دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

با آلو خشک طعم لذیذ ثروت را بچشید

  • آرش احمدی
  • ۸ آذر ۱۴۰۱
  • ۰

برای خیلی از افراد طعم شیرین و دلچسب سود بالا از فروش محصولاتشان به آرزو تبدیل شده است اما هیچ وقت در تلاش برای آموزش درست و کاربردی راه های افزایش فروش نیستند. به عنوان فردی که قبلا به این مشکل دچار بوده ام به شما پیشنهاد میکنم حتما مسئله آموزش را جدی بگیرید من با این روش توانسته ام  برای محصول آلو خشک به میزان بالایی ثیت سفارش داشته باشم و در پی آن از سود بسیار بالایی بهره مند شده ام.

 

آلو خشک خورشتی

در برخی از کشورها از آلو خشک خورشتی به عنوان یک وعده غذایی استفاده می کنند.

انواع آلو که در ایران وجود دارد شامل: آلو بخارا، آلو طرقبه، آلو شمس و غیره می‌باشد. ۲۰ درصد آلویی که در کشور تولید می‌شود، به صورت تازه مصرف شده و ۲۰ درصد آن خشک و یا به کارخانه‌ها رفته تا از آن محصولات متعددی از جمله : لواشک آلو و غیره و بقیه آن به کشورهای همسایه صادر می شود.

انواع بسیار زیادی آلو در دنیا وجود دارد، که حدود ۱۹ تا ۴۰ گونه آلو می باشند. معروف ترین آلو ها زرد و قرمز آبدار هستند، که از انواع میوه های هسته چسبیده می باشند و از خانواده گل سرخ بوده، و از انواع میوه های هلو و شلیل و غیره است.

قیمت آلو خشک با توجه به کیفیت و مرغوبیت آلوی که از آن تهیه شده و منطقه ای که در آن تولید شده با هم متفاوت است. آلو خشک به دو صورت صنعتی و سنتی تهیه می شود.

با آلو خشک طعم لذیذ ثروت را بچشید

 

آلو خشک شده سیاه

درشت یا ریز بودن این ماده خوراکی از موثرترین عواملی است که روی قیمت آن نقش دارد زیرا علاوه بر کیفیت، شکل ظاهری زیبایی نیز داشته و می تواند دیزاین غذای شما شکیل تر کند.

هر چه آلو خشک شده سیاه گوشتی تر باشند متقاضیان بیشتری دارند چراکه مزه آنها خیلی بهتر انواع دیگر این محصول می باشد برای نگه داری این خشکبار می توانید آن را در یخچال قرار دهید یا اگر میزان زیادی از آن را دارید، در فریزر بگذارید تا همیشه تازه باشد.

با خرید این ماده خوراکی و داشتن آن در منزل می توانید همیشه طعم خوبی به انواع غذاهایی که می پزید بدهید و خوردن آنها را لذت بخش تر از همیشه کنید.

این فرآورده خوراکی از میوه ای به نام آلو تهیه می شود و روشهای متفاوتی برای خشک کردن آن وجود دارد از آسان ترین این راه ها استفاده از آفتاب است.

با آلو خشک طعم لذیذ ثروت را بچشید

آلو خشک خورشتی آفتابی

اگر به فکر راهکاری مناسب برای خوشمزه تر شدن غذا هستید می توانید از انواع آلو خشک خورشتی آفتابی مرغوب کیلویی در بازار تبریز استفاده کنید.

آلو خشک علاوه بر طعم خوبی که دارد فواید فراوانی هم دارد به همین دلیل از فروش خوبی در طول سال برخوردار است فیبر بالا، آنتی اکسیدان قابل توجه، کربوهیدرات پایین و انواع معدنی چون فسفر، منیزیم، پتاسیم و مس تنها بخشی از مواد مفید این میوه خشک هستند.

یکی از روشهای مرسوم در طب سنتی برای درمان بیماری یبوست استفاده از آلو خشک خیس خورده می باشد. آلو خشک به دلیل فیبر بالایی که دارد می تواند از بروز یبوست جلوگیری کند.

با آلو خشک طعم لذیذ ثروت را بچشید

میوه آلو به هر شکلی که باشد خاصیت آنتی اکسیدانی دارد و همانطور که می دانید نقش آنتی اکسیدانها به عنوان از بین برنده التهاب در بدن اثبات شده است برای کسانی که دچار درد مفاصل و بیماریهایی چون آرتروز هستند، مصرف آلو بسیار توصیه می شود.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *