دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

با بادمجان به اقتصاد کشورم کمک کردم

  • آرش احمدی
  • ۱۰ آذر ۱۴۰۱
  • ۰

زمانی که وارد عرصه بادمجان و فرآورده های آن شدم هیچ گاه فکر نمی کردم تبدیل به کارآفرین برتر در این زمینه شوم، اما در این حوزه توانستم به خوبی رشد کنم و بعد ازچند ماه یک کارگاه تولید بادمجان کبابی ایجاد کردم که موجب اشتغال جوانان فراوانی گشت در واقع می توان گفت با استفاده از این محصول ارزشمند نه تنها به سودآوری خودم بلکه به اقتصاد مردم کشورم کمک کردم، در اینجا شما را با دنیای متنوع بادمجان آشنا می کنم.

بادمجان کبابی خانگی

افرادی که برایشان مقدور نیست خودشان آشپزی کنند معمولا تمایل بیشتری به خرید بادمجان کبابی خانگی دارند تا آن را به صورت آماده داشته باشند. همچنین همه ی افراد می توانند به راحتی بادمجان کبابی خانگی را به صورت حضوری یا غیر حضوری خریداری کنند و غذاهای مورد نیاز خود را درست کنند. برخی هم مقدار زیادی بادمجان کبابی خانگی تهیه می کنند و آن را فریز می کنند تا همیشه داشته باشند زیرا با فیریز کردن طعم و مزه ی آن هیچ تغییری نخواهد کرد.

با بادمجان به اقتصاد کشورم کمک کردم

بادمجان کبابی آماده

در رابطه با بادمجان کبابی آماده می توان گفت قبل از کباب کردن و منجمد سازی بادمجان ها باید کارهای دیگری را نیز انجام دهید. بادمجان ها باید قبل از انجماد پردازش شوند ابتدا آنها را در آب نمک خیس کنید، سپس تحت عملیات حرارتی قرار دهید. رنگ‌های بادمجانی معمولاً از سفید تا اسطوخودوس تا بنفش تیره سیاه و راه راه‌های چند رنگ و همچنین رنگ‌های کم‌رنگ سبز کم‌رنگ، زرد و مایل به قرمز متغیر است اما چگونه بادمجان ها را برای نگهداری طولانی مدت منجمد کنیم؟ اول از همه از اصول کلی پخت و پز و انجماد، انتخاب بادمجانی با پوست آبی نازک “جوان” با دانه های کوچک مناسب است. همه چیز باید بدون علائم خرابی و فساد باشد، میوه ها باید به خوبی شسته شوند، دم ها بریده شده و خشک شوند در مورد سبزیجات این موضوع راحت تر است سبزیجات خود را خرد کنید، آنها را در کیسه های پلاستکی قرار دهید و در فریزر بگذارید.

با بادمجان به اقتصاد کشورم کمک کردم

بادمجان شمال

بادمجان شمال گیاهی یک ساله است که ساقه های قوی و برگ های پهن و کشیده ای دارد؛ این محصول انواع مختلفی دارد اما به طور کلی می توان گفت که بادمجان لامپی و قلمی از بهترین نوع های این محصول برای صادرات هستند. برای تشخیص بادمجان شیرین از تلخ باید به چه نکاتی توجه کنیم؟ اندازه: با توجه به اینکه علت تلخی بادمجان وجود دانه های داخل آن می باشد بنابراین بادمجان های کوچک و متوسط که دانه های کمتری دارند شیرین تر از نوع درشت آن هستند. سفت بودن: هنگامی که بادمجان تازه را با انگشت فشار می دهید سفت است و سریع به حالت اولیه برمی گردد اما وقتی کهنه باشد بافت آن حالتی نرم دارد. پوست: کدر و چروکیده بودن پوست نشان دهنده کهنه بودن است و پوست شفاف و خوش رنگ نشانه تازگی بادمجان می باشد.

با بادمجان به اقتصاد کشورم کمک کردم

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *