دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

با این تکنیک ثروت را در زندگی ‌ام پیاده کردم

  • آرش احمدی
  • ۱۴ آذر ۱۴۰۱
  • ۰

خیلی‌ ها از من می ‌پرسند راهکار ثروتمند شدنم در چیست می‌ توانم بگویم با انتخاب حوزه های بی نظیر در زمینه های زیر توانستم گام محکمی در مسیر ثروت بردارم و با پشتکار برای رسیدن به هدفم حرکت کردم که در مدت کوتاهی نتیجه زحمات خود را دیدم، لذا با این شغل بهترین زندگی را برای خود ایجاد کردم. تصمیم دارم این سه محصول خارق ‌العاده را شرح دهم.

روفرشی کشدار

روفرشی کشدار ترک عمر فرش را طولانی می کند و در زندگی آپارتمان نشینی امروزه که امکان شست و شوی فرش داخل منازل وجود ندارد، بهترین گزینه و انتخاب می باشد. به دلیل شست و شوی سریع و راحت آن داخل ماشین لباسشویی دیگر نیازی به قالیشویی و هزینه سنگین برای شستن فرش نیست. کشدار بودن این محصول امروزه از مزایای آن به شمار می رود چراکه با تعبیه شدن این کش ها در چهار گوشه، کاملا فرش را احاطه می نمایند و امکان جمع شدن و سر خوردن رو فرشی را کاهش می دهند. پیدایش این محصول با مزایایی که ذکر کردیم، به بیش از نیم قرن می رسد. استان یزد از نخستین شهرهای ایران می باشد که اقدام به تولید این محصول سنتی نموده است. در ابتدا روفرشی کشدار ۹ متری به صورت امروزی در بازار وجود نداشت ولی بعد از گذشت سال ها، تولید کنندگان با مشاهده معایب رو فرشی های طرح قدیم و استفاده از دستگاه های مدرن و به روز، اقدام به تولید رو فرشی هایی در تنوع طرح و رنگ و جنس و … نموده اند.

با این تکنیک ثروت را در زندگی ‌ام پیاده کردم

دیوار

امروزه افراد به دکوراسیون و طرح سرامیک دیوار آپارتمان خود اهمیت ویژه‌ ای می دهند. زیرا زیبایی دیوار پذیرایی ساختمان اولویت اول برای یک خانواده می باشد. هنگامی که مجموعه خاصی را برای خود انتخاب می کنید، در درجه اول با ملاحظات عملی هدایت شوید. به یاد داشته باشید که رنگ‌های تمیز، بسیار تیره و بسیار روشن، هر دانه شن و هر گرده‌ای را در معرض دید قرار می‌دهند. بنابراین، روی سایه‌های خنثی تمرکز کنید که روی آنها چندان قابل مشاهده نباشند. به همین دلایل، سرامیک‌های با فرمت بزرگ اصلاح ‌شده را انتخاب کنید سطح اتصالات که کثیفی را به خود جذب می کنند، با استفاده از آنها به حداقل می ‌رسد و تمیز کردن آنها آسان‌ تر است. همچنین جلوه بصری سرامیک‌های بزرگ بر استاندارد بالای نمای ساختمان تاکید می کند.

با این تکنیک ثروت را در زندگی ‌ام پیاده کردم

رسیدن به خاک سفت در دفینه

رسیدن به خاک سفت در دفینه نشانه نزدیک شدن به زیرخاکی می باشد. اما به طور دقیق می توانیم در این مورد اینگونه بگوییم که از آنجایی که خاک دارای عناصر معدنی می باشد و مواد آلی زیادی در آن وجود دارد که از طریق از بین رفتن سنگ ساخته می شود. در نتیجه هنگامی که سنگها تخریب می شوند هوازدگی ایجاد می شود البته این نکته نیز لازم است بدانید که هر خاک با خاک دیگر تفاوت دارد یعنی یک خاک در یک شرایط متفاوت با اقلیم متفاوت با خاکی دیگر که در ناحیه ی دیگری می باشد بسیار متفاوت است. اینکه کدام خاک خوب است و کدام خاک مناسب نیست به این بستگی دارد که چه مقدار از خاک شما از سنگهای زیر و درشت تشکیل شده است و هر چقدر خاک شما دارای سنگهای ریزتر باشد برای شما بهتر خواهد بود.

با این تکنیک ثروت را در زندگی ‌ام پیاده کردم

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *