دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

مناظر دیدنی جزیره بیوک آدا

  • سمیه نیک فرجام
  • ۲۶ دی ۱۴۰۱
  • ۰

جزیره بیوک آدا یکی از دیدنی ترین مجموعه جزایر پرنس است که طبیعت خاص و زیبایی دارد. این جزایر دارای جاذبه های تاریخی و طبیعت چشم نوازی بوده که زیبایی خاصی برای شما عزیزان دارد.

این جزیره خیال انگیز با برخورداری از جاذبه های متعدد مورد توجه گردشگران است. شما می توانید در این بخش با جزیره بیوک آدا بیشتر آشنا خواهید شد. این جزیره زیبای استانبول چشم اندازهای بکر و بسیار زیبایی دارد.

تفریحات بیوک آدا

معرفی جزیره بیوک آدا

این جزیره در نزدیکی شهر توریستی استانبول واقع شده است. این جزیره که یکی از برترین جزایر استانبول بوده و نگینی سبز در دریای مرمر می باشد. شما در این نواحی سفری خاص و خاطره انگیز خواهید داشت و تجربه های جدیدی کسب می کنید. شما در سفر به استانبول می توانید از زیبایی این جزیره دیدن کنید.

جزیره بیوک آدا

همانطور که می دانید، جزایر پرنس تشکیل شده از ۹ جزیره کوچک دیگر است و در بخش آسیایی استانبول ترکیه و دریای مرمر قرار دارد. یکی از بزرگ ترین و زیباترین این مجموعه جزایر به ترتیب جزیره بیوک آدا هستند. در این جزیره خبری از آلودگی نیست و دود ماشین های آن کم می باشند.

دیدنی های بیوک آدا

جاذبه های دیدنی بیوک آدا:

این جزیره خیال انگیز جاذبه های دیدنی متعددی برای شما عزیزان دارد. شما در یک روز می توانید از چشم اندازهای دیدنی این جزیره بازدید کنید. شما با تورهای استانبول گردی می توانید به راحتی زیبایی این جزیره را تماشا نمایید. زمانی که با کشتی راهی جزیره پرنس می شوید، می توانید از نزدیک مناظر دیدنی و سرسبز این جزیره را مشاهده کنید.

  •  آرون گروپس

بازدید از بیوک آدا

ویلاهایی که در این منطقه ساخته شده اند، به صورت پلکانی بوده و بر روی دامنه های سرسبز و زیبای پرنس قرار گرفته اند. این نواحی جاذبه های متنوعی برای شما عزیزان دارد. موزه بیوک از جمله مهم ترین دیدنی های این جزیره به شمار می آید.

معماری ویلاها:

ویلاها بخش مهمی از زیبایی این جزیره را شکل می دهند. تماشای نمای خیابان ها و معماری زیبای ویلاها نیز از جذابیت های زیادی برخوردار است. سبک این ویلاها به معماری قرن نوزده باز می گردد. پیاده روی در این خیابان ها یک تجربه لذت بخش برای شما است.

طبیعت بیوک آدا

جنگل های سرسبز و انبوه این نواحی نیز چشم اندازهای زیبایی برای شما دارند. این نواحی جنگلی انبوهی از جنگل های کاج است. آب تنی و استراحت کردن در این سواحل نیز یک تجربه دل بخش دیگر برای شما می باشد. این سواحل درخشان از یک سو و از سوی دیگر صومعه ارتدکس یونانی جذابیت های این نواحی را دو چندان کرده اند.

مکان های دیدنی بیوک آدا

جزیره بیوک آدا دارای جاذبه های تاریخی و بناهای دیدنی دیگر است که می توانید از چشم انداز آن دیدن کنید. دوچرخه سواری در این جزیره نیز موجب شده تا تجربه خاص تری داشته باشید. کالسکه سواری در این جزیره موجب شده تا در هوای خنک بهاری طبیعت را بهتر نگاه کنید. دیدنی های تنگه بسفر نیز از زیبایی این شهر توریستی بوده که از آن بازدید خواهید کرد.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *