‌رسد. اگر به دنبال اجاره ویلا در رامسر و در یکی از مناطق کوهستانی آن هستید، اقامت در روستای جواهرده، در میان ابر و مه و یک هوای بسیار خنک در چله تابستان را از دست ندهید.

اجاره ویلا در رامسر از علی بابا

برای اجاره ویلا در رامسر از علی بابا تنها کافی است وارد وبسایت Alibaba.ir شوید. علی بابا مجموعه کاملی از انواع ویلاها و کلبه‌ها را برای اقامت در رامسر به شما پیشنهاد می‌کند. رزرو اینترنتی ویلا قبل از سفر بهترین و آسان‌ترین راه برای داشتن یک سفر و یک اقامت مطمئن است و علی بابا، با سابقه طولانی مدت و اختصاصی در زمینه سفر و اجاره هتل و ویلا، این بستر امن را برای شما فراهم می‌کند.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *