دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی بازیگران تمام رخ سریال ایرانی شبکه ۳ سیما

  • محدثه خاکشور
  • ۱۴ دی ۱۴۰۱
  • ۰

در این مطلب آرگا به بیوگرافی بازیگران سریال تمام رخ می پردازد. این سریال در سال ۱۴۰۱ در حال پخش است که حتما برای شما جالب شده تا با بیوگرافی نقش آفرینان آن آشنا شوید.

تمام رخ نام یک سریال ایرانی محصول سال ۱۴۰۱ است که تهیه کننده آن ابوالفضل صفری و کارگردان آن محمود معظمی می باشد. این سریال در مورد تحریم و تروریسم اقتصادی بوده که به قلم آزیتا خیری و مرتضی اصفهانی در قالب ۳۰ قسمت آماده شده است. این سریال تلویزیونی به معضل هایی که برخی مواقع اشخاص فریب خورده را تا آلوده گردیدن در سایت های شرط بندی می کشد، می پردازد. زندگی شخصیت های آن به خصوص کاراکترهای محوری به صورت طبیعی و معمولی در حال پیش رفتن است تا این که به خاطر کسب پول زیادتر مسیر غلط را برمی گزینند. آن ها تا مرز خیانت و وطن فروشی هم می روند، ولی دوباره کانون گرم خانواده می باشد که مانع این به ته خط رسیدن می گردد. در این مطلب به بیوگرافی بازیگران تمام رخ می پردازیم.

زندگینامه بازیگران سریال تمام رخ

بیوگرافی بازیگران تمام رخ به همراه تصویر

در این سریال بازیگران ایرانی زیادی از جمله آرش آصفی، بهزاد خداویسی، نگین صدق گویا، رحیم نوروزی، علیرام نورایی، مهدی سلوکی، ویدا جوان، شیدا یوسفی، مهدیه نساج، وحید نفر، حسن ولیخانی، علی جلالی، سولماز حصاری، معصومه بافنده، محمود ساعتی، ماندانا نصرتی، اسرافیل علمداری، مانی رحمانی، سپیده مرادپور، مهران مرادی، ابوالفضل همراه، رهام تدریسی، سیامک قاسمی، فریبرز بازغی، سعید نبوی، رحمان باقریان، مهوش وقاری، کاظم هژبر آزاد، احسان امانی، شایلین رحمانی و نیز چند بازیگر خارجی همچون اسویت لانا سوپلنیاک، مرلین نگرانو، آرمینه زیتونچیان، مری کاترین ماسون اشاره نمود. در ادامه به بیوگرافی بازیگران تمام رخ می پردازیم.

مهدی سلوکی

در مرور بیوگرافی بازیگران تمام رخ به بیوگرافی مهدی سلوکی می رسیم. وی متولد یافته ی چهاردهم خرداد ۱۳۶۱ در اصفهان است که در هنرستان رشته گرافیک را برای تحصیل انتخاب نمود و در همین زمان برای حضور در تلویزیون انتخاب گردید. مهدی سلوکی در سال ۷۹ تحصیلات خود را در مقطع متوسطه از هنرستان مالک اشتر تهران به پایان رسانده و مدرک گرفت. شغل پدر وی افسر نیروی هوایی ارتش و یک برادر بزرگتر به نام محمد دارد که او نیز بازیگر است. مهدی سلوکی با حضور در برنامه ی «نیم رخ» قدم در عرصه تلویزیون گذاشت، اما با بازی در مجموعه تلویزیونی نرگس مشهور و محبوب گردید.

آشنایی با شرح زندگی بازیگران تمام رخ

رحیم نوروزی

رحیم نوروزی هنرپیشه ایرانی در هفتم مرداد ماه ۱۳۴۶ در رشت متولد شد. او فارغ التحصیل کارشناسی رشته تئاتر و ادبیات نمایشی می باشد. رحیم نوروزی تحصیلاتش در مقطع کاردانی را در رشته مرمت آثار تاریخی به پایان رسانده است، پس از اتمام دانشگاه جهت تکمیل دوره های بازیگری پیش استادانی مانند امیر ثابت، سمندریان، بهروز بقایی آموزش دید.

آشنایی با بیوگرافی بازیگران تمام رخ

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

ویدا جوان

ویدا جوان در سی و یکم مرداد ۱۳۶۵ در تهران متولد شد که اصالت اردبیلی دارد. وی هنرپیشه تئاتر، تلویزیون و سینما می باشد که در مجموعه تلویزیونی زمانه با کارگردانی حسن فتحی برای نخستین بار در سال ۹۱ قدم در عرصه تلویزیون گذاشت. او لیسانس حسابداری دارد، ولی به خاطر علاقه خود به هنر، در کانون آموزش بازیگری استاد سمندریان دوره های بازیگری را پشت سر گذاشت.

آشنایی با شرح زندگی بازیگران تمام رخ

معصومه بافنده

معصومه بافنده در سی و یکم شهریور ۱۳۵۸ در تهران تولد یافت که دانشجوی روانشناسی است. او تا حال حاضر در فیلم های متعددی بازی کرده که اغلب آنها تله فیلم ها و با نقش اصلی بوده اند. خانم بافنده در تله فیلم فصل تازه با کارگردانی شبنم عرفی نژاد نامزد برترین بازیگر گردیده و نیز برنده جایزه برترین کارگردانی برنامه های نوروزی شده است.

زندگینامه بازیگران سریال تمام رخ

احسان امانی

احسان امانی در سال ۱۳۲۷ در تهران به دنیا آمده است که به عنوان بازیگر در عرصه های مختلف تئاتر، تلویزیون و سینما فعالیت داشته است. او تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته مهندسی برق از آلمان اخذ نموده است. وی سالهاست ازدواج کرده که نتیجه ی این ازدواج ۱ پسر و ۱ دختر است. او علاوه بر بازیگری در زمینه تبلیغات و تیزرسازی فعالیت می کند.

آشنایی با زندگینامه بازیگران مجموعه تلویزیونی تمام رخ

نگین صدق گویا

این بازیگر در هشتم اسفند ماه ۱۳۴۲ در تهران متولد شد و پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه الزهرا در رشته علوم اقتصادی به بازیگری روی آورد. خانم صدق گویا هم در تئاتر و هم در تلویزیون و هم در سینما سابقه فعالیت دارد. شیرین بینا بازیگر خواهر او می باشد که به خاطر هنرپیشه بودن وی، نام خانوادگی همسر خود را به عنوان اسم هنری اش انتخاب نمود. او نخستین بار با حضور در فیلم سینمایی تیک تاک در سال ۷۱ به عنوان بازیگر مقابل دوربین رفت.

زندگینامه بازیگران سریال ایرانی تمام رخ

علیرام نورایی

علیرام نورایی در هجدهم فروردین ۱۳۵۶ در اکباتان تهران تولد یافت و ابتدا با رفتن به روی صحنه فعالیت بازیگری خود را شروع نمود. در سال ۸۴ در فیلم سینمایی گرگ و میش به عنوان بازیگر شروع به فعالیت کرد. از سایر فعالیت های او بازی در نمایش های گوناگون، فیلم های کوتاه، فستیوال تئاتر دانشجویی و سریال های تلویزیونی قابل اشاره است.

بیوگرافی بازیگرهای سریال تمام رخ

شیدا یوسفی

خانم یوسفی در بیستم آذر ۱۳۶۵ در تهران تولد یافت که کوچکترین فرزند بوده و تنها ۲ خواهر بزرگ دارد. او مدرک گرفته ی کارگردانی از دانشگاه سوره می باشد. شیدا یوسفی کارش را در زمینه بازیگری و هنر به عنوان دستیار کارگردان آغاز نمود و نخستین بار تجربه بازیگری را با حضور در فیلم سینمایی یک قدم تا خدا در سال ۸۵ در دوران دانشجویی کسب نمود.

آشنایی با شرح زندگی بازیگران تمام رخ

مهدیه نساج

مهدیه نساج در بیست و یکم آبان ماه سال ۱۳۶۰ در تهران به دنیا آمده است. فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته روانشناسی بالینی می باشد که نخستین بار با حضور در مجموعه تلویزیونی کودک چهل تیکه آغاز به فعالیت نمود. اما به صورت حرفه ای در سال ۱۳۹۴ با سریال آسپرین دیده شد و در سال ۹۷ در سریالی به نام مینو مقابل دوربین رفت و مشهور شد. وی با آقای سامرند معروفی ازدواج کرده و به جرگه ی متاهلین پیوسته است.

آشنایی با بیوگرافی بازیگران سریال تمام رخ

مهوش وقاری

مهوش وقاری در سال ۱۳۳۳ در تهران متولد شده و در مقطع کارشناسی در رشته علوم سیاسی مدرک گرفته است. فعالیت خود را به عنوان بازیگر در سال ۶۶ با فیلم سینمایی ناز و نی آغاز نمود و با حضور در فیلم سینمایی سیرک بزرگ در سال ۷۰ به صورت جدی و حرفه ای جلوی دوربین رفت. مهوش وقاری با مجموعه تلویزیونی فاصله در سال ۷۳ مشهور شد. او با محسن قاضی مرادی ازدواج نمود که وی فوت کرده است.

مرور بیوگرافی بازیگران تمام رخ

سپیده مرادپور

سپیده مرادپور در بیست و ششم تیرماه سال ۶۶ در تهران به دنیا آمده است. او دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته روانشناسی است. فعالیتش را ابتدا از تئاتر و با حضور در نمایش عشق اتفاقی نیست که بیفتد آغاز نمود و سپس در سال ۹۰ با حضور در مجموعه تلویزیونی قهر و همچنین آشتی به صورت حرفه ای دیده شد. و اما در سال ۹۸ بود که با درخشش در فیلم سینمایی ایکس لارج به شهرت رسید. خانم سپیده مرادپور هنوز ازدواج نکرده است.

مرور بیوگرافی بازیگران تمام رخ

مانی رحمانی

مانی رحمانی در دوازدهم اردیبهشت سال ۸۲ در تهران به دنیا آمده است. فعالیت هنری خود را به عنوان بازیگر ابتدا در سال ۸۶ با مجموعه تلویزیونی روزگار قریب آغاز نمود و با بازی در سریال زن بابا در سال ۸۹ به صورت جدی و رسمی فعالیتش را ادامه داد. در سال ۹۷ بود که با بازی در مجموعه تلویزیونی بچه مهندس مشهور و شناخته گردید.

آشنایی با بیوگرافی بازیگران تمام رخ

سولماز حصاری

سولماز حصاری در بیست و یکم اردیبهشت سال ۶۱ در تهران به دنیا آمده است. او فارغ التحصیل کارشناسی رشته علوم آزمایشگاه می باشد که فعالیت خود را با بازی در تئاتر در سال ۸۷ آغاز نمود. در فیلم سینمایی آبنبات چوبی در سال ۸۸ مقابل دوربین رفت و به صورت حرفه ای کارش را ادامه داد، اما با حضور در مجموعه تلویزیونی سراب در سال ۹۰ و مجموعه تلویزیونی بوی باران در سال ۹۲ مشهور شد. او علاوه بر بازیگری مدل ینز است.

آشنایی با بیوگرافی هنرپیشگان سریال تمام رخ

وحید نفر

وحید نفر در بیست و ششم آبان ماه سال ۵۸ در تهران به دنیا آمده که تجربه فعالیت در زمینه های مختلف دستیار کارگردانی، کارگردانی، صداپیشگی، بازیگری، نویسندگی، عروسک گردانی را دارا است. او لیسانس بازیگری از موسسه آموزش عالی سوره تهران در سال ۸۳ و فوق لیسانس ارشد کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای تهران در سال ۸۶ است. وی در سال ۷۸ فعالیتش را با رفتن به روی صحنه آغاز نمود. در سال ۸۰ با بازی در فیلم سینمایی ۲۱ اینچ بر روی پرده سینما رفت و در سال ۹۸ بود که بازی در مجموعه تلویزیونی بوی باران شناخته شد و توجه ها را به خود جلب نمود.

آشنایی با بیوگرافی هنرپیشگان تمام رخ

بهزاد خداویسی

بهزاد خداویسی بازیگر و کارگردان ایرانی متولد شده در سال ۱۳۴۴در تهران می باشد که فارغ التحصیل رشته بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشگاه هنرهای زیبای دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی می باشد. همچنین او فوق لیسانس همین رشته از همین دانشگاه است. آقای خداویسی متاهل است و اکنون چهره پردازی و کارگردانی می کند.

آشنایی با زندگینامه بازیگران مجموعه تلویزیونی تمام رخ

کاظم هژیر آزاد

کاظم هژیر آزاد در یکم فروردین سال ۱۳۲۹ در تهران به دنیا آمده است. وی تحصیلات خود در مقطع متوسطه را در هنرستان صنعتی به پایان برد و وقتی ۲۰ سال داشت در سال ۱۳۴۹ با حضور در تئاتر آناهیتا فعالیتش را آغاز نمود. هژیر آزاد کارش را به صورت حرفه ای با بازی در مجموعه تلویزیونی رستم و سهراب در سال ۵۰ ادامه داد و با رفتن جلوی دوربین با سریال هوای تازه در سال ۱۳۶۴ به شهرت رسید. وی با زویا امامای ازدواج کرده و متاهل می باشد.

بیوگرافی هنرپیشگان تمام رخ

 ابوالفضل همراه

ابوالفضل همراه در یازدهم در نیشابور به دنیا آمده است. او فارغ التحصیل کارشناسی رشته نمایش از دانشگاه تهران می باشد که در سال ۷۸ با فعالیت در تئاتر دانشجویی آغاز به کار نمود. وی به صورت حرفه ای کارش را با بازی در فیلم سینمایی اخراجی ها در سال ۸۵ شروع نمود. وی علاوه بر بازیگری سالهاست که دستیار کارگردانی می کند.

آشنایی با بیوگرافی بازیگران سریال تمام رخ

ماندانا نصرتی

ماندانا نصرتی در سال ۱۳۶۲ در تهران به دنیا آمده است که ابتدا به عنوان مجری آغاز به فعالیت نمود و سپس با بازی در مجموعه تلویزیونی «تا غروب» قدم در عرصه بازیگری گذاشت. او سابقه بازی در مجموعه تلویزیونی های ساعت شنی، مرد هزار چهره، یادآوری را دارد.

بیوگرافی هنرپیشگان تمام رخ

رحمان باقریان

رحمان باقریان در یکم فروردین سال ۱۳۳۷ در تهران به دنیا آمده است. تحصیلات او دیپلم ناقص است که با بازی در فیلم سینمایی پیشتازان در سال ۶۳ آغاز به فعالیت نمود. او فعالیتش را به صورت حرفه ای در سال ۶۴ با حضور در مجموعه تلویزیونی بار دیگر زندگی ادامه داد و در سال ۷۰ با بازی در مجموعه تلویزیونی امام علی مشهور شد. آقای باقریان ازدواج کرده و متاهل می باشد.

زندگینامه بازیگران سریال ایرانی تمام رخ

سویتلانا سوپیلنیاک

این بازیگر اوکراینی دانشجوی ادبیات فارسی است که نخستین بار با بازی در مجموعه تلویزیونی سرجوخه در ۱۴۰۰ تجربه بازی در کشور ایران را به دست آورد. در بیوگرافی بازیگران تمام رخ، سویتلانا سوپیلنیاک را به عنوان یک بازیگر معرفی می کنیم.

بیوگرافی هنرپیشگان تمام رخ

در این مطلب شما علاقه مندان را با بیوگرافی بازیگران تمام رخ آشنا کردیم. امیدواریم مورد توجه تان واقع شده باشد. برای آشنایی با بیوگرافی بازیگران سریال گیلدخت و بیوگرافی بازیگران سریال آنتن می توانید بر روی لینک ها کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *