دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

راز و رمز سیاست های شوهرداری که باید بدانید!

  • حکیمه فهیمی
  • ۱۶ آذر ۱۴۰۱
  • ۰

خانم ها در زندگی مشترک می توانند با استفاده از رموز و سیاست های شوهرداری، رابطه ای گرم و صمیمی با همسرشان داشته باشند.

برای شوهرداری نیاز است که سیاست های مهمی را دانسته تا توسط آن ها بتوانید ملکه قلب همسر خود شده و همسرتان در تمام مراحل زندگی با شما همراه شود. در این مطلب با سیاست های شوهرداری آشنا می شوید.

آشنایی با رموز و سیاست های شوهرداری

برخی خانم ها با کنترل همسر و در دست گرفتن اختیارات وی، تصور می کنند که به هدف خود رسیده و همسر را تابع خود نموده و بنیان خانواده را محکم ساخته اند. در حالی که برای شوهرداری نیاز است تا سیاست های مهمی را دانسته تا توسط آن با همسر رفتار شایسته ای داشته و وی را در تمام مراحل زندگی با خود همراه سازید.

هر خانمی در زندگی زناشویی می تواند به کمک رموز و سیاست های شوهرداری و رفتار درست، رابطه گرم و صمیمی با همسر داشته باشد. باید بدانید عدم تعامل سازنده و مفید بین زوج ها یکی از بیشترین مشکلاتی است که سبب سست شدن بنیان خانواده و افزایش طلاق است.

به عبارتی یکی از مهمترین چالش های خانواده ها نداشتن مدیریت صحیح همسرداری در زندگی می باشد. بسیاری از این اختلافات و مشاجرات که مقدمه فروپاشی بنیان خانواده است، ناشی از عدم الگوی صحیح همسرداری در اداره خانواده می باشد. تمام افرادی که علاقمندند تا رابطه ای عاشقانه و عاقلانه را در زندگی مشترک تجربه کنند باید تحت آموزش همسرداری قرار بگیرند.

اکثرا افراد تصور می کنند برای وارد شدن به زندگی مشترک به آموزش نیاز نیست. در حالی که باید پذیرفت زندگی زناشویی یک انتخاب بوده و این انتخاب باید از روی آگاهی و اطلاع کافی صورت گیرد. در زندگی زناشویی سیاست هایی وجود دارد که هر زن و مرد با آگاهی از آن می توانند به یکدیگر در جهت روابط صمیمی تر و گرم تر کمک نمایند.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

رعایت نکات و راهکارهایی که در این مطلب اشاره می شود می تواند به شما در داشتن کانونی گرم و صمیمی کمک کند. همه مردها نفوذ پذیر هستند به شرطی که همسرشان نفوذ خوبی داشته و با سیاست های زنانه یعنی دانستن روش رفتار با شوهر و اطلاع از راهکارهایی جهت به دست آوردن قلب همسر، وی را مجذوب خود نمایند.

خانم ها با بلد بودن انواع سیاست شوهرداری می توانند همسرشان را به یک همسر ایده آل و بسیار خوب تبدیل کنند. در ادامه با این سیاست ها و نکات موثر در شوهرداری آشنا می شوید.

۱. احترام متقابل

همانطور که می دانید زندگی مشترک با زندگی مجردی بسیار تفاوت دارد. از این رو اگر از قبل در این باره شناخت کافی داشته باشید، می توانید بهتر شوهرداری کنید. نخستین نکته درباره شوهرداری این است که درک و احترام متقابل وجود داشته باشد. درک کردن، مهمترین موضوع در زندگی مشترک بوده که باید کاملا اجرا شود.

اگر خانم در هر شرایطی همسر را درک نماید ، در حقیقت خودش هم به خوبی درک می شود و این دقیقا آن چیزی است که زندگی متاهلی را شیرین می کند.

۲. عشق ورزیدن

در صورتی که رفتارتان را با مدیریت و تمرکز جلو ببرید، می توانید در زندگی مشترک بهترین نتایج را شاهد باشید. شناخت ویژگی های همسر می تواند به شوهرداری بسیار کمک کند. این که چه زمانی به محبت نیاز دارد هم نکته بسیار مهمی است. عشق ورزیدن و محبت مهمترین علتی است که می تواند همسر را کنار شما نگاه دارد. بنابراین آن را از یکدیگر دریغ نکنید.

البته تعادل در همه چیز بهترین بوده از این رو نباید بیش از اندازه در دسترس همسرتان باشید و به او عشق بورزید. اجازه دهید وی نیز نسبت به شما احساس دلتنگی پیدا کند. توجه و قدردانی و اعتماد به شوهر و احترام قائل شدن برای وی نیز از جمله دیپلماسی های شوهرداری محسوب می شود که هر زن باهوشی باید آن را مدنظر قرار دهد.

در حقیقت مردها نقش محافظ از همسر و خانواده را بر عهده دارند و زن باید برای ایفای این مسئولیت بزرگ از وی قدردانی نماید. این کار حس بسیار خوبی برای مرد به دنبال دارد. مردی که توسط همسرش دوست داشته می شود، همواره وفادار است. ابراز علاقه و دوست داشتن تنها به حرف نبوده و باید در عمل نیز ثابت کنید که به همسرتان علاقه مند هستید.

به عبارتی بیشتر مردها تمایل دارند که در جمع مورد تعریف و تمجید همسر خود واقع شوند و از مردانگی اش تعریف شود. این که چقدر توانمند و خوب است. البته برای ابراز علاقه می توانید حتی در خلوت خود به همسرتان بگویید که چقدر او را دوست دارید و بهترین انتخاب تان برای ازدواج بوده است.

۳. پوشیدن بهترین و تمیزترین لباس ها

یک تصور بدی که در ذهن مردها وجود دارد این است که فکر می کنند که خانم ها فقط برای بیرون رفتن از خانه یا حضور در مهمانی به خود رسیدگی و آرایش می کنند. بهتر است برای حل این مشکل همواره تمیز بوده و بهترین لباس های خود را به تن نمایید. و مرد با خریدن لباس های مختلف و وسایل آرایشی متنوع؛ هم به خوش پوشی شما پی می برد و هم این تصورات اشتباه از ذهنش دور می شود.

بنابراین همواره بهترین و تمیزترین لباس ها را بپوشید و از عطرهای خوشبو استفاده کنید. آراستن شما را جذاب تر کرده و همسرتان بیشتر مجذوب شما خواهد شد. همچنین این موضوع کمک کرده تا هیچ زنی نظر وی را جلب نکرده و خیانت نیز تا حدود بسیاری کاهش پیدا کند.

۴. دوری از ابراز هیجانات و احساسات

آقایان معمولا نسبت به خانم ها کمتر احساسات خود را بروز می دهد و گریه کردن سبب ناراحت و عصبانی شدن آن ها می شود. خانم ها باید بدانند که ابراز احساسات و هیجاناتی مانند گریه کردن در مذاکرات می تواند به راحتی جایگاه شان را به خطر اندازد. زیرا مردها برخی مواقع تصور می کنند زنان برای فریب دادن آن ها گریه می کنند. از این رو وقتی می خواهید با همسر منطقی حرف بزنید، گریه نکنید زیرا بیشتر مردها از گریه خانم ها منزجر می شوند.

۵. توجه بیشتر به شوهر تا فرزند

پس از متولد شدن فرزند، ناخواسته مادر همه توجه خود را صرف مراقبت از کودک نموده و به شوهرش کمتر توجه می کند. در این شرایط همسر شما بیشتر احساس تنهایی می کند. از این رو باید همیشه بیشتر از فرزند به همسر توجه داشته تا روابط تان با سردی روبرو نشود.

۶. مشوق بودن

باید با روش هایی شوهرتان را به زندگی مشترک علاقمند نمایید. اکثر مردها از همسر سخت گیر و زود رنج فراری هستند. از این رو بهتر است در صورتی که این ویژگی ها را دارید، آن ها را کنار گذاشته و در منزل همسر خود را راحت بگذارید. شما باید همواره مشوق همسر خود باشید و در خلوت و جمع وی را تشویق نمایید. این کار شوهر را قوی می کند. پس حتما به شوهرتان بگویید که مرد بی نظیری است.

۷. با انرژی و پر تحرک بودن

مردها پیش از توجه به شخصیت زن، اول سر و وضع ظاهری وی را می بینند و شوهر شما نیز از این موضوع مستثنی نیست. به این ترتیب هنگامی که به خانه می آید، ظاهر آراسته و بهترین پوشش را به تن داشته باشید. مردها تمایل دارند همیشه همسرشان را از نظر درونی و ظاهری؛ هر روز تازه تر و جذاب تر ببیند. و هنگام برگشت به منزل با زن زیبا، شاداب، خنده رو و سرزنده روبرو شوند.

البته به یاد داشته باشید اگر از جذابیت ظاهری تان برای تسلط به همسر و رسیدن به خواسته های خود دارید، و هدفی غیر از جلب و بیان محبت در میان باشد، وی فهمیده و ممکن است با واکنش متفاوتی در برابر خواسته تان روبرو شوید.

۸. دست کم نگرفتن خودتان

بیشتر خانم ها روی اندام و ظاهرشان حساس هستند و تصور می کنند برای شوهرشان جذابیت کافی ندارند. این خانم ها از چربی اضافه دور شکم ناراضی بوده یا تصور می کنند باید عمل زیبایی انجام دهند تا زیباتر جلوه کنند. در حالی که هیچ فردی بدون ایراد نیست و ممکن است آن چیزی که برای شما اهمیت دارد اصلا برای شوهر شما اهمیتی نداشته باشید.

همسرتان شما را دوست داشته و از این که در کنار شما روزهای خوبی را می گذراند، خوشحال و راضی است. به این ترتیب همواره به خود تاکید کنید که زیبا هستید و شوهرتان شما را دوست دارد. سعی نکنید با افکار منفی زندگی را به چالش بکشانید.

۹. آرام بودن

در تصورات مردانه، زنی که آرامش داشته و با ظرافت رفتار می کند، خیلی جذاب است. از این رو آرامش داشته و ظرافت های زنانه تان را تقویت کنید. به طور مثال به آراستن خود پرداخته و به جای بازی با گوشی در گوشه ای مشغول کتاب خواندن شوید. خواهید دید که با چه هیجانی به سمت شما آمده و می خواهد به حرف هایش گوش دهید.

سعی کنید به حرف ها و خواسته های او توجه نمایید. ضمنا در مواجه با مشکلات زندگی آرامش خود را حفظ کرده و به شوهر تکیه نمایید. می توانید به او بگویید که با وجودش از هیچ چیز ترسی ندارید و در کنارش هستید تا مشکلات را با کمک هم حل کنید.

همچنین در صورت تمایل به آشنایی با مسائل مهم در زندگی با شوهر بی مسئولیت و رفتار با همسر خجالتی لینک ها کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *